Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin tekosi elämässäsi ?

Vierailija
23.01.2015 |

Mikä on pahinta, mitä olet tehnyt ?
Kauanko siitä on aikaa ?
Kadutko ?

Itselläni ehkäpä se, että "opetin" 13-vuotiaana naapurin yhdeksänvuotiasta polttamaan. Piti olla niin cool ja näyttää se pienemmille. Yksi tupakka poltettiin siis puoliksi. Kadun todella paljon ja asiasta on "uhrin" kanssa keskusteltu, anteeksi pyydetty, vaikka tekemättömäksi sitä ei saa. Aikaa tästä noin kymmenen vuotta, itse en polta enää eikä hänkään, onneksi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:28"]

No joo, voisinhan minä tähän vastata vaikka olenkin maininnut asian parissa muussakin ketjussa. Ties vaikka provosoisi muita kommentoimaan. Joku voisi sanoa että pahin tekoni oli huumeiden ostaminen, mutta vielä pahempi oli se että päädyin lopulta lahjomaan poliisin koska en itse kestänyt tekoani ehkä halunnut että kukaan saisi tietää siitä. Tai no jos tarkkoja ollaan halusin vain sormenjälkeni ja dna:ni pois tiedoista, koska niiden otto rikkoi yksityisyyttäni. En siis ollut "ehtinyt" käyttämään aineita, mutta poliisin reagointi sai minut tuntemaan itseni suureksikin rikolliseksi. Joskin olin väistikkään kokenut myös traumaattisen tilanteen, joka sai minut ylireagoimaan. En voi siis sanoa katuvani, koska en ollut selväjärkinen tapahtuma aikaan, mutta joskus pohdin että pitäisikö minun lähteä pois Suomesta, koska jonkinlainen sopimus on rikkoontunut minun ja yhteiskunnan välillä. Eli paljon rajumpaa meininkiä kuin AP:n tapauksessa ;)

[/quote]

Miten muka "lahjoit" poliisin?

Vierailija
42/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"]

Meinasin heittää vauvani parvekkeelta alas, onneksi en heittänyt. Olin jonkinlaisessa lapsivuodepsykoosin tapaisessa ilmeisesti, koska kuulin vieraiden ihmisten ääniä päässäni puhumassa minulle, vaikka olin vauvan kanssa kahdestaan kotona. No eihän tuo varsinaisesti ollut paha teko, kun en tehnyt sitä, mutta edes sen ajatteleminen ja parvekkeelle päin käveleminen oli tarpeeksi paha. Minulla ei muuten ikinä ole ollut mitään ongelmia mielenterveyden kanssa, ei ennen eikä jälkeen pikkuvauva-ajan.

[/quote]

Unenpuute voi laukaista psykoosin. Unenpuute voi laukaista myös muitakin piileviä mielenterveysongelmia, kuten skitsofrenian. Sen takia unenpuute pitäisi pystyä ottamaan vakavasti aina, se edeltää todella monia mielenterveysongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tietoisesti ja tiedostavasti tuotteita, jotka tehdään esim Bangladeshissa sellaisissa olosuhteissa, että tiedän työntekijöiden kuolevan huonojen olojen vuoksi. Esim H&M.

Vierailija
44/55 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kertomaan.

Vierailija
45/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 02:53"]^ Siis tarkoitin, että toivottavasti sulla ei ehkäisy silloin petä, kun raskaus on ajatuksenakin mahdoton. 
[/quote]

Taidat olla hieman tyhmä?

Vierailija
46/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kaikki synti mitä olen tehnyt. Jumalan näkökulmasta kaikki synti on äärimmäisen pahaa ja erottaa Jumalasta.

Vierailija
47/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 02:53"]^ Siis tarkoitin, että toivottavasti sulla ei ehkäisy silloin petä, kun raskaus on ajatuksenakin mahdoton.  [/quote] Taidat olla hieman tyhmä?

[/quote]

Siis...? Kuinka niin? Ihan skarppi. Aloittaja sen sijaan ei tajunnut, että aborttikeskustelussa vauva voi olla ajatuksena mahdoton.

Vierailija
48/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut väkivaltainen viattomia kohtaan.

Vierailija
49/55 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tekoni, joka toisaalta on saanut aikaan sen asia mistä olen maailman onnellisin on se, että huijasin mieheni isäksi.

Kauhea vauvakuume, mies teki erittäin selväksi ettei siinä vaiheessa vielä lasta halunnut ja yhden suihinoton päätteeksi juoksin vessaan kun en muka saattanut nielaista, vedin spermat apteekista ostamaani lääkeruiskuun ja suihkautin emättimeen. Eli siis tein ns. koti-insemnaation. Ja kun tämän kaiken ajoitin ovulaation kieppeille niin raskaaksihan mä tulin. 
Mieheni sitten tietysti uskoi, että ihan vahinko vaan käynyt kondomien kanssa.

Lapsemme on jo kouluikäinen ja ollaan edelleen onnellisesti mieheni kanssa yhdessä, mutta kannan huonoa omaa tuntoa pahasta teostani lopun elämääni.

Vierailija
50/55 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
51/55 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun nuoruuden tyhmyyksiä. Olin huonoitsetuntoinen ja luulin tulevani onnelliseksi kun saan miesten huomiota.

Harrastin petipuuhia kahden parhaan ystäväni silloisten säätöjen kanssa. Valehtelin ystävilleni suut ja silmät täyteen, kunhan jotain epäilivät. Miettikää nyt, Tapaisit itse jonkun puolisokandidaatin ja samaan aikaan ystäväsi peuhaisi hänen kanssaan tietämättäsi. Sellainen olen ollut.

Olen harrastanut lukuisten varattujen kanssa omasta tahdostani ja rikkonut useita suhteita.

Nykyään vietän hyvin rauhallista ja seesteistä elämää kotosalla yksikseni. Ihmiset kuvaavat minua kiltiksi, rauhalliseksi ja hiljaiseksi. En ymmärrä silti nuoruuttani, tuntuu, että olen ollut aivan toinen ihminen.

Vierailija
52/55 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksin koirani. Olin väsynyt, itkuinen, saanut juuri potkut ja koira riehui eikä totellut. Meni täysin kontrolli. Heti jälkeenpäin kadutti armottomasti ja aloin hysteerisenä itkeä. Tuosta on nyt kahdeksan vuotta.

Vierailija
53/55 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammuin erään Suomen naapurimaan pääministerin.

Se oli demari - tekosi oli siis sankarityö. 😈

Vierailija
54/55 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paheksun nuoruuden tyhmyyksiä. Olin huonoitsetuntoinen ja luulin tulevani onnelliseksi kun saan miesten huomiota.

Harrastin petipuuhia kahden parhaan ystäväni silloisten säätöjen kanssa. Valehtelin ystävilleni suut ja silmät täyteen, kunhan jotain epäilivät. Miettikää nyt, Tapaisit itse jonkun puolisokandidaatin ja samaan aikaan ystäväsi peuhaisi hänen kanssaan tietämättäsi. Sellainen olen ollut.

Olen harrastanut lukuisten varattujen kanssa omasta tahdostani ja rikkonut useita suhteita.

Nykyään vietän hyvin rauhallista ja seesteistä elämää kotosalla yksikseni. Ihmiset kuvaavat minua kiltiksi, rauhalliseksi ja hiljaiseksi. En ymmärrä silti nuoruuttani, tuntuu, että olen ollut aivan toinen ihminen.

No mutta se että miehet olivat valmiita peuhaamaan sun kanssa osoitti etteivät olleet mitään puolisomatskua.

Vierailija
55/55 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuu