Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lähden mies29:n kanssa drinkille

Vierailija
23.01.2015 |

Mitäs siihen sanotte mammat? Kohtaamme kuopion yössä.

Kommentit (236)

Vierailija
161/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:46"]

Ihan järkyttävää ylianalysointia, kyllä muakin ahdistais n23-asemassa sopia uutta tapaamista. Mitä nyt ekan yrityskerran jälkeen suoraan epäilee valehtelijaksi ja ties mitä muuta analyysiä. 

Jos joku paikka sovitaan niin edes toinen voisi siinä edessä odotella eikä kääntyä pois. Kumpikaan ei selvästi halunnut tavata toista oikeasti. :D

[/quote]No en minä sanonut hänen olevan valehtelija, vaan pidin sitä vain yhtenä mahdollisuutena. Minä kun juttelin sellaisen naisen kanssa, joka vastasi N23:n kuvausta itsestään.

Ehdotan taas, tällä kertaa puolivakavissaan, ensi perjantaita ja aikaa 18:00; sama paikka. Tuntomerkeistä voidaan sopia lähempänä.

-Mies 29v-

[/quote]

Nyt on kyllä pakko sanoa että en pysty. Edellisiin treffeihin suostuin vain siksi kun oli tekemisen puutetta. Ja nyt jälkikäteen punnittuna, olihan se silkkaa hulluutta lähteä tapaamaan anonyyminä esiintyvää henkilöä.

Lisäksi en usko että arvomaailmamme ja ennen kaikkea elämäntapamme ensinkään kohtaavat.

Sinun täytyy tehdä suomi24:ään deittiprofiili. Löydät sieltä varmemmin samanhenkistä seuraa.

N23

[/quote]

Oikein hyvä päätös. Fiksu nainen. 

ohis joka seurasi kauhistuneena ketjua,

Vierailija
162/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää ylianalysointia, kyllä muakin ahdistais n23-asemassa sopia uutta tapaamista. Mitä nyt ekan yrityskerran jälkeen suoraan epäilee valehtelijaksi ja ties mitä muuta analyysiä. 

Jos joku paikka sovitaan niin edes toinen voisi siinä edessä odotella eikä kääntyä pois. Kumpikaan ei selvästi halunnut tavata toista oikeasti. :D

[/quote]No en minä sanonut hänen olevan valehtelija, vaan pidin sitä vain yhtenä mahdollisuutena. Minä kun juttelin sellaisen naisen kanssa, joka vastasi N23:n kuvausta itsestään.

Ehdotan taas, tällä kertaa puolivakavissaan, ensi perjantaita ja aikaa 18:00; sama paikka. Tuntomerkeistä voidaan sopia lähempänä.

-Mies 29v-

[/quote]

Nyt on kyllä pakko sanoa että en pysty. Edellisiin treffeihin suostuin vain siksi kun oli tekemisen puutetta. Ja nyt jälkikäteen punnittuna, olihan se silkkaa hulluutta lähteä tapaamaan anonyyminä esiintyvää henkilöä.

Lisäksi en usko että arvomaailmamme ja ennen kaikkea elämäntapamme ensinkään kohtaavat.

Sinun täytyy tehdä suomi24:ään deittiprofiili. Löydät sieltä varmemmin samanhenkistä seuraa.

N23

[/quote]Sanasi ovat aika selvästi ristiriidassa aiempien juttujen kanssa, mutta samahan se käytännön todellisuuden kannalta on. Selitä asiat itsellesi miten haluat.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:21"]

-Mies 29v-

[/quote]

N23

[/quote]Sanasi ovat aika selvästi ristiriidassa aiempien juttujen kanssa, mutta samahan se käytännön todellisuuden kannalta on. Selitä asiat itsellesi miten haluat.

-Mies 29v-

[/quote]

Wtf? Kannattaisko vaan luovuttaa? Oot ollut niin ylianalysoiva ja jopa helvetin creepy tän ketjun aikana että ei mikään ihme jos tulee toisiin ajatuksiin. Olet kuitenkin hänelle täysin tuntematon. 

Mä en noiden analyysien ja vainoharhojen jälkeen lähtisi mihinkään sun kanssa.  ohis.

Vierailija
164/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ristiriidassa? n23 sanoi viimeksi eilen ettei halua sopia uutta tapaamista, kysyt sitä tänään uudelleen johon hän vastaa uudelleen ei?

Vierailija
165/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23 vetää läpällä jotain roolia, ja kyllästyi nyt leikkiin.

Vierailija
166/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:25"]

Miten niin ristiriidassa? n23 sanoi viimeksi eilen ettei halua sopia uutta tapaamista, kysyt sitä tänään uudelleen johon hän vastaa uudelleen ei?

[/quote]Ennen sävy oli myönteinen, kiinnostunut ja kannustava. Nyt selvästi vähättelevä; ikään kuin ei olisi ikinä ollutkaan kiinnostunut minusta, mutta mitään muutakaan nyt ei sattunut kohdalle kiireisen elämän sinä iltana ja nyt se on niin kauhean hulluakin tavata ja muutenkin kauheaa. Jos ei halua enää nähdä, voi sen sanoa ilman vähättelyä ja lyttäämistäkin.

Mutta aikansa kutakin; jos joku uusi haastaja tulee tilalle, niin keskitytään siihen.

-Mies 29v-

Vierailija
167/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:35"]

[/quote]Ennen sävy oli myönteinen, kiinnostunut ja kannustava. Nyt selvästi vähättelevä; ikään kuin ei olisi ikinä ollutkaan kiinnostunut minusta, mutta mitään muutakaan nyt ei sattunut kohdalle kiireisen elämän sinä iltana ja nyt se on niin kauhean hulluakin tavata ja muutenkin kauheaa. Jos ei halua enää nähdä, voi sen sanoa ilman vähättelyä ja lyttäämistäkin.

Mutta aikansa kutakin; jos joku uusi haastaja tulee tilalle, niin keskitytään siihen.

-Mies 29v-

[/quote]

Ehkä sitä seuraa kannattaa hakea muualta kuin täältä...

Onhan se nyt selvä, että sinunkin käyttäytymisesi oli erikoista, et mennyt paikalle odottelemaan itsekään vaan kaukaa pällistelit asiaa ja ihmettelit. Lisäksi epäilit häntä ja käyttäydyit vähintäänkin vainoharhaisesti.

Pakit kuuluu elämään ja n23 teki sen rehellisesti ja suoraselkäisesti niin ettet odota enempää.

Vierailija
168/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, saatoin vähän karrikoida itseäni, mutta mitään pahaa en ole tarkoittanut. Mies 29, olet oikeasti kiinnostava tyyppi, enkä ajattele sinusta mitään pahaa.

N23

Vierailija
169/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:35"]

-Mies 29v-

[/quote]

Ehkä sitä seuraa kannattaa hakea muualta kuin täältä...

Onhan se nyt selvä, että sinunkin käyttäytymisesi oli erikoista, et mennyt paikalle odottelemaan itsekään vaan kaukaa pällistelit asiaa ja ihmettelit. Lisäksi epäilit häntä ja käyttäydyit vähintäänkin vainoharhaisesti.

Pakit kuuluu elämään ja n23 teki sen rehellisesti ja suoraselkäisesti niin ettet odota enempää.

[/quote]Kyllä tuohon asiaan nyt vaikutti vähän sekin, että hän perui ja vaihtoi sovittua aikaa viime tipassa, jolloin kauppa oli jo kiinni ja sen edustalla oleminen ei ollut enää yhtä luontevaa, varsinkin kun täällä palstalla on pyörinyt perskärpäsiä, jotka ovat uhkailleet minua erilaisilla tavoilla ja kannustaneet minua itsemurhaan yms. N23:lla taas ei ollut minkäänlaisia paineita, kun minähän olin joka tapauksessa se tarinan 'pahis' (kuten tietysti mies yleensäkin on).

-Mies 29v

Vierailija
170/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mies29 on symppis ja mielenkiintoinen :) Oisin lähteny tapaamaan jos asuisin siellä päin ja oisin sinkku ;)

Vierailija
171/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:09"]

Musta mies29 on symppis ja mielenkiintoinen :) Oisin lähteny tapaamaan jos asuisin siellä päin ja oisin sinkku ;)

[/quote]

Olet selvästi nähnyt vain yhden ja varmaan aika kapean puolen hänestä ja kuvitellut loput. Kauanko olet seurannut häntä av:llä? Itse muistan hänet mies28 -ajoilta ja voin sanoa, ettei tyyppi ole pohjimmiltaan kenenkään naisen ihannemies. Kauhea länkyttäjä, narisija ja yliolkainen mielipideautomaatti, jolla oli tosi kauhea käsitys naisista ja varsinkin heidän tarpeistaan sängyssä.

Vierailija
172/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]

[/quote]

Olet selvästi nähnyt vain yhden ja varmaan aika kapean puolen hänestä ja kuvitellut loput. Kauanko olet seurannut häntä av:llä? Itse muistan hänet mies28 -ajoilta ja voin sanoa, ettei tyyppi ole pohjimmiltaan kenenkään naisen ihannemies. Kauhea länkyttäjä, narisija ja yliolkainen mielipideautomaatti, jolla oli tosi kauhea käsitys naisista ja varsinkin heidän tarpeistaan sängyssä.

