Kilpirauhassairauteen,syöpään tai sp-tautiin sairastuneet!
Kommentit (21)
Sp-tauti oli (klamydia), ei mitään oireita suussa.
Kilpirauhasen vajaatoiminta, ei mitään oireita tai ongelmia suussa.
syöpäni ei aiheuttanut mitään oireita suussa...tai oikeastaan muuallakaan...sattumalöydös kun oli
Kilpirauhasen vajaatoiminta, helvetin kuiva suu.
Mietin, onko minulla jokin noista, kun kieltä polttanut kaksi kuukautta ja nyt on kaulassakin ollut kuristava ja turvonnut olo pari viikkoa.. hammaslääkärin mukaan suu näytti normaalilta. -ap-
Kilpparin vajatoiminta mulla, muista ei kokemusta. Eikä mitään oireita suussa. ..ihme kysymys.
Anemia aiheuttaa kielikipuja ja kipua nielussa. Mikä sun hemoglobiini on?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:08"]
nyt on kaulassakin ollut kuristava ja turvonnut olo pari viikkoa..
[/quote]
Kilpirauhasongelmat voi aiheuttaa tuota. Minulla ei tosin ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia vaikka vajaatoiminta onkin.
Kilpirauhasen vajaatoiminta. Aina välillä sellaisia päiviä että kaikki paidat kuristavat, vaikka eivät olisi lähelläkään kaulaa.
Kilpirauhasen liikatoiminta, eikä mitään oireita suussa tai kaulalla. Vaikka kilpirauhasesta löydettiin sitten loppujen lopuksi 8cm kasvain.
Kilpparin vajaatoiminta, suun kuivuminen niin ettei pysty puhumaan
Kilpirauhasen vajaatoiminta, suun kuivumista ja nielemiskipuja, kuristavaa tunnetta kaulalla. Kivut johtuvat endokrinologini mukaan kilpirauhasen kovettumisesta. En pysty käyttämään kaulakoruja tai puseroita, joiden kaulus osuu kilppariin
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:08"]
Mietin, onko minulla jokin noista, kun kieltä polttanut kaksi kuukautta ja nyt on kaulassakin ollut kuristava ja turvonnut olo pari viikkoa.. hammaslääkärin mukaan suu näytti normaalilta. -ap-
[/quote]
Oletko syönyt jotakin sellaista, mikä voi aiheuttaa tuon? Uusi ruokalaji? Koeta muutella ruokavaliota. Kuristava ja turvonnut olo voi johtua ahdistuksesta.
Jos on sukupuolitaudin riski, niin käy ottamassa testit.
No haloo, mee ihan lääkäriin mielummin kun diagnosoi itsesi, tai vielä pahempi, annat av-mammojen diagnosoida
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä liikatoiminta. Ei ongelmia suussa, nielussa tai kaulalla.
Kilpirauhasen vajaatoiminta, ikenien vetäytyminen.
Syöpä suusa: suu tuli ensin kipeäksi. Hammaslääkäri totesi ientulehduksen. Kipu ei mennyt ohi - jatkotukimukset (kuvaukset)
Jokin ruoka-aineallergia? Itsellä kieltä ja suuta polttelee, kieleen tulee rakkuloita ja kaula saattaa turvota/kiristää + mahdoton kutina kaulalla.. Kun syön appelsiinia tai liikaa kiiviä/klementtiinia.
Kilpparin vajis, ei mitään oireita suussa. Klamydia, genitaalialueella. Tosin sekin ihan oireeton. Mitä mahtanet kys.ajaa takaa??