Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lähden mies29:n kanssa drinkille

Vierailija
23.01.2015 |

Mitäs siihen sanotte mammat? Kohtaamme kuopion yössä.

Kommentit (236)

Vierailija
121/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanopa nyt että Olitko oikeasti siinä silloin? N23

Vierailija
122/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v. - utelen nyt, mutta onko sulla todettu Asperger tai vastaavaa? Sen verran erikoisesti kuvailet joitain asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko se tummatukkainen. Tukka pystyssä, takki auki?

Vai se jolla oli reppu?

N23

Vierailija
124/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29= kyrpärunkkari.

Vierailija
125/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla parransäki ja reppu selässä? Jos niin olisit saanut pesää.

N23

Vierailija
126/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:44"]

Olitko se tummatukkainen. Tukka pystyssä, takki auki? Vai se jolla oli reppu? N23

[/quote]En todellakaan. Tapasin sinun kuvaustasi vastaavan tytön, jolla oli hieman itseään muistuttava mutta pienempi kaveri mukana. Ajattelin hänen olevan N23, mutta koska olosuhteet ja tapahtumat olivat yllättävät, lopputuloskin oli sen mukainen.

-Mies 29v-

Vierailija
127/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:44"]

Olitko se tummatukkainen. Tukka pystyssä, takki auki? Vai se jolla oli reppu? N23

[/quote]En todellakaan. Tapasin sinun kuvaustasi vastaavan tytön, jolla oli hieman itseään muistuttava mutta pienempi kaveri mukana. Ajattelin hänen olevan N23, mutta koska olosuhteet ja tapahtumat olivat yllättävät, lopputuloskin oli sen mukainen.

-Mies 29v-

[/quote]Eli joko N23 valehtelee, koska ei halua tunnustaa nähneensä minua (pelkää jotain?) tai sitten meni vain muuten ristiin. Jos se jälkimmäinen tapahtui, niin kaikki johtui sitten erilaisista käsityksistä ja olisi pitänyt sopia asia tarkemmin. Kellotkin ovat voineet heittää parilla minuutilla suuntaan tai toiseen. Tarkkailin aluetta kyllä pitkään tuon 19:30 jälkeenkin ja en nähnyt siellä oikein mitään.

-Mies 29v-

Vierailija
128/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kello 19:30 ajoin bussilla sovitun tapaamispaikan ohi. Ajattelin näin varmistua, että olet paikalla, ja jos olet, niin onko olemuksesi luotettava. Tai jos et ole paikalla, niin en itsekään syöksy sinne. Mielestäni tietty varautuneisuus on paikallaan kun lähtee tapaamaan henkilöä jota ei tunne.

No, paikalla ei ollut ketään. Saatoin tehdä liian hätäisen päätelmän, kun luulin että teit tenän, koska et ollut juuri sillä hetkellä paikalla (tai sitten kelloni näytti väärin).

Ajoin sitten bussilla keskustaan saakka. Noustuani bussista torille tein havainnon miehestä, joka vastasi hyvin mielessäni muodostunutta skeemaa sinusta. Ikäkin täsmäsi. Ajattelin että sinä olisit tehnyt saman peliliikkeen kuin minä. Tarkkailin sitten tätä miestä.. (jatkuu..)

Vierailija
129/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailin tätä miestä hetken aikaa torin tienoilla, koska hän näytti siltä kuin olisi etsinyt jotain.

Sitten lähdin kävelemään kohti eläinkauppaa. Katselin kauempaa, ja totesin sen edustan tyhjäksi. Hieman kauempana siitä eläinkaupasta käyskenteli keskipitkä mies tummissa vaatteissa, takki auki ja tukka pystyssä. Vastaan tuli myös noin 50-vuotias mies, kaljuuntuva ja reppu selässä.

Yhtään Jamie Oliveria ei näkynyt.

N23

Vierailija
130/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, ettei kukaan seiso eläinkaupan edessä. N23 tarinan loppua odotellen ;)

Vierailija
131/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tuli eläinkaupan tienoilla myös reppuselkäinen kolmekymppisen näköinen mies, jolla oli parransänki ja ihan vetävän näköinen olemus. Anteeksi suorempi ilmaisuni tuossa aiemmin. Ajattelin, että onko siellä repussa hamsteri :)

N23

Vierailija
132/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki taas oharit!

Vierailija
133/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ollut auttamassa vanhusta kanssani eläinkaupan lähellä 19:30-19:40 (parkkipaikalla vai mikä se levennys siinä onkin), niin meillä ei ollut mitään kontaktia toisiimme. Tulin eläinkaupan näköetäisyyteen viime tipassa kellon ollessa 19:30 ja torin puolelta. Hyväksyn kritiikin siitä, että olisin voinut tulla aikaisemminkin ja mennä itse sinne töröttämään, mutta jostain syystä ajattelin siellä olevan N23:n jo valmiina tai että näkisin jonkun hänestä käyvän kävelevän siinä lähettyvillä. Eli ei tämä nyt minun mielestäni ollut kenenkään vika...ja voidaan ihan hyvin ottaa uusiksi vähän tarkemmilla ohjeilla.

Minä siis kävin vain kymmenien metrien päässä eläinkaupan edustasta, jossa en nähnyt ketään. Tehtyäni tämän näköhavainnon, kello oli ehkä 19:32 (minun kelloni, ei esim.torin kello) ja käännyin sitten takaisinpäin katsoakseni, mitä kaksi vaaleaa tyttöä touhuaa paikallaan seisovan vanhuksen kanssa. Autoimme sitten vanhuksen yhteisvoimin kadulle parkkipaikalta (vai mikä se onkin) ja soitimme hänelle taksin. Tytöt jäivät odottamaan vanhuksen kanssa ja he kiittivät minua ja minä heitä. Ehkä tytöt olivat palstalaisia, jotka tulivat paikalle kärkkymään. Ehkä ei.

-Mies 29v-

Vierailija
134/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken olin jo varma että tuo parransänkinen on mies29. 

N23

Vierailija
135/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt vähän hirvittää.. Mutta en anna sen häiritä. Teen aina välillä tällaisia vähän älyttömiä juttuja. 

Järjellä ajatellen tässä on kyllä selkeä riski, lähteä tapaamaan anonyyminä esiintyvää henkilöä. Mutta kun olet tuollainen lahjomaton myyttinen hahmo niin kiinnostaa kovasti.

N23

Vierailija
136/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:20"]

Mies teki taas oharit!

[/quote]En missään vaiheessa edes harkinnut ohareita, vaikka minua kyllä jännitti ja kun en nähnyt N23:a (vai näinkö?), niin ajattelin hänelle tulleen jonkun esteen. En tuntenut mitään katkeruutta. Kun N23 sitten kirjoitti noita järkytysjuttuja ja muita, ajattelin meidän tavanneen minun kuvailemallani tavalla...vaikka järkytyksestä puhuminen siinä yhteydessä ei kuulosta kovin imartelevalta; hyväksyn toki sen, että hän ei välttämättä pidä minua komeana, mutta se hetki, jonka jaoin N23:n omakuvasta vastaavan tytön kanssa, oli selvästi positiivinen.

-Mies 29v-

Vierailija
137/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekös te jo viime viikolla käyneet baarissa ja nussitte toisianne perseeseen?

Vierailija
138/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tahtoisin kyllä niin tavata -Mies29v-:n. Harmi, kun en asu lähelläkään Kuopiota.

Vierailija
139/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:21"]

Jos et ollut auttamassa vanhusta kanssani eläinkaupan lähellä 19:30-19:40 (parkkipaikalla vai mikä se levennys siinä onkin), niin meillä ei ollut mitään kontaktia toisiimme. Tulin eläinkaupan näköetäisyyteen viime tipassa kellon ollessa 19:30 ja torin puolelta. Hyväksyn kritiikin siitä, että olisin voinut tulla aikaisemminkin ja mennä itse sinne töröttämään, mutta jostain syystä ajattelin siellä olevan N23:n jo valmiina tai että näkisin jonkun hänestä käyvän kävelevän siinä lähettyvillä. Eli ei tämä nyt minun mielestäni ollut kenenkään vika...ja voidaan ihan hyvin ottaa uusiksi vähän tarkemmilla ohjeilla.

Minä siis kävin vain kymmenien metrien päässä eläinkaupan edustasta, jossa en nähnyt ketään. Tehtyäni tämän näköhavainnon, kello oli ehkä 19:32 (minun kelloni, ei esim.torin kello) ja käännyin sitten takaisinpäin katsoakseni, mitä kaksi vaaleaa tyttöä touhuaa paikallaan seisovan vanhuksen kanssa. Autoimme sitten vanhuksen yhteisvoimin kadulle parkkipaikalta (vai mikä se onkin) ja soitimme hänelle taksin. Tytöt jäivät odottamaan vanhuksen kanssa ja he kiittivät minua ja minä heitä. Ehkä tytöt olivat palstalaisia, jotka tulivat paikalle kärkkymään. Ehkä ei.

-Mies 29v-

[/quote]

En suinkaan kritisoi sinua. Tein itsekin hätäisiä päätelmiä. Menimme niin sanotusti ristiin. Elovena olen kyllä ja vanhusta en koskaan jätä pulaan.

Mutta kukaan noista mainitsemistasi en ollut.

Ja kyllä, kelloni edistää noin 6 min.

N23

Vierailija
140/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:20"]

Mies teki taas oharit!

[/quote]En missään vaiheessa edes harkinnut ohareita, vaikka minua kyllä jännitti ja kun en nähnyt N23:a (vai näinkö?), niin ajattelin hänelle tulleen jonkun esteen. En tuntenut mitään katkeruutta. Kun N23 sitten kirjoitti noita järkytysjuttuja ja muita, ajattelin meidän tavanneen minun kuvailemallani tavalla...vaikka järkytyksestä puhuminen siinä yhteydessä ei kuulosta kovin imartelevalta; hyväksyn toki sen, että hän ei välttämättä pidä minua komeana, mutta se hetki, jonka jaoin N23:n omakuvasta vastaavan tytön kanssa, oli selvästi positiivinen.

-Mies 29v-

[/quote]Yksi mahdollisuus on myös se, että N23 arveli etten tule, lähti kävelemään pois eläinkaupan puoleista katua ja meni bussipysäkille, jossa hän kohtasi vieraan naisen. He havaitsevat heiveröisen vanhuksen ja lähtivät sitten yhdessä auttamaan, vaikka eivät olleetkaan kavereita, vaan toisilleen tuntemattomia. Siinä vaiheessa minä olin jo N23:n kriteereillä pahasti myöhässä ja hän ehkä unohtikin jo asian vähän eikä enää miettinyt sitä, mistä päin kukin kulkee ja miltä näyttää, vaan keskittyi uuteen tehtäväänsä. N23:n kirjoitusten perusteella tämä hypoteesi ei kuitenkaan kuulosta hirveän todennäköiseltä.

-Mies 29v-