Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallis haalari lapsella, miksi?

Vierailija
23.01.2015 |

Tiedän että tämä on ikuisuuskysymys, mutta yritetäänkö niillä päteä? Onko se kilpailua äitien kesken? Onko se näytönhalua muille? Ja nyt puhun siis näistä Molon yms. haalareista, joiden ovh on yli 150€.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitäkin tai ostetaan ihan oman silmän iloksi. Suurin syy lienee kuitenkin se fakta että ovat parempia laadultaan. Täytyy itsekin panostaa enemmän noihin haalareihin kunhan tyttö alkaa liikkua ulkona enemmän, nyt on menty ihan reimatecin haalareilla :)

Vierailija
2/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma?. Samaa aihetta jankataan vuodesta toiseen ja lopputuloshan on se, että jokainen ostaa lapselleen sellaisen puvun kun lystää. Itse ole ostanut kalliita ja vähän huokeimpia ja miksi en ostaisi ainokaiselleni toimivaa ja tyylikästä pukua. Ticketit ja Molot on kestäviä ja niistä saa vähän takaisin kun myy kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on kysymys! Moloa en vaihda ;). Sitä paitsi saattaa saada hyvistä aleista! Mulla isosisko käyttää ekan erän ja jää pikkusiskolle tosi hyväkuntoisena. Värit hivelevät silmää, tytöt suorastaan säihkyvät päiväkodin pihalla kirkkaissa ja heijastinpitoisissa haalareissaan. Näen tämän myös turvallisuuskysymyksenä. Lisäks mukavat ja kevyet päällä, malliltaan erinomaiset meidän hoikkeliineilla. Miksi ostaa jotain huonompaa, jos on löytänyt erinomaisen haalarin? Varmaan käytetyin vaatekappale, jokapäiväinen ulkokeleillä, miksi säästää siitä?

Vierailija
4/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan niitä ovh:lla osta. Alesta saa -30 - -70%.

Vierailija
5/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ostaa noi kallista haalaria nopeasti kasvavalle lapselle.max hinta haalarista on meillä 10€..kaupasta harvoin ostan. Sen sijaan kirppikset koluan jos jotain tarvitsen mitta minun mielestä on hyvä et joku ostaa ne kamppeet uutena ni minä voin sit lapsilleni hakea käytettynä ja halvalla ;). Meillä ulkohaalarin ja miksi ei muidenkin vaatteiden kriteereitä ovat ; mukavat pitää päällä,joustaa tarpeeksi,ehjät eikä hirveän kalliit. Käytetyt harvoin enää kutistuvat pesussa niin kun uusille vaatteille voi käydä

Vierailija
6/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi kulkea ryysyissä, kun on varaa ostaa kunnon vaatteet? Haluan lapselle vedenpitävät, kestävät ja sievät vaatteet ja olen niistä valmis maksamaan. Käyn töissä ja ostan palkallani mieluummin lapselle kunnon vaatteet kuin viinaa ja tupakkaa.

Vierailija
7/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tukehdu tähän: meidän vauva tuli synnytyssairaalasta kotiin Baby Diorin untuvahaalarissa ;)

Vierailija
8/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:50"]Miksi lapsen pitäisi kulkea ryysyissä, kun on varaa ostaa kunnon vaatteet? Haluan lapselle vedenpitävät, kestävät ja sievät vaatteet ja olen niistä valmis maksamaan. Käyn töissä ja ostan palkallani mieluummin lapselle kunnon vaatteet kuin viinaa ja tupakkaa.
[/quote]

Onko ryysyt sama asia sinulle kun käytetyt vaatteet? Jos et vielä tiennyt sitä ni kirppiksellä on myös merkkivaatteita ja ne on puhtaita ja ehjiä ja edullisia kun eivät välttämättä ole ollut kun sillä ensimmäisellä käyttäjällä.

Vierailija
9/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku LAPSEN vaatemerkki MOLO? Ei helvetti ja täällä ämmät luulee sen olevan hienoa? HAHHAHAAHAHAAAAA sallikaa mun nauraa :DDDD

Onko äitien pihavaatteet sitten merkiltää bimbero? :DD

Vierailija
10/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molo molo :D

Vierailija
11/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 05:26"]Siis onko joku LAPSEN vaatemerkki MOLO? Ei helvetti ja täällä ämmät luulee sen olevan hienoa? HAHHAHAAHAHAAAAA sallikaa mun nauraa :DDDD

Onko äitien pihavaatteet sitten merkiltää bimbero? :DD
[/quote]

Hahhhahaaaahhhahahah, niih mä oon suomalainen.. Ai mitä, omko muitakin maita, mitä?

Vierailija
12/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ticketi haalarin ja petyin pahasti, aivam paskaa laadultaan. Jos oikeasti haluaa laadukkaan haalarin niin mars erätukkuun.

Vierailija
13/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on yksi tän kaupungin veronmaksajien kuninkaista. Ostin silti lidlestä haalarin, noin niinkuin kauppapuvuksi :) heh. En ymmärrä näitä kamppeilla pätijöitä. Tosin, on mullakin tarve keekailla esim kalliilla laukuilla ja käsittämättömän kalliilla koruilla.... :)

Vierailija
14/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:21"]Tiedän että tämä on ikuisuuskysymys, mutta yritetäänkö niillä päteä? Onko se kilpailua äitien kesken? Onko se näytönhalua muille? Ja nyt puhun siis näistä Molon yms. haalareista, joiden ovh on yli 150€.
[/quote]
Missä maailmassa elät, jos edes tulee mieleen että joku pätisi lasten haalareilla? Millä muulla pädetään - vessapaperimerkillä?

Vierailija
15/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä useammankin äidin, joiden pitää nimenomaan ostaa syksyllä juuri se uusin malli.... Siinä on kyllä kieltämättä brassailun makua jos 3 v. Ei voi käyttää edellisen vuoden mallia.

Mutta muuten olen siis ehdottomasti noiden hyvien ja ovh hinnaltaan toki myös kalliiden haalareiden kannattaja. Mutta minäkin ostan ne kyllä alennusmyynneistä.

Vierailija
16/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Ticket on ihan loistava talvihaalari, kaikista lämpimin. En ole muita merkkejä talveksi ostanutkaan. Aika harva maksaa uudesta haalarista yli 100 euroa, itsekin ostan aina alesta seuraavalle kaudelle puvun ja yleensä haalari maksaa maks 80 euroa.

Syyshaalareista taas sitten Reima on tosi hyvä, samoin Molo. Ticketin mallit jotenkin pussittaa eli en ole ostanut niitä kuin talveksi juuri lämpöisyyden takia. Reimalla on nykyään kyllä tosi kivoja malleja.

Vierailija
17/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli käytössä pari vuotta lassie, tuli reikiä ja oli tosi ohut vanu, ja vettähän se ei pitänyt yhtään. Nyt on pop.in ja molon puvut, kestävät, lämpimät, likaa ja vettä pitävät, hyvät heijastimet ja helppo pukea! Kyllähän sen huomaa kun muutettiin vähän paremmalle asuinalueelle että kaikilla näyttäisi olevan moloa yllä itsellä se ei kuitenkaan ole mikään egon pönkitys juttu ja esim. Itselle en osta vaatteita joissa on näkyvä merkki ja jonka brändillä myydään sutta. Ostin juuri itselle dieselin villa kangastakin 100% villaa, mutta kauppaan olisi jäänyt jos olisi ollut akryyliä ja olkapäässä valtava dieselin merkki. Laatu on se mihin satsaan nyt kun voin, kun rahat on tiukilla ostan parasta laatua sillä rahalla mihin on varaa.

Vierailija
18/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tiukan budjetin ihmisenä ostan esikoiselle laadukkaan unien - värisen puvun vaikka 200eurolla. Sillä nimittäin vaatetan tulevina vuosina kaksi muutakin lasta ja heidän jälkeen saan myydessä vielä 50+euroa.

Vierailija
19/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:59"]Minä ainakin tiukan budjetin ihmisenä ostan esikoiselle laadukkaan unien - värisen puvun vaikka 200eurolla. Sillä nimittäin vaatetan tulevina vuosina kaksi muutakin lasta ja heidän jälkeen saan myydessä vielä 50+euroa.
[/quote]
Unisex - värisen*

Vierailija
20/55 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitäny Reimaa ihan hyvänä merkkinä, ainakin meillä on toiminut loistavasti. Enkä ymmärrä miksi jonkun persettä tämä haalariasia niin hiertää. Jos joku haluaa ostaa lapselleen 150 euron haalarin niin mitä se haittaa? Ettei vaan kuitenkin olis taas kateudesta kyse? Mulle on ihan sama missä haalareissa toisten lapset kulkee ja omille lapsille ostan just sitä mitä huvittaa. Eikö tärkeintä ole se että lapsi pysyy lämpimänä ja pääsee hyvin liikkumaan? Eikä se kaunis ulkonäkö varmaan haittaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme