Iihminen osaa keksiä tekosyitä, nyt vasta tajusin(laihdutus asiaa).
Olen jojoillut koko nuoruuteni. Nyt olen 26v ja vasta nyt tajusin miten olen selitellyt etten voi tehdä sitä ja tätä ja en mä ja vedonnut entisee syömishäiriööni. Ylipainoa on siis 50kg. En pääse salille kun olen yh. Ei kotijumppa ole tarpeeksi tehokasta, turha tehdä, minä kannan jo 50kg ylipainoa joka pv,joten se käy jo liikunnasta,enkä erikseen tarvitse. kyllä karkkipäiviä pitää olla, en voi kieltäytyä koska sorrun ahmimaan lopulta. Seli seli, niin paljon selityksiä. Tajusin tämän lääkärin vastaanotolla,hän kyseli mahdollisuuksia liikuntaan yms ja jokaiseen vastasin että no en nyt tiedä..väsyttää,ei jaksaisi,ei ei ole kaveria lähellä joka lähtisi lenkille,ehkä sitten jos saisin jonkun lenkille mukaan. Ärsyynnyin ensin lääkärin vihjailusta että selittelyitä löytyy ainaa ja itse vain voin tehdä muutoksen..puhisin että vihjailee minun selittelevän,pöh. Mutta hetken mietittyä ja sulateltua asiaa,tajusin että niinpä niin..taitaa lääkäri olla oikeassa. Nyt on superdietti hommattu ja ma alkaa, se siältää ruokavalio ohjeet ja kotijumppa ohjeet. Kävelen töihin. kuntosalin aloitustakin olen miettinyt,lapsihan voi mennä pari kertaa viikossa lapsiparkkiin katsomaan pikkukakkosen kun äiti jumppaa/on salilla. Voin käydä siellä myös silloin kuin lapsi isällään tai jos pääsen aikaisin töistä,ennenkuin haen lapsen hoidosta. Kyllä aikaa saa aina järjestettyä. Ennen tärkeämpää oli se että oli aikaa maata sohvalla ja syödä=rentoutua. Huh,selitykset nurkkaan :)
Kommentit (7)
Käytä salirahat mielummin kotisalin rakentamiseen. Mulla on kuntotrampoliini, jumppapallo, nyrkkeilysäkki, tasapainolauta yms. Lapset tykkää leikkiä niillä myös
Tsemppiä, tuolla asenteella onnistut! Ja jos joskus lipsahtaa niin älä stressaa, sulla on lopouelämä aikaa syödä järkevästi ja liikkua, yksi päivä ei mitää kaada
Muista juoda paljon vettä. vähintään 3 litraa. Itellä on 1,5l pullo, jonka täytän ja juon päivän aikana pari kertaa :) tsemppiiää!
Juu, itselleen on huomattavasti helpompi valehdella uskottavasti kuin kenellekään muulle.
Hyvä, olet oikealla tiellä. Hyvin on lääkäri osannut sinua jututtaa, että sai heräämään. Tsemppiä kovasti urakkaasi!
Kiitos :)! Uskon että onnistun, pitää nyt vaan muistaa että 50kiloa ei karisteta kuukadessa eikä kahdessa,vaan on oltava maltillinen ja tsempattava/palkittava terveellisellä tavalla :) Ap
=) Paljon, paljon tsemppiä!!!