Sinun ja miehesi ammatit?
Tuli tuosta toisesta keskustelusta mieleen, että millaisia pariskuntia sitten on muodostunut? Onko omat ja puolison ammatit olleet aina ok niin itselle kuin toiselle?
Meillä ammatit on minä lto ja mies kirvesmies, kumpikin tykkää työstään mutta emme ole kovasti urasuuntautuneita.
Kommentit (48)
Mikä helvetti on lto?? Älkää käyttäkö lyhenteitä vaan sanokaa koko sana!
Henkilöstökonsultti ja lennonjohtaja, vajaa 30ollaan:)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:31"]
No varmasti tiedän. Omaa ammattia on kyllä enemmän mutta miehen vain muutama. Ja tiedän että heidän puolisoistaan ei ole kenelläkään samaa ammattia kuin minulla. T 19
[/quote]
Onko miehesi ammattilaismerenneito? Vai onkse sitten merenmies jos on miespuolinen? Suomessa on vissiinkin muutama ammattilaismerenneitoja.. jännä että sekin voi olla ammatti.. mikäköhän koulutus pitää olla..
Rekkakuski ja maataloustyöntekijä. Aika landespedejä :)
Postinlajittelija diplomi-insinööri
Miksi toisten ammatteja alapeukutetaan? Ketjun ideahan on nähdä millaisia pariskuntia ammattien puolesta on muodostunut. Mitä alapeukuttamista siinä on jos on eri aloilta tai eri koulutustasolta? Ei rakkaus katso ammattia.
Ja tradenomin itse mainitsin ammatikseni siksi että en viitsi tarkkaa ammattinimikettäni tänne laittaa. Yhtälaillahan esim psykologi on laajempi käsite jonka alla on useampia eri nimikkeitä.
Oltiin opiskelija ja opiskelija. Nyttemmin kätilö-terkka ja konsultti (insinööri)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:36"]Myyjä ja Maanviljelijä :)
[/quote
Lisään vielä tohon myyjän ammattiinkItse en ole kiinnostunut luomaan uraa, muita asioita pidän tärkeämpinä. :) Mieheni ammatti on mielestäni hyvä ja han pitää itsekkin. Sitä kautta ihana koti ja puitteet. Saa olla paljon kotona. Toki tekee muutakin esim. talvisin.
Onko niin vaikea ymmärtää että kaikilla ei oo tavisammatit. Terveisin 19 ja en ole Jenni.