Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat unessa eivät ikinä onnistu sinulta?

Vierailija
09.11.2021 |

Minä en jostain syystä onnistu ikinä soittamaan puhelimella, varsinkin jos pitäisi soittaa hätänumeroon.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vessahomma myös. Vessat ovat joko

- Niin likaisia ettei niihin ilkeä mennä

- Ovi puuttuu tai lukko on rikki

- Joku/jotkut tuijottavat vieressä

- Pöntön reikä puuttuu tai on suunnilleen kolikon kokoinen

- Vaatisivat polettia tai kolikkoa jota et löydä mistään

Minun unissani vessat ovat usein liian korkealla, tai niin ahtaita ettei niihin mahdu sisälle. 

Ehkä lyhyys ja lihavuus vaikuttaa sitten vessojen ongelmiin unessa.

Vierailija
82/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus harrastaa seksia niin siihen ei saada tilaisuutta kun koko ajan tulee jotain hairiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen yliopistossa, mutta en muista mitä tunteja minulla on. En muista salasanaa nettipalveluun, että voisin tarkistaa, en luokkien sijainteja enkä yhdenkään opettajan nimeä. Tiedän että reputan kaiken, jos en pääse paikalle.

2. Olen jossain reissussa vanhempien kanssa. Haluaisin kotiin, mutta vanhempia ei kiinnosta. En saa autokyytiä, en pääse junaan enkä bussiin. En muista, montako päivää olen ollut reissussa. Muistinko edes ruokkia kissat lähtiessä? Ovatko ne kuolleet kotona nälkään? 

3. Kännykässä pyörii jotain sekavia kuvia tai videoita, en pääse päävalikkoon. Haluaisin vaan katsoa, mitä kello on, mutta en saa millään kuvavirtaa loppumaan. 

4. Luulen olevani hereillä, mutta en saa lamppua syttymään. Nousen sängystä ja hyppään ilmaan, leijun olohuoneen yläpuolella. Jotkut pystyvät tässä kohtaa ohjailemaan unta, mutta minä vain leijun tyhjän ja pimeän olohuoneen yllä ja tylsistyn. Tämä voi toistua pari kertaa.

5. Tajuan, että minulla on useita kissoja, joita en ole muistanut hoitaa. Miten voin unohtaa, että mulla on 3 kissaa enemmän kuin muistin? Ne ilmestyvät jostain esiin ja katoavat taas.

Mulla on kyllä neutraaleja ja mukaviakin unia paljon, mutta nämä tulee nyt mieleen turhauttavista.

Vierailija
84/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella soittaminen. Numerot sekoavat, yritän soittaa, mutta ei onnistu. Hävitän laukkuni, rahani, korttini. Kuljen jossain, ilman rahaa, puhelinta, pankkikorttia. En pääse kotiin.

Vierailija
85/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven avaaminen.

Vierailija
86/95 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huutaminen

- Juokseminen

- Lyöminen

- Laukeaminen

- Autolla ajaminen (joko auto ei liiku kunnolla eteenpäin vaikka kaasu olisi pohjassa tai sitten meno on ihan holtitonta)

Vierailija
87/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koulua suoritettua loppuun vaan olen ikuisesti unissani suorittamassa tätä tutkintoa. Tosiasiassa olen valmistunut ammattiin jo kaksikymmentä vuotta sitten. Tuskanhiki tulee aina nähdessä tätä unta, että olen vielä koulunpenkillä opiskelemassa.

Vierailija
88/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vessahomma myös. Vessat ovat joko

- Niin likaisia ettei niihin ilkeä mennä

- Ovi puuttuu tai lukko on rikki

- Joku/jotkut tuijottavat vieressä

- Pöntön reikä puuttuu tai on suunnilleen kolikon kokoinen

- Vaatisivat polettia tai kolikkoa jota et löydä mistään

Pönttö on ilman mitään näkösuojaa jossain julkisen tilan aulassa tms missä liikkuu paljon ihmisiä

Vierailija
89/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen. Olen oikeasti lopettanut yli neljännesvuosisata sitten mutta unessa usein huomaa polttaneensa yli puolet tupakasta ja alkaa ihmetellä että miten sen tuli aloittaneeksi kun siitä ei ole mitään muistikuvaa ja potuttaa kun siinä meni se tupakkalakko.

Vierailija
90/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteste oo koskaan alasti julkisilla paikoilla? Tai vähäpukeisina. Toisaalta tajuan, etten oikeasti ole näin yleisellä paikalla.

Unissa myös osaan lentää, en laskeutua. Osaan hyppiä myös tosi pitkiä hyppyjä usein.

Usein palaan yo- kirjoituksiin, tajuan etten muka taaskaan taida päästä läpi. Yo1980!

Palaan samaan outoon asuntoon usein. Sen ovea ei voi lukita, siellä käy paljon ihmisiä. Usein unissani muistan tämän asunnon, ja käyn katsomassa missä kunnossa on... ja mietin, että lukko kyllä pitää laittaa kuntoon. Koskaan en tee asialle mitään!

Vierailija
91/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuseminen. Ainakin pari yötä sitten. Onnistui unessa mutta taas hätä. Eiku takas. Ja taas hätä. Joku kolme-neljä kertaa meni kun heräsin ja totesin että mullahan on oikea hätä. Onneksi ei onnistunut unessa.

Joskus, lähempänä teini-ikää jo, kävin unessa vessassa, jossa ei ollut kattoa ja t-rex kurkki sieltä yläpuolelta. Onnistuin kuitenkin tekemään tarpeeni ja heräsin, kun olin oikeastikin virtsannut. Sen jälkeen olen aina paniikissa, kun näen unta vessakäynneistä. Onneksi vahinko ei ole toistunut, mutta vieläkin kuumottaa vaikka tapauksesta on jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
92/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valojen laittaminen päälle. Pelottavissa unissa valot ovat pois päältä, eikä mikään katkaisija toimi.

Vierailija
93/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihana ketju!

Minulla samoja vessa- ja seksi- ja myhästymisunia kuin monella muulla mutta jännä että en muista IKINÄ yrittäneeni soittaa puhelimella, tai ylipäätään tehdä mitään kännykällä. No ehkä ensi yönä kun näitä luin.

Onko kellään ns. selkounia, eli kesken unen tajuaa että hei tämähän on unta, nyt voin tehdä ihan mitä vaan! Se on mahtava tunne. Yleensä alan lentämään ja teen taivaalla mahtavia kaarroksia niin että mahanpohjassa tuntuu.

Yksi toistuva uni ollut jo monta vuotta. Eli olen muuttanut, milloin minkäkinlaiseen asuntoon/taloon. Yleensä asunto on valmiiksi kalustettu ja huoneet vain jatkuvat ja jatkuvat. Aina jonkun seinäryijyn alta tulee uusi tila. Toinen että olen matkalla jossain vieraassa kaupungissa ja eksyn.

Hisseistä näin nuorena painajaisia. Ei ne nykyäänkään oikein toimi kunnolla, tai vievät vääriin paikkoihin.

Vierailija
94/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissit putoaa tosi usein, samoin autolla ajaessa ylämäkeen auto lähteekin liukumaan taaksepäin.

Vierailija
95/95 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja syöminen. Myös ovien sulkeminen on haastavaa, ovet tuntuu olevan aina liian suuria tai pieniä karmeihinsa. Sen sijaan monen mainitsema paneminen onnistuu sukupuolesta riippumatta ja myös vaikkapa orihevosena (olen nainen).