[/quote]Osa naisista on minun kanssani ihan samaa mieltä naisten sänkytarpeista. Muuta valittamista harvoin kenellekään tuleekaan mieleen.

-Mies 29v-

Vierailija
173/236 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]Osa naisista on minun kanssani ihan samaa mieltä naisten sänkytarpeista. Muuta valittamista harvoin kenellekään tuleekaan mieleen.

-Mies 29v-

[/quote]

Ja kas, silti olet sinkku. 

Vierailija
174/236 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:55"]Miksi aloitit erillisen ketjun?   -Mies 29v- [/quote] missä alkuperäinen?

[/quote]

Vierailija
175/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:40"]

muistatte sitten päivittää tänne tilanne katsausta treffien sujumisesta aina tasaisin väliajoin, niin saadaan kaikki osamme näistä av-treffeistä! 

[/quote]

Joo ja sitten kun päivitykset loppuu niin soitetaan hätäkeskukseen:

mies29 tehnyt jotain n23:lle jossain ppäin kuopiota :D

Vierailija
176/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:08"]

Ihanaa iltaa teille kahdelle!

[/quote]Kiitos...vaikka mitään ei ole kyllä sovittu, mutta ilmeisesti joku tosissaan oleva henkilö saattaa olla linjoilla? Haluaisiko mahdollisesti vakavissaan oleva henkilö ehdottaa jotakin aikaa ja paikkaa? 

-Mies 29v-
[/quote]

eikös toi oo se sama misu joka meni kirjastoon odottaan sua, mutta teit oharit?
[/quote]

Ei, se olin minä ja se tapaaminen piti olla kesällä :D

t. se 17-vuotias teini

Vierailija
177/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:41"]

Nyt kyllä alkoi pelottamaan, en taida uskaltaa tavata sinua. :(

n23

[/quote]Opiskelen kyllä. Jos pelottaa, niin ei sitten mahda mitään. Onhan se tapaaminen aina sellainen juttu, että sitä ei voi enää tavallaan saada pyyhityksi pois, varsinkin jos ei ole hirveän isossa kaupungissa jne. mutta itse uskoisin uskaltavani tulla tällä kertaa paikalle vanhoista virheistä oppineena. Kello ei ole vielä seitsemääkään, joten on aikaa miettiä. 

-Mies 29v-

Vierailija
178/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:08"] Ihanaa iltaa teille kahdelle! [/quote]Kiitos...vaikka mitään ei ole kyllä sovittu, mutta ilmeisesti joku tosissaan oleva henkilö saattaa olla linjoilla? Haluaisiko mahdollisesti vakavissaan oleva henkilö ehdottaa jotakin aikaa ja paikkaa?    -Mies 29v- [/quote] eikös toi oo se sama misu joka meni kirjastoon odottaan sua, mutta teit oharit? [/quote] Ei, se olin minä ja se tapaaminen piti olla kesällä :D t. se 17-vuotias teini

[/quote]

Voi höh, varmaan tekee oharit n23:llekin..

Vierailija
179/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:41"]

Nyt kyllä alkoi pelottamaan, en taida uskaltaa tavata sinua. :(

n23

[/quote]Opiskelen kyllä. Jos pelottaa, niin ei sitten mahda mitään. Onhan se tapaaminen aina sellainen juttu, että sitä ei voi enää tavallaan saada pyyhityksi pois, varsinkin jos ei ole hirveän isossa kaupungissa jne. mutta itse uskoisin uskaltavani tulla tällä kertaa paikalle vanhoista virheistä oppineena. Kello ei ole vielä seitsemääkään, joten on aikaa miettiä. 

-Mies 29v-

[/quote]

Kiitos ymmärryksestä! Mukavahan sitä on silti keskustella. Välillä provot kyllä sekoittaa pakkaa.

n23

Vierailija
180/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:08"] Ihanaa iltaa teille kahdelle! [/quote]Kiitos...vaikka mitään ei ole kyllä sovittu, mutta ilmeisesti joku tosissaan oleva henkilö saattaa olla linjoilla? Haluaisiko mahdollisesti vakavissaan oleva henkilö ehdottaa jotakin aikaa ja paikkaa?    -Mies 29v- [/quote] eikös toi oo se sama misu joka meni kirjastoon odottaan sua, mutta teit oharit? [/quote] Ei, se olin minä ja se tapaaminen piti olla kesällä :D t. se 17-vuotias teini

[/quote]Joo, se häiritsi minua aika pitkään sen jälkeen. Keskustelin tuosta muutaman ihmisen kanssa silloin kesällä. Voin kertoa yksityiskohtia, jos kiinnostaa. 

-Mies 29v-