En ymmärrä kulmien piirtämistä.
Jokaiselle, ainaki enimmistölle meistä, kasvaa kulmakarvat. Miksi, oi MIKSI ne pitää ajella pois, ihan VAAN JA AINOASTAAN siksi, et ne voi piirtää taas takasin ?! Värjätä ja muotoillahan niitä voi muutenki.
Kommentit (39)
Yhtä kammottava on tämä nykymuoti, jossa maskeerataan sellaiset jättikulmat, niinkuin monilla misseillä ja muillä tyrkyillä. Melkein kuolen nauruun aina kun nään moiset. Tiedättekö muuten, että maailmalla on nyt muotia nyppiä kulmat kokonaan pois tai vaalentaan ihan vaaleiksi?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:17"]
Itse olen tummahiuksinen, mutta kulmakarvat kasvavat aika vaaleina. Nypin ne ojennukseen ja "täytän" kulmakynällä "kaljummat" kohdat että kulmista tulee tuuheammat. Mutta nämä ovat ihan tavallisen ja luonnollisen näköiset. Joillakin ihmisillä kulmakarvat kasvavat todella paksuina mustina jouhina, joten en pidä ennen kuulumattomana ideana ajaa niitä pois ja piirtää tilalle uusia, koska niiden trimmaus & nyppiminen saattaa olla erittäin työlästä. Yksi työkaverini on platina blondi ja hänelle ei oikein edes kasva kulmakarvoja, ne ovat niin vaaleat että kulmakynä peittää ne kokonaan ja näyttää pelkästään piirretyiltä vaikka kulmia ei ole ajeltu.
[/quote]
Mulla on tosi tummat (mustat) kulmat, mutta ei tulis mieleenkään ajaa niitä pois ja piirtää uusia! Siistiksi kun nyppii, niin hyvältä näytän. Vaikka saahan niitä olla tiuhaan nyppimässä, mutta onpahan kulmakarvat aina päässä :D
Mä piirrän aina ittelleni tissivaon
Mä olen mies ja mulla kasvaa tosi haituvaiset viikset. Olisko ok, että piirtäisin niiden paikalle tuuheat viikset? Haluan näyttää miehekkäältä ja kunnon pensselit kuuluvat siihen.
Itselläni on luonnostaan ruskeat hiukset mutta kulmat ovatkin sitten samaa sävyä kuin kuvassa:
http://www.zosimosblog.com/uploads/1/2/3/5/12357151/2813976_orig.jpeg
Eli joo, mielelläni piirrän ne tai näytän todella hassulta :D
No kuule. Mun kulmat on liian vaaleat ja harvat joten jos en piirrä niitä niin näytän ihan kauhealta. Lisäksi kun ihminen vanhenee niin joillakin ne kulmakarvat vaalenee ja harvenee entisestään.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:52"]Mä olen mies ja mulla kasvaa tosi haituvaiset viikset. Olisko ok, että piirtäisin niiden paikalle tuuheat viikset? Haluan näyttää miehekkäältä ja kunnon pensselit kuuluvat siihen.
[/quote]
:D Piirretyt kalapuikot baariin, kikkuraiset poirot-viikset häihin yms?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:02"]
Itselläni on luonnostaan ruskeat hiukset mutta kulmat ovatkin sitten samaa sävyä kuin kuvassa:
[/quote]
Itse tykkään enemmän kuvan kaltaisista vaaleista luomuista kuin nypityistä ja piirretyistä. Eikö nuo saisi myös värjättyä ruskeammiksi, jos se on ongelma naiselle itselleen? -m.
Mulla taas on mustat kulmakarvat (ja tummanruskea tukka) luonnostaan, mutta! Ne ovat levinneet ihan järkyttävän suurelle alueelle, ihan keskellekin ja ovat tosi harvat. Eli karva siellä, toinen täällä ja mustana. Tykkäisit itselläs varmaankin?
Olen siis päätynyt nyppimään kaikki ylimääräiset, muotoilemaan suht siistin kaaren ja paikkaamaan harvat välit tummanruskealla kulmakynällä.
Teillä ei sitten oikeasti ole kehittävämpää tekemistä, kuin pohtia miksi tuo tekee näin kun minä teen toisin?
Toinen kauneusihanne, jota en tajua, on puoliväliin poskea ulottuvat tekoripset. Oikeasti, ne on kuin jotkut luukut! ..näitä näkee samoilla naisilla.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:02"]
[/quote]
Itse tykkään enemmän kuvan kaltaisista vaaleista luomuista kuin nypityistä ja piirretyistä. Eikö nuo saisi myös värjättyä ruskeammiksi, jos se on ongelma naiselle itselleen? -m.
[/quote]
Noh makuja on monia, mutta siis jos en piirrä kulmia niin kauempaa katsottuna näytän tältä:
http://cdn.smosh.com/sites/default/files/legacy.images/smosh-pit/032011/fox-brow.jpg
En tietenkään ole ihan noin nätti mutta ymmärtänet idean :D värjäilyjä olen joskus harrastanut mutta koska olen oppinut meikkaamaan kulmat nopeasti niin siitäkin luovuin.
Täällä meni TAAS pointti ohi, niin kuin aina. On ihan ok täytellä niitä harvoja kulmakarvoja tai sopivasti tummentaa vaaleita kulmia värillä kuin ajaa ne HÖYLÄLLÄ kokonaan pois ja piirtää KYNÄLLÄ (usein vielä liian tummalla) ne takaisin. Siis että ne on semmoiset ohuet VIIVAT ja vielä toisinaan vapisevalla kädellä "muotoillut", että ne on mahdollisimman eripariset ja oudon malliset. Ja joskus vielä "keskelle otsaa" piirretty, eli ihan liian ylös. Nämä on huvittavia ilmestyksiä, kun näitä näkee. Jokainen kyllä tietää mitä ap tarkoitti, mutta piti tulla taas monen loukkaantujan kertomaan kuinka hän joutuu kohentamaan olemattomia kulmiaan, kyllä tämä me ymmärretään ja se on fine.
Ja tuota en ymmärtänyt ollenkaan, että miksi tummat ja paksut kulmat omaava ajaisi ne pois ja piirtää tilalle? Kyllä varmasti jaksaa nyppiä ylimääräiset pois tai menee sitten nypityttämään ammattilaiselle, mutta ei kai se noin hullu ole et ajaisi ne pois...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:25"]
Yhtä kammottava on tämä nykymuoti, jossa maskeerataan sellaiset jättikulmat, niinkuin monilla misseillä ja muillä tyrkyillä. Melkein kuolen nauruun aina kun nään moiset. Tiedättekö muuten, että maailmalla on nyt muotia nyppiä kulmat kokonaan pois tai vaalentaan ihan vaaleiksi?
[/quote]
Joo näillä oli joku hauska nimikin, jota en muista... Oisko ollu joku "statement-kulmakarvat"? Tai voimakkaat/vahvat.
Ei ole lapsena saanut tarpeeksi värityskirjoja? Jep, piirretyt kulmat on vaan niiiin rumat, hyvässä lykyssä puolen sentin kajalit luomissa. Mitään niin muovisen näköistä en tiedä!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:14"]Ootko ikinä meittinyt, että jollain voi olla sairaus jonka takia kulmat lähtee? [/quote] Se onki täysin eri asia, jos sairaus tai muu ns pakottaa piirtämään kulmat. Lähinnä tarkotin niitä sellasia oman elämänsä Barbieita, joille ei enää mikään luomu kelpaa. Silikonitissit, irtoripset, hiuslisäkkeet, tekokynnet ja vielä kynällä piirretyt tissit. ap [/quote] Voi apua ! Siis kynällä piirretyt KULMAT, ei tissit !! ap
[/quote]
Aaaaahahahahahaaaaa!