Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako naiset todella tasa-arvoa?

Vierailija
23.01.2015 |

Eivät halua, vaan he haluavat eroon itselleen asetetuista odotuksista ja velvoitteista, mutta säilyttää miesten vastaavat:

Nainen soitti Marc Rudoville radiolähetykseen: "If this man doesn't buy he doesn't get any poonani!" "And of course I called her a prostitute," Rudov toteaa.

Myöhemmin Rudov toteaa: "So if a man meets a woman who refuses to reciprocate (financially on a date), she's basically showing him how it's gonna be like when they get divorced. Which means she will clean his clock."

"I can't tell you how many women I've talked to who say 'I'm sorry. I just wanna be wined and dined. Why? Cause it makes me feel special.' And I say: 'Great! Who doesn't wanna feel special? Do you think women have a monopoly on that?"

Nainen sanoi Rudoville: "If we go on a vacation you expect me to pay my way?" "Yes." "Well then you're not getting any sex." Rudov vastaa: "If you're on a vacation by yourself do you pay?" "Yes." "If youre going with your girlfriend do you pay?" "Yes." "If you're going with a girlfriend that earns more than you do, do you pay?" "Yes." "Then how come all sudden when a cock is involved you're poor?" Nainen vastasi: "Because a cock is involved." "Well then you're a prostitute."

"A woman can be your boss at the work and at the bar she expects you to buy her drink. Doesn't make sense."

Yleisön naiset yrittävät sanoa Rudoville, että maksamisessa on kyse romantiikasta: "Doyou think femininity is exactly like masculinity?" "You are confusing gender and ability."

"I grew up thinking of women as second class citizens. That's what society told me. And as I evolved and went through graduate school I started to realize that isn't true. So now I treat women as peers and I only accept women who want to be peers."

Rudovin vastaus naisen väitteeseen siitä, että kaikki naiset eivät pysty maksamaan osaansa "There isn't a woman here who can't afford to take a guy to dinner. Not one. So I don't buy it.

Okei, don't get me wrong. Mun mielestä on hienoa kohdella naista kuin ladya, välillä tarjota oman maksukyvyn mukaan (todellakaan siis en kauheasti maksele silloin kun olen pelkän opintotuen varassa jne.) ja sen mukaan, mikä on tuttavuuden aste ja oma deittailutilanne (jos käyn paljon treffeillä, en tarjoa jokaiselle ainakaan ekoilla treffeillä). En siis jaa Rudovin näkemyksiä täysin, mutta mielestäni hän ei tee mitään väärää sinänsä. Hänen mielipiteensä ovat kuitenkin perusteltuja ja, ollaan nyt rehellisiä, monet miehet ovat liian sinisilmäisiä naisten kanssa, kun on kyse raha-asioista. Sinänsä Rudovin esittämä tyyli ei ole väärä tai loukkaava ketään kohtaan, vaikka en sitä itse toteutakaan.

Mutta miettikääpä naiset, erityisesti feministit, mikä on teidän asenteenne? Jatkuvasti lukee ja kuulee kitinää seksismistä, miesten vaatimuksista ja miesten kulttuurista. Feministit valittavat miesten kilpailukulttuurista, poikien rajuista leikeistä, maskuliinisesta kehonkielestä ("miehetkin voisivat huomata, että päätä voi kääntää ilman että hartiat liikkuvat" on eräskin lehdestä lukemani kitinä miesten käytöksestä), miesten "tunteettomuudesta", "homofobisesta" äijäkulttuurista jossa miehet esim. eivät mene fyysisesti yhtä lähelle toisiaan kuin naiset jne. Tuntuu että kaikki mikä on nimenomaan miehistä, miehille tyypillistä, on feministien silmissä viallista. Mutta silti valitetaan kun ei ole enää herrasmiehiä ja kukaan kohtele sua kuin naista. Ette voi saada kaikkea. Jos näette maskuliinisuuden viallisena ja sanotte että miehillä ei saa olla myös seksistisiä vaatimuksia naisia kohtaan (esim. hoikkuus, laittautuminen, ei paljoa seksipartnereita, pitkä tukka, siisti kielenkäyttö, naisellinen pukeutuminen jne.) niin ei teilläkään ole oikeutta odottaa mieheltä herrasmiesmanöövereitä, miehistä huolenpitoa ja lohdutusta, dominoivuutta sängyssä jne. Your call. No double standards.

Itse vain pyrin pysyttelemään mahdollisimman kaukana kaikista kitisijöistä, miesvihaajista ja kolmannen aallon feministeistä ja sen sijaan keskityn naisiin jotka näkevät maskuliinisuuden positiivisena voimavarana eivätkä yritä sanoa mitä miehet voivat naisilta odottaa. Mutta ymmärrän hyvin niitä miehiä, jotka liittyvät esim. MGTOW (Men go their own way)-liikehdintään ja toteavat, että olen mieluummin ilman naisia kuin suostun heidän odotuksiinsa ja kitinöihinsä, kun he itse ovat arvostelun yläpuolella. 

Tätä saatte aikaan miesten syyllistämisellä ja maskuliinisuuden demonisoinnilla. Tyytyväisiä? Omaan nilkkaan se vaan kolahtaa.

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:14"]

Ei herranjumala. Lue vähän vähemmän rakkausnovelleja ja lakkaa hengaamasta kaksikymppisten kanssa. Sinä olet varmaan myös niitä jotka sanovat lyhyttukkaista naista rekkalesboksi. Katso ympärillesi, kunnolla. Asut suomessa jossa naiset käyvät töissä.

[/quote]

Toki Suomessa ja jenkkilässä on paljon eroja. Mutta jos nyt deittailu, joka toki täällä pyörii enemmän kahvi/leffa-akselilla, unohdetaan, niin silti on olemassa esim. miehen "elättäminen" parisuhteessa, jonka naiset kokevat usein aika vastenmieliseksi ja tässä on paljon kaksinaismoralismia. Ja lisäksi myös nuo muut asiat jotka mainitsin. Miehen pitää olla miehen näköinen ja kokoinen ja käyttäytyä maskuliinisesti, mikään itkupilli ei saa olla, pitää olla peloton väkivallan edessä ja puolustaa läheisiä (kun nainen taas saa olla pelokas), pitää olla kätevä käsistään, ottaa ohjat kun suunnitellaan jotain, olla se joka vie sängyssä jne.

AP

[/quote]

Ja sitten on kaltaisiani ihmisiä, joiden mielestä miehen pitää saada olla herkkä, naisen vahva ja muuta sellaista perinteisyyttä vastustavaa. Ja toisaalta tietenkin sallin myös ne perinteiset roolit yhtä lailla. Netissähän nämä saattavat mennä sekaisin ja luulet jonkun haluavan rusinat pullasta, vaikka tämä henkilö kannattaisi perinteisyyttä kaikin puolin.

Vierailija
2/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:05"] "...niin ei teilläkään ole oikeutta odottaa mieheltä herrasmiesmanöövereitä, miehistä huolenpitoa ja lohdutusta, dominoivuutta sängyssä jne. " Ketkä muka nykyaikana Suomessa tuollaisia odottaa. En minä ainakaan ole koskaan kaivannut mitään huolenpitoa ja lohdutusta, osaan pitää huolta itsestäni, ja pärjään ilman ulkoista lohdutusta. Herrasmiesmanöövereitäkään en ole kaivannut, päinvastoin ne tuntuu jäänteiltä jostain muinaisajoilta jolloin nainen oli avuton ilman miestä elättäjänä ja suojelijana. Sängyssäkin olen dominoiva itse, mies saisi mieluummin olla alistuva :D [/quote] Kokemukseni mukaan hyvin moni nainen odottaa. Sängyssä dominointiin taipuvaiset naiset ovat edelleen selkeä vähemmistö, suurin osa toivoo miehen ottavan ohjat. AP [/quote]Voi hyvää päivää. Hyvällä itsetunnolla varustetut naiset ovat kaikki hyviä sängyssä. Sori kun et ole sellaista tavannut. No ei ehkä jos on itsekäs ja pihi, kuka niitä haluaa hoidella.

[/quote]

Syytät mua itsekkääksi ja pihiksi eli et edes lukenut tekstiä ajatuksella. Moro vaan.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:05"]

"...niin ei teilläkään ole oikeutta odottaa mieheltä herrasmiesmanöövereitä, miehistä huolenpitoa ja lohdutusta, dominoivuutta sängyssä jne. " Ketkä muka nykyaikana Suomessa tuollaisia odottaa. En minä ainakaan ole koskaan kaivannut mitään huolenpitoa ja lohdutusta, osaan pitää huolta itsestäni, ja pärjään ilman ulkoista lohdutusta. Herrasmiesmanöövereitäkään en ole kaivannut, päinvastoin ne tuntuu jäänteiltä jostain muinaisajoilta jolloin nainen oli avuton ilman miestä elättäjänä ja suojelijana. Sängyssäkin olen dominoiva itse, mies saisi mieluummin olla alistuva :D

[/quote]

Olet hullu!

Vierailija
4/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:07"]

Haluan säilyttää oikeuden olla joskus pullan tuoksuinen äiti. Palkat ja muut edut pitäisi saada samalle tasolle, mutta roolit saisi jokainen päättää itse

[/quote]

Hyvä niin. Ja oma kommentti noihin palkkoihin, että syrjintä on ehdottomasti tuomittavaa, mutta palkkakeskustelu on ihan väärillä raiteilla. Naiset tienaavat aika tarkalleen samanverran kuin miehet suhteessa palkkaan. Lasikatto lienee olemassa, mutta se ei murru ennen kuin naiset alkavat itse perustaa yrityksiä ja ottaa riskejä samalla tavalla kuin miehet. Nykyään miehet ovat suuresti yliedustettuina uusissa yrityksissä, erityisesti niillä aloilla joilla voidaan odottaa korkeita tuottoja.

AP

[/quote]

Piti sanoa että naiset tienaavat saman verran kuin miehet suhteessa tehtyihin tunteihin.

Vierailija
5/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa esimerkeissä toi nainen on tyhmä kuin saapas, tai todella asennoitunut. En ole Suomessa yhtä ainutta kertaa törmännyt vastaavaan, kulttuurimme eivät todellakaan ole vertailukelpoisia.

Vierailija
6/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla menee nyt sekaisin tasa-arvo ja seksuaalisuus. Jos naista/miestä kiihottaa tietyntyyppinen henkilö ja nauttii seksistä eniten asennossa x, y tai z, niin se ei ole tasa-arvokysymys.

Sellaista tasa-arvoa olisi todella vaikea kenenkään ajaa, sukupuoleen katsomatta, että jokaisen pitäisi olla seksuaalisesti tasan yhtä puoleensavetävä kaikille.

Kyllä, haluan tasa-arvoa. Siitäkin huolimatta, että avioliitossani mies vaihtaa minunkin autooni talvirenkaat ja minä tykkään laittaa ruokaa joten teen sen kaiken. Jos minulle maksettaisiin samasta työstä saman verran kuin miehille, sillä helposti vaihdattaisin renkaat ammattilaisilla, ei tämä niistä renkaista ole kyse. Plus että mieheni pitää itsekin kohtuullisena, että koska minä laitan kaikki ateriat, hän voi tehdä sitten vastaavasti jotain muuta yhteisen hyvinvoinnin eteen.

Vanhempainvapaisiin ja lasten huoltajuuteen liittyvissä kysymyksissä olisi molempien sukupuolten etu että vastuut ja oikeudet jaettaisiin tasa-arvoisesti.

Vierailija
7/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua. Ainoastaan rusinat pullasta tasa-arvoa.

Palkat pitäisi olla miehiä korkeampia, ja samaan aikaan nainen saisi loisia miehen lompakolla, jota nyt jo tehdään erittäin ansiokkaasti, mies maksaa kaiken jo ensitreffeillä.

Femakkojen lopullinen tavoite on kuohia kaikki miehet, ja tähän pyritään alistamalla miehiä taloudellisesti, henkisesti ja fyysisesti.

Tasa-arvoon ei myöskään kuulu miehen päätäntävalta naisen törkeästä valehtelusta esim. naisen raskautuessa väkisin, vailla miehen mielipidettä.

Vierailija
8/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan säilyttää oikeuden olla joskus pullan tuoksuinen äiti. Palkat ja muut edut pitäisi saada samalle tasolle, mutta roolit saisi jokainen päättää itse

[/quote]

Hyvä niin. Ja oma kommentti noihin palkkoihin, että syrjintä on ehdottomasti tuomittavaa, mutta palkkakeskustelu on ihan väärillä raiteilla. Naiset tienaavat aika tarkalleen samanverran kuin miehet suhteessa palkkaan. Lasikatto lienee olemassa, mutta se ei murru ennen kuin naiset alkavat itse perustaa yrityksiä ja ottaa riskejä samalla tavalla kuin miehet. Nykyään miehet ovat suuresti yliedustettuina uusissa yrityksissä, erityisesti niillä aloilla joilla voidaan odottaa korkeita tuottoja.

AP

[/quote]

"Naiset tienaavat aika tarkalleen samanverran kuin miehet suhteessa palkkaan." Tämän lauseen merkitys ei nyt kyllä aukene minulle.

Enpä usko että johtajanpaikoista ja -palkoista kiistely koskee niitä firmoja, jotka ovat kasvaneet räjähdysmäisesti yhdessä yössä. Ongelmana on se että naiset eivät etene isoissa yrityksissä, jossa sekä miehet että naiset ovat tulleet yritykseen sen oltua toiminnassa jo vuosia.

Vierailija
9/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:17"]

Lesbona mua ei oikeastaan kiinnosta tässä nyt muu kuin minkälaisia naisia ap tuollaisella kitinällä saa? Ja oletko itse tyytyväinen niihin naisiin, joita tuollainen käytös miellyttää?

[/quote]

Hetkinen, sun ainoa kommentti aiheeseen on jotain henkilöön menevää vittuilua ja syytät mua kitinästä? Onko tuo sun mielestä kypsää käytöstä?

AP

[/quote]

Älä nyt ole noin herkkis vaan vastaa kysymykseen. Sinä kitiset kitisevistä naisista, kerrot millaisia naisia hyi et kyl pane niinq ja minä kysyn, että minkälaisia naisia tuollainen käytös miellyttää ja miellyttävätkö ne naiset sinua. Ihan mielenkiinnosta. Eli jäätkö plussan puolelle vai haluaisitko kuitenkin niitä naisia joista nyt valitat?

Vierailija
10/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:24"]Toki Suomessa ja jenkkilässä on paljon eroja. Mutta jos nyt deittailu, joka toki täällä pyörii enemmän kahvi/leffa-akselilla, unohdetaan, niin silti on olemassa esim. miehen "elättäminen" parisuhteessa, jonka naiset kokevat usein aika vastenmieliseksi ja tässä on paljon kaksinaismoralismia. Ja lisäksi myös nuo muut asiat jotka mainitsin. Miehen pitää olla miehen näköinen ja kokoinen ja käyttäytyä maskuliinisesti, mikään itkupilli ei saa olla, pitää olla peloton väkivallan edessä ja puolustaa läheisiä (kun nainen taas saa olla pelokas), pitää olla kätevä käsistään, ottaa ohjat kun suunnitellaan jotain, olla se joka vie sängyssä jne.

AP

[/quote]

No älä hengaa tollaisten naisten kanssa jos ahdistaa. Joo varmaan on kaksinaismoralistisia naisia. Niin kuin on pällejä miehiäkin.

Omasta puolestani voin sanoa, että haluan todella tasa-arvoa. Maksan puolet kaikesta, vaikka tienaan vähemmän - jos olisi lapsia tms mietittäisiin uudelleen, mutta nyt tää toimii hyvin. Mieheni on keskimääräistä lyhyempi (itse asiassa suurin osa seurustelukumppaneistani on ollut n. itseni kokoisia). En ole ikinä odottanut miehen olevan "peloton väkivallan edessä" ja arvostan sitä, että mieheni näyttää tunteensa. Hän on itkenyt edessäni, mä olen itkenyt hänen edessään. Parisuhde ei ole ikinä kaatunut siihen että olen näppärämpi kokoamaan Ikeaa. Haluan että mies pystyy tarvittaessa ottamaan ohjat, ja pystyn itse tarvittaessa ottamaan ohjat. Itse asiassa ollaan sängyssä molemmat switchejä.

Mikään tästä ei tarkoita että kaikki naiset olisivat samanlaisia kuin minä. Mikään tästä ei tarkoita, että kaikki miehet haluaisivat olla munlaisen naisen kanssa. Et jos sua ahdistaa tietynkaltaisten naisten seura, niin vaihda seuraa, meitä muunkin kaltaisia on. Itselle kyllä dealbreaker on törkeät yleistykset naissukupuolen kollektiivisesta huonoudesta, ja muutenkin oon varattu, mutta onnea etsintään.

Vierailija
11/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:14"]

Ei herranjumala. Lue vähän vähemmän rakkausnovelleja ja lakkaa hengaamasta kaksikymppisten kanssa. Sinä olet varmaan myös niitä jotka sanovat lyhyttukkaista naista rekkalesboksi. Katso ympärillesi, kunnolla. Asut suomessa jossa naiset käyvät töissä.

[/quote]

Toki Suomessa ja jenkkilässä on paljon eroja. Mutta jos nyt deittailu, joka toki täällä pyörii enemmän kahvi/leffa-akselilla, unohdetaan, niin silti on olemassa esim. miehen "elättäminen" parisuhteessa, jonka naiset kokevat usein aika vastenmieliseksi ja tässä on paljon kaksinaismoralismia. Ja lisäksi myös nuo muut asiat jotka mainitsin. Miehen pitää olla miehen näköinen ja kokoinen ja käyttäytyä maskuliinisesti, mikään itkupilli ei saa olla, pitää olla peloton väkivallan edessä ja puolustaa läheisiä (kun nainen taas saa olla pelokas), pitää olla kätevä käsistään, ottaa ohjat kun suunnitellaan jotain, olla se joka vie sängyssä jne.

AP
[/quote]Olin jo 25 vuotta sitten parisuhteessa jossa mies jäi hoitovapaalle kahdeksi vuodeksi ja minä elätin perheen, teen sen edelleen avioeron jälkeen enkä etsi jotain miestä elättämään. Minulle rahalla ei ole mitään merkitystä joten sillä ei voi minua hallita edes alitajunnan tasolla.

Vierailija
12/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:36"]

Palkat pitäisi olla miehiä korkeampia, ja samaan aikaan nainen saisi loisia miehen lompakolla, jota nyt jo tehdään erittäin ansiokkaasti, mies maksaa kaiken jo ensitreffeillä.

Femakkojen lopullinen tavoite on kuohia kaikki miehet, ja tähän pyritään alistamalla miehiä taloudellisesti, henkisesti ja fyysisesti.

Tasa-arvoon ei myöskään kuulu miehen päätäntävalta naisen törkeästä valehtelusta esim. naisen raskautuessa väkisin, vailla miehen mielipidettä.

[/quote]

Sunkin on pakko tulla pilaamaan joka keskustelu. Jos kaikki miehet olisivat kaltaisiasi paskanjauhajainisijöitä, vihaisin miehiä antaumuksella.

Vierailija
13/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:33"]

[/quote]

AP

[/quote]

Piti sanoa että naiset tienaavat saman verran kuin miehet suhteessa tehtyihin tunteihin.

[/quote]

Tuo aina näissä keskusteluissa esiin otettu väite on itse asiassa todettu vääräksi. Tilastot eivät tue sitä. Mutta kukapa tilastoihin luottaa kun kaikki tilastotieteilijät ovat epäilemättä naisia.

Vierailija
14/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:37"]

[/quote]

AP

[/quote]

"Naiset tienaavat aika tarkalleen samanverran kuin miehet suhteessa palkkaan." Tämän lauseen merkitys ei nyt kyllä aukene minulle.

Enpä usko että johtajanpaikoista ja -palkoista kiistely koskee niitä firmoja, jotka ovat kasvaneet räjähdysmäisesti yhdessä yössä. Ongelmana on se että naiset eivät etene isoissa yrityksissä, jossa sekä miehet että naiset ovat tulleet yritykseen sen oltua toiminnassa jo vuosia.

[/quote]

Tuli kirjoitusvirhe. Tarkoitin että palkka suhteessa tehtyihin työtunteihin. Homososiaalisuus (samankaltaisten ihmisten suosiminen) voi selittää osan naisten "etenemisesteistä", mutta toinen fakta on, että uudet menestyvät yritykset ovat myös hyvin pitkälti miesvoittoisia, mikä myös estää naisten osuuden kasvamista tehokkaasti.

Vierailija
15/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:24"]Toki Suomessa ja jenkkilässä on paljon eroja. Mutta jos nyt deittailu, joka toki täällä pyörii enemmän kahvi/leffa-akselilla, unohdetaan, niin silti on olemassa esim. miehen "elättäminen" parisuhteessa, jonka naiset kokevat usein aika vastenmieliseksi ja tässä on paljon kaksinaismoralismia. Ja lisäksi myös nuo muut asiat jotka mainitsin. Miehen pitää olla miehen näköinen ja kokoinen ja käyttäytyä maskuliinisesti, mikään itkupilli ei saa olla, pitää olla peloton väkivallan edessä ja puolustaa läheisiä (kun nainen taas saa olla pelokas), pitää olla kätevä käsistään, ottaa ohjat kun suunnitellaan jotain, olla se joka vie sängyssä jne.

AP

[/quote]

No älä hengaa tollaisten naisten kanssa jos ahdistaa. Joo varmaan on kaksinaismoralistisia naisia. Niin kuin on pällejä miehiäkin.

Omasta puolestani voin sanoa, että haluan todella tasa-arvoa. Maksan puolet kaikesta, vaikka tienaan vähemmän - jos olisi lapsia tms mietittäisiin uudelleen, mutta nyt tää toimii hyvin. Mieheni on keskimääräistä lyhyempi (itse asiassa suurin osa seurustelukumppaneistani on ollut n. itseni kokoisia). En ole ikinä odottanut miehen olevan "peloton väkivallan edessä" ja arvostan sitä, että mieheni näyttää tunteensa. Hän on itkenyt edessäni, mä olen itkenyt hänen edessään. Parisuhde ei ole ikinä kaatunut siihen että olen näppärämpi kokoamaan Ikeaa. Haluan että mies pystyy tarvittaessa ottamaan ohjat, ja pystyn itse tarvittaessa ottamaan ohjat. Itse asiassa ollaan sängyssä molemmat switchejä.

Mikään tästä ei tarkoita että kaikki naiset olisivat samanlaisia kuin minä. Mikään tästä ei tarkoita, että kaikki miehet haluaisivat olla munlaisen naisen kanssa. Et jos sua ahdistaa tietynkaltaisten naisten seura, niin vaihda seuraa, meitä muunkin kaltaisia on. Itselle kyllä dealbreaker on törkeät yleistykset naissukupuolen kollektiivisesta huonoudesta, ja muutenkin oon varattu, mutta onnea etsintään.

[/quote]

Tasan sama juttu. Noi yleistykset vituttaa, tuntuu kuin muakin siinä syytettäisiin vaikka olen jotain ihan muuta. Jos minä yleistäisin miehiä jonkun miehen edessä, en olettaisi hänenkään ainakaan enää olevan minusta kiinnostunut.

