Mitä miehesi/seurustelukumppanisi eniten ihailee sinussa?
- älyllisiä kykyjäsi?
- kauneuttasi?
- seksitaitojasi?
- voimakastahtoisuuttasi ja itsenäisyyttäsi?
- käytännöllisyyttäsi ja aikaansaavuuttasi?
- tasapainoisuuttasi ja sosiaalisia taitojasi?
- lämminhenkisyyttäsi ja hellyyttäsi?
- ansioitasi äitinä ja kasvattajana?
- menestystäsi työelämässäsi
- suurta palkkaasi
Kommentit (6)
Älyä ehdottomasti. Myös kolme seuraavaa kohtaa ovat tärkeitä hänelle mutta älykkyys oli ratkaiseva tekijä verratessa "ihan kivoihin" kauniisiin naisiin joita ennen tapaili
Varmaan käytännöllisyyttä jos mitään enää
Kyllä se mun kohdalla oikeasti kuitenkin on juuri se ensimmäinen kohta. Valitettavasti kyseinen nainen käytti minua myös taloudellisesti hyväkseen. Seksiä ja muuta oli ihan tarpeeksi. Pistin kyllä stopin rahan lypsämiselle ja suhde jatkui siitä huolimatta. Loppui lopulta ulkomaiseen työpaikkaan. Aika omituista seurustella henkilön kanssa, joka noikeasti on yrittänyt imeä susta puhdasta rahaa. Tavallaan ymmärrän sen, hän ei ollut suomalainen. Tässä oli ihan aitoakin arvostusta, mutta eukko otti samalla kaiken mitä hullu suostuu antamaan.
Kyllä mieheni on kehunut minussa noita kaikkia joskus (kaksi viimeistä muutoksilla että tulen tienaamaan hyvin kun opintoni ovat pulkassa ja tosiaan kehunut opintomenestystäni, ei töitäni). Useimmiten esiintyy kuitenkin että olen mielestään fiksu, hyvä, lämmin ja hellä.
Jotenkin tuntuu siltä, että tämän palstan lukijoiden kohdalla se ei ainakaan ole listassa ensimmäisenä mainittu kohta.