Siis peseekö jotkut ihmiset muka tyynyt ja peitotkin?
En ole ikinä kuullut että joku pesisi tyynyt ja peitot joskus? Eihän niitä tarvitse pestä kun koko ajan siinä on tyynyliina suojaamassa?
Itsellä on varmaan 15 vuotta vanhat tyynyt ja peitot enkä ole ikinä pessyt.
Kommentit (96)
Tottakai. Normaalilla järjellä varustettu ihminen pesee ne vähintään kaksi kertaa vuodessa. Lakanat joka viikko 60 asteessa.
seuraavaksi varmaan kysyt että kuuluuko peiton taipuakin.
Yks mun kaveri Make pesi itsensä jalkojen välistä. Wtf
Hiki ja muut eritteet menee liinojen läpi. Liinoja käytetään jottei peittoa ja tyynyjä tarvitsisi pestä niin usein. Itse pesen nuo kerran vuodessa ja tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Yks mun kaveri Make pesi itsensä jalkojen välistä. Wtf
😂
pesen yleensä kesällä ja kuivaan kotipihalla. pesulassa pesu kallista. vaihdan myös usein tyynyliinat jne.allerginen tarvitsee pesun ja ehkä uuden tyynyn vaihdon useammin kuin ei allerginen.
En kans ymmärrä miks niitä tyynyjä pitäis jatkuvasti olla pesemässä koska käytän tyynysuojia jotka ei päästä hikeä läpi muhimaan sinne tyynyyn.
En tiedä minkä ikäisiä olette mutta tuntuu että nykyajan ihmisillä ei mitään käsitystä mikä on hygienia.
Olen järkyttynyt miten saastaisia ihmiset nykyään on. Täit, luteet, syyhy jne.
Peitot pesen kerta vuoteen, tyynyt vaihdan uusiin.
Aivovammainen Pökäle kirjoitti:
siis
Roskakoriin lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Hiki ja muut eritteet menee liinojen läpi. Liinoja käytetään jottei peittoa ja tyynyjä tarvitsisi pestä niin usein. Itse pesen nuo kerran vuodessa ja tarvittaessa.
Räkätautiaikaan ainakin.
Siks mulla on varatyynyjä muutama,samoin pari peittoa ja esim kun vieraita käy, heille on omat tyynyt ja peitot komerossa. JA het pestään kun vieraat lähtee!
Ellottaa pelkkä ajatuskin ettei joku niitä pese!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä ikäisiä olette mutta tuntuu että nykyajan ihmisillä ei mitään käsitystä mikä on hygienia.
Tämä. Hyvä esimerkki kun katsoo ihmisten farkkuja, todella likaisia jne.
Kyl me köyhät pesemme kaikenlaista, jopa itsemme.
Kun ei voi kylpeä parfyymissa eikä skumpassa.
Kyllä me porvoon poikamiehetkin pesemme tyynymme useamman kerran vuodessa. Tyynyni on ainakin 3-4 kertaa viikossa jonkun tädin pyllyn alla ja koskaan ei tiedä, mitä kaikkea sieltä valuu tai suihkuaa tyynylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten omassa nuoruudessani oli ohjeena, että farkkuja ei tarvitsisi pestä ollenkaan, pelkkä tuuletus riittää. Onkohan vieläkin sama ohje liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten omassa nuoruudessani oli ohjeena, että farkkuja ei tarvitsisi pestä ollenkaan, pelkkä tuuletus riittää. Onkohan vieläkin sama ohje liikkeellä?
Ei oikeasti tuollaista neuvoa ole ollut ikinä. Olet lukenut jonkun vitsin tai läpällä heitetyn jutun, jonka olet uskonut totena.
Emme. Ostetaan uudet vuosittain.