Sinun ja miehesi ammatit?
Tuli tuosta toisesta keskustelusta mieleen, että millaisia pariskuntia sitten on muodostunut? Onko omat ja puolison ammatit olleet aina ok niin itselle kuin toiselle?
Meillä ammatit on minä lto ja mies kirvesmies, kumpikin tykkää työstään mutta emme ole kovasti urasuuntautuneita.
Kommentit (48)
En kerro koska tiedän et meitä vain me yksi pariskunta näissä ammateissa suomessa..
Minä myyjä ja mies LVI-suunnittelija.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:19"]En kerro koska tiedän et meitä vain me yksi pariskunta näissä ammateissa suomessa..
[/quote]
Yeah right!! Sitähän sinä et voi faktana tietää
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:19"]
En kerro koska tiedän et meitä vain me yksi pariskunta näissä ammateissa suomessa..
[/quote]
Katos, Jenni Haukiokin palstailee :D
[/quote]niin meilläkin mutta kerron silti. manviljelijä ja emäntä. ;D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:19"]En kerro koska tiedän et meitä vain me yksi pariskunta näissä ammateissa suomessa..
[/quote]
Kiitos kuitenkin tästä tärkeästä ilmoituksesta!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:24"]
[/quote]
Katos, Jenni Haukiokin palstailee :D
[/quote]
repesin totaalisesti :D
No varmasti tiedän. Omaa ammattia on kyllä enemmän mutta miehen vain muutama. Ja tiedän että heidän puolisoistaan ei ole kenelläkään samaa ammattia kuin minulla. T 19
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:05"]
Lvi-asentaja ja geronomi
[/quote]
Nyt oli pakko googlettaa tuo geronomi eli suomeksi siis vanhustenhoitaja. Miksihän pitää olla tuollanen hienostelunimi ku ei kukaan tiedä mitä tuo tarkoittaa..
Lähihoitaja & tradenomi