Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppalehti: Tutkimuksen mukaan INFLUENSSA AIHEUTTAA PARKINSONIN TAUTIA! Puhkeaa 15 vuoden kuluessa. Nyt rokotteista tapellaan jo.

Pitkäaikaiset oireet
09.11.2021 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/parkinsonin-taudin-puhkeamisen-syyna…

Sairastettu influenssa vaurioittaa keskushermostoa ja aivoja ja siitä se sitten lähtee. :( 10 vuoden päästä Parkinsonin tautia on 70% enemmän ja 15 vuoden päästä jo 90% enemmän kuin niillä jotka eivät ole sairastaneet influenssaa.

Muiden infektioiden osalta ei löydetty tällaista vaikutusta. Vain influenssa tuhoaa ihmisen.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa tai muu vastaava iskee tiistaina, kun pitäisi pukea kaikki villat ja takit ylle,

mutta ihmisten taju on huono.

Tuuli on vaarallista erityisesti jäähdyttämään pakkasessa!

Vierailija
22/134 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain tämän vuoden influenssarokotteen jo jokunen viikko sitten, ymmärrän, että niitä huolettaa jotka pitävät huolta itsestään korvavalolla ja jääräpäisyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa tai muu vastaava iskee tiistaina, kun pitäisi pukea kaikki villat ja takit ylle,

mutta ihmisten taju on huono.

Tuuli on vaarallista erityisesti jäähdyttämään pakkasessa!

Vierailija
24/134 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on rokotus.

Vierailija
25/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, influenssaa on sairastettu vuosituhansia - ja Parkinsonin tautiakin.

Vierailija
26/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Kaikkihan aiheuttaa kaikkea. Ei se ole mikään uusi juttu eikä yllätys.

Vierailija
27/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin influenssan vuonna 1982. Olen siis tietämättämi kärsinyt parkinsonintaudista jo 24 vuotta.

Täällä tiedoton Parkinson vuodesta -97.

Vierailija
28/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh. Eikö meillä kaikilla aikuisilla ole ollut influenssa joskus? Jutun lopussa tutkimusta kritisoitiin ja olen samaa mieltä, huonosti tehty.

"Wagle Shuklan mukaan tutkimuksella on rajoitteita, kuten se, ettei ympäristötekijöiden vaikutusta ole otettu huomioon. Tiedossa on, että Parkinsonin taudin riskiä voivat lisätä esimerkiksi hyönteismyrkyt, maaseudulla asuminen, kaivoveden juominen, päävamma sekä runsas kofeiinin, nikotiinin, alkoholin sekä joidenkin tulehduskipulääkkeiden nauttiminen."

Influenssarokote tehoaa vain muutamaan virukseen, mutta se on ihan arpapeliä onko cocktail kunakin vuonna hyvin valittu ja joka vuosi tulee uusia variaatioita.

Ei.

Ei kaikilla ole ollut influenssa.

Se on aivan täysin eri sairaus kuin joku syys-tai talvi flunssa.

Ne ovat tauteja, joita ei voi edes verrata toisiinsa.

Influenssa on aina vakava ja vakavampi tauti, kuin joku flunssa, josta toipuu nopeasti ja hyvin.

Vierailija
29/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huomaa että Kauppalehden otsikossa lukee jotta; Voi aiheuttaa.

Siinä on kuule suuri ero sun otsikkosi kanssa.

Vierailija
30/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo teoria pitää paikkansa, niin minulla olisi pitänyt puhjeta Parkinson jo 1970-luvun alkupuolella, sillä sairastin rajun aasialaisen 1957. Toisen kausi-influenssan sairastin tämän vuosituhannen alkupuolella, eli viimeistään viitisen vuotta sitten olisi herra Parkinsonin pitänyt kolkutella ovella, mutta minne lienee eksynyt.    

Vierailija
31/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! influenssa vie aivot, korona keuhkot. Pian pellon laidalle vaaka-asentoon päästään, don't fear the Reaper.

Kun näkisi mitä Jenkkien kehittelyssä oleva super-koronarokote tekee ihmisten keholle. Varmaan ultra-sävärit pistoksen jälkeen?

Vierailija
32/134 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä on kyllä melkoinen liuta "ässiä" hihassa vaikka miten yrittäisi tunnollisesti täällä elää.

Vierailija
33/134 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuplasin Parkinson riskini 2018. Influenssa vei lopulta sairaalaan asti. Lisähapella selvisin. Olo aivan kaameaakin kaameampi, toivoin jo kuolemaa.

Vierailija
34/134 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi suojelee parkinsonintaudilta

Vierailija
35/134 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on nyt se ongelma että moni kovia flunssia sairastaneista luulee sairastaneensa influenssoja. Niin minäkin kunnes 2018 työterveyden influenssatesti näytti positiivista ja siitä reilu viikko ja olin sairaalassa armeliaasti tajuttomana. No olin kyllä ihan poikkeuksellisen sairas ensimmäisestä tunnista lähtien, sen oikein tunsi että nyt on tappajan käsissä. Lisähapen tarve kävi lähellä tehohoitorajaa. Toipuminen oli hidasta ja ehdin jo luulla jääväni puolikuntoiseksi. Aivosumu ja väsymys oli ärsyttävää. Sen jälkeen olen käynyt influenssarokotuksessa ja selvinnyt ilman. Eihän nuo tavalliset kuumetaudit ole tasan yhtään mitään influenssaan verrattuna.

Vierailija
36/134 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tutun kohdalla voi pitää paikkaansa... ajallisesti influenssa ja sen jälkeen todettu parkinson pitää kutinsa. oli influenssassa sairaalassa.

Vierailija
37/134 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän lapsen jonka koulun aloitus lykkääntyi vuodella edellisenä talvena ja keväänä sairaatetun influenssan aiheuttamien ongelmien takia.

Vierailija
38/134 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä infektiosairaudet kuten influenssa (ei ole se tavallinen räkätauti flunssa, ne erottaa toisistaan vain labrakokeella) ja korona voivat laukaista joissakin neurologisia tauteja. En nyt ihan menisi sanomaan, että kaikki sairastuvat, mutta jos on olemassa rokote, niin ei kannata jäädä arpomaan.

Estääkö se rokote sairastumasta vi lieventääkö vain sairauden oireita?

Vierailija
39/134 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketehtaiden Trollit vain meuhkaavat ja levittävät joukkohysteriaa.

Vierailija
40/134 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä infektiosairaudet kuten influenssa (ei ole se tavallinen räkätauti flunssa, ne erottaa toisistaan vain labrakokeella) ja korona voivat laukaista joissakin neurologisia tauteja. En nyt ihan menisi sanomaan, että kaikki sairastuvat, mutta jos on olemassa rokote, niin ei kannata jäädä arpomaan.

Estääkö se rokote sairastumasta vi lieventääkö vain sairauden oireita?

influenssarokote lieventää tosi paljon sairauden oireita. siis tosi paljon. meillä ainoa rokotettu oli vain viikon kovassa kuumeessa, mutta silti pystyi juuri ja juuri hoitamaan muita. ja hän oli ainoa jolle ei tullut jälkitautia ja pitkiä oireita. itse olin sairaalassa kahteen otteeseen kun ei ollut sitä rokotusta silloin. rokottamattomat lapset paranivat kolmessa viikossa koulukuntoon mutta minä olin työkyvytön yli 2 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi