Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kulmien piirtämistä.

Vierailija
23.01.2015 |

Jokaiselle, ainaki enimmistölle meistä, kasvaa kulmakarvat. Miksi, oi MIKSI ne pitää ajella pois, ihan VAAN JA AINOASTAAN siksi, et ne voi piirtää taas takasin ?! Värjätä ja muotoillahan niitä voi muutenki.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos pieleen menee... Idioottimaista ajella aidot pois ja yrittää piirtää "mahd aidot" takasin.

-AP-

Vierailija
22/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ne on vielä todella ohuet, erilaiset keskenään, ja vähän väärään kohtaan piirretyt...näitäkin näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalomaalaus on jo nähty, ja tämä kulmien piirtäminen. Milloinkohan keksitään hiusten ja ihokarvojen piirtäminen.

Vierailija
24/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos naama hikoilee, niin ne piirretyt kulmat valuvat pitkin silmiä. Olen sitäkin nähnyt, ei kovin kivalta näytä.

Vierailija
25/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vaan niin vaaleat kulmat, että ne on PAKKO piirtää. Muuten näyttää ilmeettömältä syöpäsairaalta pallopäältä. Ei tarvitse kuunnella kommentteja: "ootko kipeenä?", jos ei ole piirtäny kulmia.Ja ei joku puuterimainen väri ei käy, kun ei peitä tarpeeksi näitä valkoisia haituvia. Toki kulmakynäni ei ole musta kajali, kuten monilla näyttää olevan, vaan täysin hiuksiin sointuva lämpimän ruskea.

Vierailija
26/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleat ja harvat kulmakarvat. Niissä ei pysy mikään väri viikkoa kauempaa, vaikka olen värjäyttänyt kosmetologeilla. Tämän vuoksi piirrän (=väritän) itselleni kulmakarvat joka päivä. En mitään viivoja, vaan luonnolisen näköiset kulmat, jotka tuovat pirteyttä kasvoihin.

Vierailija
27/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:10"]Ja jos naama hikoilee, niin ne piirretyt kulmat valuvat pitkin silmiä. Olen sitäkin nähnyt, ei kovin kivalta näytä.
[/quote]

Oikeesti :D ? Voin vaan kuvitella näyn ! Entäs sit uimahallissa, rannalla tms, niillä ei oo kulmia ollenkaa ?

-ap

Vierailija
28/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä meittinyt, että jollain voi olla sairaus jonka takia kulmat lähtee?

Vierailija
29/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mun läpinäkyviin kulmakarvoihin ruskeaa kulmavahaa. Joskus jouduin ajella kulmakarvat pois ja piirtää uudet, kun viritin sytkärin liekin vähän isommaksi ja puolet karvoista palo pois. :D

Vierailija
30/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että kauniit kulmat tehostavat katsetta. Jos kulmat on vedetty rajusti mustalla värillä, on lopputulos lähinnä pelottava ja torjuva.

Vierailija
31/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:11"]Joillakin on vaan niin vaaleat kulmat, että ne on PAKKO piirtää. Muuten näyttää ilmeettömältä syöpäsairaalta pallopäältä. Ei tarvitse kuunnella kommentteja: "ootko kipeenä?", jos ei ole piirtäny kulmia.Ja ei joku puuterimainen väri ei käy, kun ei peitä tarpeeksi näitä valkoisia haituvia. Toki kulmakynäni ei ole musta kajali, kuten monilla näyttää olevan, vaan täysin hiuksiin sointuva lämpimän ruskea.
[/quote]

Ton kyllä ymmärrän, jos vahvistaa kulmia kulmakynällä, mut että ihan kokonaan ajelee koko kulmat ja piirtää uudet tilalle. Sitä vaan en tajua..

ap

Vierailija
32/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tummahiuksinen, mutta kulmakarvat kasvavat aika vaaleina. Nypin ne ojennukseen ja "täytän" kulmakynällä "kaljummat" kohdat että kulmista tulee tuuheammat. Mutta nämä ovat ihan tavallisen ja luonnollisen näköiset. Joillakin ihmisillä kulmakarvat kasvavat todella paksuina mustina jouhina, joten en pidä ennen kuulumattomana ideana ajaa niitä pois ja piirtää tilalle uusia, koska niiden trimmaus & nyppiminen saattaa olla erittäin työlästä. Yksi työkaverini on platina blondi ja hänelle ei oikein edes kasva kulmakarvoja, ne ovat niin vaaleat että kulmakynä peittää ne kokonaan ja näyttää pelkästään piirretyiltä vaikka kulmia ei ole ajeltu.

Vierailija
33/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaakeisiin kulmakarvoihini Lumenen ruskeaa kulmageeliä. Nopeaa, siistä, jestävää, edullista.

Vierailija
34/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kulmakynää.. kulmani ovat tosi harvat, väleissä siis aukkoja. Ei siinä pysy mikään muu luonnollisena korvaajana, kuin kulmakynä. Mutta, en todellakaan käytä liian tummaa, enkä piirrä yhtenäistä ohutta viivaa, vaan värittelen himmeästi pieniä viivoja koloihin. Ihan näyttävät aidoilta kulmakarvoilta, ei piirretyiltä. Olen tämän kanssa ehdottoman tarkkana.

Vierailija
35/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:14"]Ootko ikinä meittinyt, että jollain voi olla sairaus jonka takia kulmat lähtee?
[/quote]

Se onki täysin eri asia, jos sairaus tai muu ns pakottaa piirtämään kulmat. Lähinnä tarkotin niitä sellasia oman elämänsä Barbieita, joille ei enää mikään luomu kelpaa. Silikonitissit, irtoripset, hiuslisäkkeet, tekokynnet ja vielä kynällä piirretyt tissit.

ap

Vierailija
36/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:14"]Mä käytän mun läpinäkyviin kulmakarvoihin ruskeaa kulmavahaa. Joskus jouduin ajella kulmakarvat pois ja piirtää uudet, kun viritin sytkärin liekin vähän isommaksi ja puolet karvoista palo pois. :D
[/quote]

Haha, mä joskus poltin vahingossa sytkärillä toisen silmän ripset :D Vasta aamulla peilin edessä huomasin, mut humalaisella on tuuria !

ap

Vierailija
37/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:14"]Ootko ikinä meittinyt, että jollain voi olla sairaus jonka takia kulmat lähtee?
[/quote]

Se onki täysin eri asia, jos sairaus tai muu ns pakottaa piirtämään kulmat. Lähinnä tarkotin niitä sellasia oman elämänsä Barbieita, joille ei enää mikään luomu kelpaa. Silikonitissit, irtoripset, hiuslisäkkeet, tekokynnet ja vielä kynällä piirretyt tissit.

ap
[/quote]

Voi apua ! Siis kynällä piirretyt KULMAT, ei tissit !!

ap

Vierailija
38/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:14"]Ootko ikinä meittinyt, että jollain voi olla sairaus jonka takia kulmat lähtee? [/quote] Se onki täysin eri asia, jos sairaus tai muu ns pakottaa piirtämään kulmat. Lähinnä tarkotin niitä sellasia oman elämänsä Barbieita, joille ei enää mikään luomu kelpaa. Silikonitissit, irtoripset, hiuslisäkkeet, tekokynnet ja vielä kynällä piirretyt tissit. ap [/quote] Voi apua ! Siis kynällä piirretyt KULMAT, ei tissit !! ap

[/quote]Kynällä piirretyt tissit =D hahhaaaa  kiitos nauruista

Vierailija
39/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:14"]Ootko ikinä meittinyt, että jollain voi olla sairaus jonka takia kulmat lähtee? [/quote] Se onki täysin eri asia, jos sairaus tai muu ns pakottaa piirtämään kulmat. Lähinnä tarkotin niitä sellasia oman elämänsä Barbieita, joille ei enää mikään luomu kelpaa. Silikonitissit, irtoripset, hiuslisäkkeet, tekokynnet ja vielä kynällä piirretyt tissit. ap [/quote] Voi apua ! Siis kynällä piirretyt KULMAT, ei tissit !! ap

[/quote]Kynällä piirretyt tissit =D hahhaaaa  kiitos nauruista
[/quote]

:D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän