Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni

Vierailija
09.03.2015 |

Erosi tänään kirkosta. Tuli töihin ylpeänä kertomaan asiasta. Minä järkytyin asiasta sillä olemme naimisissa ja jumalalle valan vannoneita. Miten tähän suhtautu kun Jumala voi suuttua meille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkään ettemme pääse taivaaseen

Vierailija
2/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahahaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin oikea asenne miehellä :D

Vierailija
4/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettepas te lapsellisia tai sitten teillä on todella huono huumorintaju

Vierailija
5/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen teke päätöksensä itse. Omasta sielustaanhan hän on vastuussa.

Vierailija
6/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras yrittää puukottaa mieheäsi selkään ja uhrata jumalalle

Vierailija
7/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja Jumalan siunausta!

Vierailija
8/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Mitä sen on sulle väliä pääseekö miehesi taivaaseen? Silloinhan olette jo eronneet. "Kunnes kuolema teidät erottaa."

Vierailija
9/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Mitä sen on sulle väliä pääseekö miehesi taivaaseen? Silloinhan olette jo eronneet. "Kunnes kuolema teidät erottaa."
[/quote] mutta rakastan häntä ja haluan päästä taivaaseen hänen kanssaan

Vierailija
10/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa ei missään lue että ihmisen pitäs kuulua kirkkoon. Kristitty voi olla ilman kirkkoon kuulumistakin.

Vierailija
11/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:58"]

Raamatussa ei missään lue että ihmisen pitäs kuulua kirkkoon. Kristitty voi olla ilman kirkkoon kuulumistakin.

[/quote]

Tämä on juuri näin! Tutki kirkon historiaa niin huomaat että kirkko itsessään on maailman suurin harhaoppi!

Muiden uskovien yhteys on tärkeä asia mutta kirkkoon kuulumista se ei edellytä.

Vierailija
12/12 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kirkosta neljä kertaa ja lopulta liityin takaisin vain sen takia, että kirkko voisi jeesata jos olen esim. rahapulassa. Kirkossa on paljon ongelmia, eikä sitä saa kritisoimatta tarkistella tai hyväksyä sellaisenaan. Toki haluan myös osaltani tukea hyvää diakoniatoimintaa ja köyhien auttamista ylipäänsä. 

Väitän kuitenkin että minulla on hyvä moraali ja ammatissani teen auttamistyötä, joten en ainakaan käytökseni takia jää taivaan ulkopuolelle. Kyllähän kristinuskossa on monia hyviä eettisiä periaatteita, mutta kirkko ei aina ole kovinkaan hyvä (vertaa vaikka ortodoksisen kirkon ja Putinin suhde Venäjällä). 

Olen myös testamentannut ruumiini tieteelle, mutten silti osaa pelätä helvettiä tms. Olen agnostikko. Mielestäni ihmisten moraaliset teot painavat puntarissa enemmän kuin muodollinen jäsenyys (suurin osa tapakristittyjä). Jos Jumala on olemassa, häntä ei voi huijata tai lahjoa niin kuin useimmat ilmeisesti kuvittelevat. Eikä hän myöskään ole niin naiivi tai yksinkertainen kuin helposti oletetaan.