Mitkä asiat unessa eivät ikinä onnistu sinulta?
Minä en jostain syystä onnistu ikinä soittamaan puhelimella, varsinkin jos pitäisi soittaa hätänumeroon.
Kommentit (95)
Kuseminen. Ainakin pari yötä sitten. Onnistui unessa mutta taas hätä. Eiku takas. Ja taas hätä. Joku kolme-neljä kertaa meni kun heräsin ja totesin että mullahan on oikea hätä. Onneksi ei onnistunut unessa.
En koskaan pysty juoksemaan. Kun yrittää niin olisi kuin vyötäröllä olisi vahva kumilenkki joka vetää takaisin tai kuin olisi metrinen hanki. Eteenpäin pääsee erittäin hitaasti
Näen usein unta hukkumisesta, ikinä en ole pelastunut
Pakeneminen. Vaikka kuinka yritän hyppiä, harhauttaa tai lisätä vauhtia, seuraaja pysyy aina perässä tai löytää.
Oven laittaminen kiinni. Yritän laittaa kodin ulko-ovea kiinni, mutta se ei vaan mene kiinni ja lukkoon, ponnahtaa vaan takaisin auki. Myös jo mainitut juokseminen, huutaminen ja puhelimella avun soittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vessahomma myös. Vessat ovat joko
- Niin likaisia ettei niihin ilkeä mennä
- Ovi puuttuu tai lukko on rikki
- Joku/jotkut tuijottavat vieressä
- Pöntön reikä puuttuu tai on suunnilleen kolikon kokoinen
- Vaatisivat polettia tai kolikkoa jota et löydä mistään
Vakoiletko sä mun unia? 😂
Puhelimen ja kameran käyttö ei myöskään millään onnistu!
Mä meinaan aina myöhästyä lennolta. Huomaan unessa lentolipusta, että apua lento lähteeki tunnin kuluttua enkä ole edes pakannut.
S e k s i Claudia Schifferin kanssa. Joku yön aion vielä onnistua siinä. Niin monesti ollut jo ihan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aina tää vessan etsintä. Ovat niin likaisia ettei voi edes lattialle astua. Ei ainakaan pöntölle istua.
Saada kunnollinen kontakti tärkeään ihmiseen, eli vastauksia tärkeisiin kysymyksiin. Tilanne jää aina kesken, en muista mitä ihminen sanoo, hän katoaa ja herään kesken tärkeän keskustelun aloituksen.
nussiminen ei meinaa onnistua unissakaan, kun aina herään kesken kaiken. Olisihan se liian epätodellista päästä lykkimään 18 v isorintaista naista näin setämiehenä. Harmi ettei edes unissaan saa.
m41
Uni on kuin etukäteen rakennettu kokemus jota voi muuttaa vain vähän. Pakeneminen ei yleensä onnistu. Valot ei toimi. Aseet ei toimi.
Hei se on jotain niin parasta, kun unissaan harrastaa seksiä ja herää just sillä hetkellä, kun saa orgasmin. Mä saan sen ihan oikeesti siinä hereillä ollessani tai juuri herätessä. Parasta!
Mutta mulla ei unissa ikinä onnistu bussiin meneminen. Myöhästyn aina, enkä jostain syystä pysty juoksemaan sinne ovelle. Jalat tarttuu maahan kuin purkkaan. Mistä lie tulee uni, koska en edes kulje bussilla, kun ei niitä meillä päin mene. :D
Töihin meno, yhtäkkiä huomaan että kello onkin tuntia enemmän kuin luulin ja en millään ehdikään töihin
Sama matkustamisen kanssa, yritän päästä laivalle tai lentokoneeseen mutta jotenkin kello taas hyppää eteenpäin ja olen myöhässä
Auton löytäminen parkkipaikalta. Jostain syystä en vain muista mihin ihmeeseen minä olen auton jättänyt ja kun katselen autorivejä, en edes muista miltä autoni näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös. Jos vessa edes löytyy niin siellä saattaa olla koppeja pitkä rivi mutta yhdessäkään ei ole pönttöä. Tai kopit on niin pieniä, ettei niihin sovi. Tai jos pönttö on niin se on tukossa, täynnä vettä ja sitä ihtiään.
Lukeminen. Kaikki kirjaimet o at siansaksaa. Joskus pystyy lukemaan sanan tai kaksi mutta kun katsoo uudestaan teksti on muuttunut. Unessa en myöskään näe omia kasvojani peilistä vaan jotenkin vääristyneen version tai jonkun hirviön.
Kalkkunan täyttäminen, aina se lipsuu käsistä ja lentää pitkin seiniä ja lattioita.
Nukkuminen, Yleensä unet on aina sellaisia että olen hereillä.