Mitkä asiat unessa eivät ikinä onnistu sinulta?
Minä en jostain syystä onnistu ikinä soittamaan puhelimella, varsinkin jos pitäisi soittaa hätänumeroon.
Kommentit (95)
Ajaminen, varsinkin peruuttaminen. Lisäksi peräkärry kaatuu ojaan tai tielle joka ikinen kerta. Mutta sen pystyy jostain syystä myös nostamaan pelkillä käsivoimilla ylös. Puhelimella soittaminen ei myöskään onnistu.
Näitä samoja mitä täällä on..
Puhelimella soittaminen
Sekstaaminen (silleen että sais orkun, se on sääli koska uniorkut on parhaita)
Ajoissa ehtiminen
Huutaminen
Juokseminen
Mikähän näiden symboliikka on kun niin monella samat 😄
Minä oon oppinut muokkaamaan uniani sillei, että kaikki onnistuu. Jos ei ekalla kerralla, niin otan "kohtauksen" unessa uudestaan ja sit se onnistuu.
Olen kyllä puhunut unessa puhelimessa mutta se ääni kuulosti ihan eri henkilöltä ja puhui ihan pehmoisia.
Soittaminen! Muistin juuri, että viime yönä näin unta, että yritin soittaa johonkin numeroon ja ajattelin siinä unessa, että nyt kyllä todistan, että unessakin pystyy soittamaan. Mutta en pystynyt :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vessahomma myös. Vessat ovat joko
- Niin likaisia ettei niihin ilkeä mennä
- Ovi puuttuu tai lukko on rikki
- Joku/jotkut tuijottavat vieressä
- Pöntön reikä puuttuu tai on suunnilleen kolikon kokoinen
- Vaatisivat polettia tai kolikkoa jota et löydä mistään
Mulla aina tää vessan etsintä. Ovat niin likaisia ettei voi edes lattialle astua. Ei ainakaan pöntölle istua.
Minä löydän vain vessoja, joissa ei ole pönttöä tai joilla on mahdotonta istua pöntölle TAI se on paikassa, missä ei ole minkäänlaista näkösuojaa. Mutta hyvä varmaan niin, koska poikkeuksetta tässä vaiheessa herään vessahätään ja tajuan mennä oikeasti vessaan (joskus vielä nipistän itseäni varmistaakseni, että en enää näe unta :-D)
Vierailija kirjoitti:
Kalkkunan täyttäminen, aina se lipsuu käsistä ja lentää pitkin seiniä ja lattioita.
Minulla täysin sama, onkohan yleinen? :D
Olin serkkuni luona amerikassa kiitospäivänä unessani ja jouduin valmistamaan kalkkunan ja se ei meinannut pysyä käsissä sitten millään, liukui pitkin pöytää ja kattoa.
Ainoa mikä ei aina onnistu on levitoiminen. Mutta useimmiten onnistuu sekin. 🕊️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalkkunan täyttäminen, aina se lipsuu käsistä ja lentää pitkin seiniä ja lattioita.
Minulla täysin sama, onkohan yleinen? :D
Olin serkkuni luona amerikassa kiitospäivänä unessani ja jouduin valmistamaan kalkkunan ja se ei meinannut pysyä käsissä sitten millään, liukui pitkin pöytää ja kattoa.
Ei hemmetti mitä unia porukka näkee 😂
Mulla on kanssa tuo vessahomma, joko en löydä vessaa millään tai sitten se on joku huussityyppinen viritys ihan sisätiloissa kuitenkin, tai vessaa ei voi vetää yms. Huutaminen ja juokseminen ei myöskään onnistu. Yleensä herään noissa tilanteissa äkkiä.
Puhelimella soitto, en osaa käyttää sitä ja tulee kaiken maailman koodia näyttöön.
Juokseminen, joko jalat ei liiku tai ne eivät osu maahan kuin ihan hipaisun ja leijunut paikoillani.
Lyöminen, jos pitäisi lyödä puolustautuakseen niin käsi ei vain nouse.
Huutaminen, ei tule ääntä - näissä tapauksissa yritän oikeasti huutaa unissani ja tulee vain jotain pientä ölinää.
Vierailija kirjoitti:
Juokseminen, en vaan pääse eteenpäin.
Sama!
Juokseminen ja passin tai esim meikkien muistaminen matkalle mukaan!
Autolla ajaminen. Auto siis kyllä liikkuu, mutta jarru ei aina toimi, ja ajo on ihan holtitonta ja ahdistavaa. Johtuu ehkä siitä, että olen kokeillut autolla ajamista vain pari kertaa, eikä minulla ole ajokorttia. Pitää varmaan joskus vielä hankkia se, jotta nuo ahdistavat ajounet loppuisi 😅
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa se soittaminen, yleensä hätätilanteessa.
Joo, aina on puhelin hukassa tai jos sen löytää niin aina painaa numeron väärin. Ärsyttää!
Tietokoneella kirjoittaminen. Kun painaa vaikka a-kirjainta, näytölle tulee gdfhdghfjg4654353
Tätä ei vielä ole mainittu. Janon sammuttaminen, varsinkin jos olet mennyt kostean illan jälkeen nukkumaan. Unessa on aina kauhea jano eikä mikään auta. Vaikka kaataisit ämärikaupalla kokista ja vettä kurkusta alas, silti janottaa. Sitten heräätkin ja huomaat, että suu on kuin saharan autiomaa ja jääkaapissa ei ole edes sitä kokista mitä olet unen takia alkanut hioitsemaan.
Lentokoneeseen tai junaan pääseminen ajoissa sekä pakoon juokseminen tahmaa niin pirusti.
Minultakaan ei unessa onnistu juokseminen, olen normaalisti nopea juoksija, mutta unessa ei vain vauhtia ole, vaikka mitä tekisi.
Puhelimella soittamisen lisäksi myös hissit toistuu mun unissa. On kauhea paniikki tai kiire päästä jonnekin, mutta hissi menee aina väärään kerrokseen, tai ne nappulat ei toimi, tai jotain muuta tapahtuu mikä estää sen hissin toiminnan.