tekstailu toisen miehen kanssa
Jotenki kauhee olo ja haluisin hieman purkaa sitä täällä...
Olen kihloissa avovaimoni kanssa ja hän harrastaa kilpatanssia. Nyt sitten treenejä on aivan kokoajan (ymmärrettävää jos korkealle tähdätään). Hieman olen mustasukkainen siitä, mutta kestän sen koska hän nauttii tanssista niin paljon.
Nyt kuitenkin epäilykseni heräsivät kun muutama päivä sitten hän alkoi jatkuvasti viestittelemään tanssiparinsa kanssa. Viestiä nyttenkin tuli viikonlopun aikana yömyöhään asti... kysyin että minkätyyppistä viestiä hänelle tulee, mutta ei suostunut kertomaan koska hänen mielestä hänellä saa olla miespuolisia ystäviä joiden kanssa juttelee.. okei, se on sallittavaa, mutta jotain mätää siinä on koska ei pysty kertomaan millaista viestiä kyseiseltä mieheltä on tullut... mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (15)
Jos teillä on pitkä parisuhde takana, niin avovaimosi luultavasti vain nauttii uutuudenviehätyksestä ja ihastuminen tunteen tuomista kutkutuksista vatsanpohjassa. Tuskin kyse on mistään sen vakavammasta, tuo menee yleensä aika nopeasti ohi. Mutta sen onko tuo hyväksyttävää, määrittelet sinä.
Eikö tuollainen tanssi muutoinkin ole sopivaa "esileikkiä"? Kun aikansa hierovat toistensa vartaloita piukoissa vaatteissa, niin kai se alkaa muutoinkin kiinnostamaan..?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:38"]Eikö tuollainen tanssi muutoinkin ole sopivaa "esileikkiä"? Kun aikansa hierovat toistensa vartaloita piukoissa vaatteissa, niin kai se alkaa muutoinkin kiinnostamaan..?
[/quote]
No niinpä. Kyllä mä jo tulisin hulluksi jos oma puoliso kävis jatkuvasti keikuttamassa lanteitaan jotain toista vasten.
Tottakai haluan tietää millaista viestiä on tullut... Millä tavalla minun pitäisi keskustella asiasta?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:42"]
Tottakai haluan tietää millaista viestiä on tullut... Millä tavalla minun pitäisi keskustella asiasta?
[/quote]Kysy, että mitäs sílle Martille kuuluu ja ehdota, että menette josus yhdessä ulos iltaa istumaan. Tai että pyydä se meille joskus syömään.
No tässä alkaa tulla hulluksi jo... pelottaa aivan saatanasti..
Kai sinä haluat tutustua hänen ystäviin. Ei muuta kuin yhteistä tapaamista miettimään ja siellä seuraat, miten he toimivat.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:55"]Kai sinä haluat tutustua hänen ystäviin. Ei muuta kuin yhteistä tapaamista miettimään ja siellä seuraat, miten he toimivat.
[/quote]
Hieman ehkä läpinäkyvää...
Nappaat naisen kännykän käteen, sanot että voinko nopsaa lainata sun puhelinta, pitää soittaa sinne ja sinne (oma akku vaikka loppu tai kännykkäs reistailee). Näät kyllä naisen reaktiosta onko sillä jotain salattavaa.
Mäkin ehdotan että joku kerta menette jollain kaveriporukalla kaljalle tai jotain vastaavaa mikä sopii teidän tapoihin ja sitte ehdotat että otetaan se tanssipari mukaan
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:55"]Kai sinä haluat tutustua hänen ystäviin. Ei muuta kuin yhteistä tapaamista miettimään ja siellä seuraat, miten he toimivat. [/quote] Hieman ehkä läpinäkyvää...
[/quote]Kaikki sitä kuitenkin tekee. Naiset ainakin haluaa tutustua miehen ystäviin jos epäilee siellä jotain vilunkia olevan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:38"]Eikö tuollainen tanssi muutoinkin ole sopivaa "esileikkiä"? Kun aikansa hierovat toistensa vartaloita piukoissa vaatteissa, niin kai se alkaa muutoinkin kiinnostamaan..?
[/quote]
No niinpä. Kyllä mä jo tulisin hulluksi jos oma puoliso kävis jatkuvasti keikuttamassa lanteitaan jotain toista vasten.
[/quote]
Kielletään tanssi parisuhteessa olevilta!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:37"]
Jos teillä on pitkä parisuhde takana, niin avovaimosi luultavasti vain nauttii uutuudenviehätyksestä ja ihastuminen tunteen tuomista kutkutuksista vatsanpohjassa. Tuskin kyse on mistään sen vakavammasta, tuo menee yleensä aika nopeasti ohi. Mutta sen onko tuo hyväksyttävää, määrittelet sinä.
[/quote]
Eli pettää jo henkisesti, kun oikein tahallaan ruokkii ihastustaan ja valehtelee siitä miehelleen. Se fyysinen puoli yleensä seuraa perässä. AP kannattaisi ruveta säästämään salaa rahaa ja muutenkin valmistelemaan eroa ellei halua jäädä kynnysmatoksi epärehelliselle vaimolleen.
Tuskin ne ihan tanssiaskelista vaan viestittelee, kerta ei voinut kertoa mitään viestien sisällöstä...