Vierailija
16/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote]

[/quote]

Valitsen kyllä tarkkaan seurani, niin kuin aloitusviestissä jo kerroin. Se ei ole syy miksi otin tämän esille. Mielestäni aihe on tärkeä muutenkin kuin oman elämäni kannalta.

AP

Vierailija
17/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:41"]

[/quote]

Sunkin on pakko tulla pilaamaan joka keskustelu. Jos kaikki miehet olisivat kaltaisiasi paskanjauhajainisijöitä, vihaisin miehiä antaumuksella.

[/quote]

Lisäksi noi on suoraan jostain jenkkien naisvihasivustoilta kopioituja hölinöitä. Suomessa ei esim. pahemmin toisten ruokia maksella, mutta tää hölmö etsiikin toisen kulttuurin jutuista tukea omalle vihalleen ja harhaisuudelleen.

Vierailija
18/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:45"]

AP

[/quote]

[/quote]

Valitsen kyllä tarkkaan seurani, niin kuin aloitusviestissä jo kerroin. Se ei ole syy miksi otin tämän esille. Mielestäni aihe on tärkeä muutenkin kuin oman elämäni kannalta.

AP

[/quote]

Se virhe täällä tunnutaan tekevän kerta toisensa jälkeen, että verrataan suomalaisia amerikkalaisiin. Kulttuurit on täysin erilaiset, eikä juuri mitään Suomessa voida perustella sillä, että näin tapahtui USAssa. Suomessa ollaan oikeasti enemmän hakemassa tasa-arvoa, koska meillä ei ole herrasmieskulttuuria. Jenkeissä tietenkin moni haluaa ne etunsa pitää (ilmaiset drinkit ja kehut esimerkiksi), mutta haluaa eroon siitä kadulla huutelusta ja muusta ikävästä, mikä tuosta seuraa.

Vierailija
19/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:17"]

Lesbona mua ei oikeastaan kiinnosta tässä nyt muu kuin minkälaisia naisia ap tuollaisella kitinällä saa? Ja oletko itse tyytyväinen niihin naisiin, joita tuollainen käytös miellyttää?

[/quote]

Hetkinen, sun ainoa kommentti aiheeseen on jotain henkilöön menevää vittuilua ja syytät mua kitinästä? Onko tuo sun mielestä kypsää käytöstä?

AP

[/quote]

Älä nyt ole noin herkkis vaan vastaa kysymykseen. Sinä kitiset kitisevistä naisista, kerrot millaisia naisia hyi et kyl pane niinq ja minä kysyn, että minkälaisia naisia tuollainen käytös miellyttää ja miellyttävätkö ne naiset sinua. Ihan mielenkiinnosta. Eli jäätkö plussan puolelle vai haluaisitko kuitenkin niitä naisia joista nyt valitat?

[/quote]

En tollasiin vastaa.

AP

Vierailija
20/194 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:41"]

[/quote]

[/quote]

Totuus korpeaa? Naiset ovat selkäänpuukottavia, rahanahneita kusipäitä, sitä et sinäkään mussutuksellasi pysty kumoamaan.

[/quote]

Lähinnä korpeaa katkerat samaa mantraa hokevat urpot, jotka tuskin on naisten kanssa edes tekemisissä. En ole ainakaan itse koskaan puukottanut selkään tai kinunnut rahaa yhtään keneltäkään. Minulle on mies tehnyt noin, pitäisikö tämän kokemuksen perusteella ruveta mussuttamaan kuinka kaikki miehet on vitunmoisia selkäänpuukottajahuoria? Tai kun sinä niin tykkäät tuosta tyhjästä jäkättämisestä ja valittamisesta, voisin yleistää kaikki miehet samanlaisiksi, eihän siihen yleistämiseen tarvita kuin yksi kokemus vai mitä? Herää nyt jo todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi