lähden mies29:n kanssa drinkille
Mitäs siihen sanotte mammat? Kohtaamme kuopion yössä.
Kommentit (236)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:12"]
Nyt on niin että kohtasin odottamattoman esteen enkä voi ehtiä pienen eläinkaupan eteen ennen kuin kello19.30.
N23
[/quote]
Okei. Myöhästymisen saat anteeksi. Toivon vain mahdollisen "kaunotar ja hirviö" suhtautumisen jäävän kotiin; riskit ovat molemminpuolisia luullakseni.
-Mies 29v-
Apua. Mua niin jännittää teidän treffit!!! :) hauskaa iltaa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:44"]
Täällä ollaan!. Onko se pieni eläinkauppa siellä kun mennään torilta haapaniemenkatua pitkin kohti musiikkikeskusta? Kysyisin mies29 että esiinnytkö täällä omana itsenäsi vai jonkinlaisessa roolissa? Ja mikä on oikea ikäsi? N23
[/quote]Joo, siellä se on. Toki se on oma ikäni. En välttämättä kerro kaikille kaikkea, mutta harvoin koen myöskään tarvetta valehdella asioista, ellei kysymyksissä tai kontekstissa ole erityisen vihamielinen tai hyväksikäyttöön pyrkivä sävy. Sinäkin olet varmaan 23?
En varsinaisesti esiinny roolissa, mutta koska tietynlainen maine on ehkä vakiintunut, voin joskus käyttäytyä sen mukaisesti ja ikään kuin parodioida sitä, vaikka se ei ole välttämättä ilmeistä kenellekään muulle kuin itselleni. Kaikki samat asiat eivät tule puheeksi reaalielämässä eivätkä samalla tavalla kuitenkaan.
-Mies 29v-
[/quote]
Olen kyllä 23. Vähän arvelinkin, että asia on noin kuten tuossa lopussa ilmaisit.
Kirjoitustyylisi perusteella vaikutat verbaalisesti lahjakkaalta. Keskivertopalstailija ei ehkä tätä huomaa, mutta on sanottava, että kirjoitat kielellisesti erittäin miellyttävää tekstiä.
N23
Ei oo totta; onko meillä tiedossa lähes reaaliaikaiset AV-treffit :))) ?!? Ihan loistoa! Muistakaa päivitellä ketjua perjantaina! Älkääkä kumpainenkaan tehkö ohareita! AV-mammojen pe-illan onnistuminen lepää nyt teidän harteillanne n23 ja m29. Saatte siunauksemme.
Tulen maaliskuun alussa takaisin. Olkaa kiltisti.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:16"]Tulen maaliskuun alussa takaisin. Olkaa kiltisti.
-Mies 29v-
[/quote]
Minä olen tuhma, jos niin haluan.
t. se 17-vuotias teini
Heei! Mies29 tule takaisin!
N23
Ma kerron että olisin lähtenyt tänään kanssasi vaikka minne jos elämä ei olisi vienyt minua täksi illaksi pois kposta!!!
N23
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:46"]
Ma kerron että olisin lähtenyt tänään kanssasi vaikka minne jos elämä ei olisi vienyt minua täksi illaksi pois kposta!!! N23
[/quote]No milloin olisit sitten voinut nähdä? Ehdota jotakin päivämäärää, aikaa ja paikkaa. En nyt raskinut olla vastaamatta tähän...vaikka saattaahan tämä olla vain kiusaamista.
-Mies 29v-
Mitä sä mies 29 aiot pelata? Ja miksi sulla on edessä pitkiä päiviä ja aikaisia aamuherätyksiä helmikuuksi?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:52"]Mitäs siihen sanotte mammat? Kohtaamme kuopion yössä.
[/quote]
Nyt et n23 jänistä kun oot tehny aiheesta oikein avauksenkin ja ootamme treffien jälkeistä jatkopuintia nyt tälle palstalle.
Toivon että teille tulee mukava tapaaminen!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:21"]
Jos et ollut auttamassa vanhusta kanssani eläinkaupan lähellä 19:30-19:40 (parkkipaikalla vai mikä se levennys siinä onkin), niin meillä ei ollut mitään kontaktia toisiimme. Tulin eläinkaupan näköetäisyyteen viime tipassa kellon ollessa 19:30 ja torin puolelta. Hyväksyn kritiikin siitä, että olisin voinut tulla aikaisemminkin ja mennä itse sinne töröttämään, mutta jostain syystä ajattelin siellä olevan N23:n jo valmiina tai että näkisin jonkun hänestä käyvän kävelevän siinä lähettyvillä. Eli ei tämä nyt minun mielestäni ollut kenenkään vika...ja voidaan ihan hyvin ottaa uusiksi vähän tarkemmilla ohjeilla.
Minä siis kävin vain kymmenien metrien päässä eläinkaupan edustasta, jossa en nähnyt ketään. Tehtyäni tämän näköhavainnon, kello oli ehkä 19:32 (minun kelloni, ei esim.torin kello) ja käännyin sitten takaisinpäin katsoakseni, mitä kaksi vaaleaa tyttöä touhuaa paikallaan seisovan vanhuksen kanssa. Autoimme sitten vanhuksen yhteisvoimin kadulle parkkipaikalta (vai mikä se onkin) ja soitimme hänelle taksin. Tytöt jäivät odottamaan vanhuksen kanssa ja he kiittivät minua ja minä heitä. Ehkä tytöt olivat palstalaisia, jotka tulivat paikalle kärkkymään. Ehkä ei.
-Mies 29v-
[/quote]
En suinkaan kritisoi sinua. Tein itsekin hätäisiä päätelmiä. Menimme niin sanotusti ristiin. Elovena olen kyllä ja vanhusta en koskaan jätä pulaan.
Mutta kukaan noista mainitsemistasi en ollut.
Ja kyllä, kelloni edistää noin 6 min.
N23
[/quote]Okei. Eiköhän asia ole sitten selvä. Olen jollakin tavalla helpottunut, mutta kummastelen silti noita "naurattaa" ja "järkyttynyt" kommentteja. Mitä nauramista ja järkyttymistä on siinä, että emme tavanneet? Jos emme siis tavanneet. Vai tapasimmeko sittenkin, pidit minua hullunkurisena, mutta päätit sitten hillitä mielesi ja kirjoittaa asiasta neutraalisti ja todelliset tapahtumat unohtaen. No vaikea uskoa sitäkään.
-Mies 29v-
[/quote]Nyt kuulostin varmaan vähän vainoharhaiselta, mutta menköön. = )
Sovitaanko uusi aika?
-Mies 29v-
[/quote]
No, en ainakaan tällä hetkellä halua sopia mitään. Tämä oli varsin stressaava kokemus. En ole varma pidänkö sittenkään ajatuksesta että tapaisin jonkun anonyymin henkilön keskustelupalstalla sovituilla treffeillä.
Mutta pyörin kyllä av.lla säännöllisen epäsäännöllisesti joten törmäämme ainakin täällä.
N23
[/quote]
Olen minäkin Kuopiossa :D Mutta kommentti nro206 sai taas "karvat pystyyn".
t. se 17-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:21"]
Jos et ollut auttamassa vanhusta kanssani eläinkaupan lähellä 19:30-19:40 (parkkipaikalla vai mikä se levennys siinä onkin), niin meillä ei ollut mitään kontaktia toisiimme. Tulin eläinkaupan näköetäisyyteen viime tipassa kellon ollessa 19:30 ja torin puolelta. Hyväksyn kritiikin siitä, että olisin voinut tulla aikaisemminkin ja mennä itse sinne töröttämään, mutta jostain syystä ajattelin siellä olevan N23:n jo valmiina tai että näkisin jonkun hänestä käyvän kävelevän siinä lähettyvillä. Eli ei tämä nyt minun mielestäni ollut kenenkään vika...ja voidaan ihan hyvin ottaa uusiksi vähän tarkemmilla ohjeilla.
Minä siis kävin vain kymmenien metrien päässä eläinkaupan edustasta, jossa en nähnyt ketään. Tehtyäni tämän näköhavainnon, kello oli ehkä 19:32 (minun kelloni, ei esim.torin kello) ja käännyin sitten takaisinpäin katsoakseni, mitä kaksi vaaleaa tyttöä touhuaa paikallaan seisovan vanhuksen kanssa. Autoimme sitten vanhuksen yhteisvoimin kadulle parkkipaikalta (vai mikä se onkin) ja soitimme hänelle taksin. Tytöt jäivät odottamaan vanhuksen kanssa ja he kiittivät minua ja minä heitä. Ehkä tytöt olivat palstalaisia, jotka tulivat paikalle kärkkymään. Ehkä ei.
-Mies 29v-
[/quote]
En suinkaan kritisoi sinua. Tein itsekin hätäisiä päätelmiä. Menimme niin sanotusti ristiin. Elovena olen kyllä ja vanhusta en koskaan jätä pulaan.
Mutta kukaan noista mainitsemistasi en ollut.
Ja kyllä, kelloni edistää noin 6 min.
N23
[/quote]Okei. Eiköhän asia ole sitten selvä. Olen jollakin tavalla helpottunut, mutta kummastelen silti noita "naurattaa" ja "järkyttynyt" kommentteja. Mitä nauramista ja järkyttymistä on siinä, että emme tavanneet? Jos emme siis tavanneet. Vai tapasimmeko sittenkin, pidit minua hullunkurisena, mutta päätit sitten hillitä mielesi ja kirjoittaa asiasta neutraalisti ja todelliset tapahtumat unohtaen. No vaikea uskoa sitäkään.
-Mies 29v-
[/quote]Nyt kuulostin varmaan vähän vainoharhaiselta, mutta menköön. = )
Sovitaanko uusi aika?
-Mies 29v-
[/quote]
No, en ainakaan tällä hetkellä halua sopia mitään. Tämä oli varsin stressaava kokemus. En ole varma pidänkö sittenkään ajatuksesta että tapaisin jonkun anonyymin henkilön keskustelupalstalla sovituilla treffeillä.
Mutta pyörin kyllä av.lla säännöllisen epäsäännöllisesti joten törmäämme ainakin täällä.
N23
[/quote]
Olen minäkin Kuopiossa :D Mutta kommentti nro206 sai taas "karvat pystyyn".
t. se 17-vuotias teini
[/quote]
Einun kommentti nro208 >,
*eikun :D Argh, lopetan nyt ja keskityn tehtäviin ->
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:13"]
Mitä sä mies 29 aiot pelata? Ja miksi sulla on edessä pitkiä päiviä ja aikaisia aamuherätyksiä helmikuuksi?
[/quote]Kun alkaa nuorisopuolen koulutus, johon en olisi voinut joskus kuvitella hakeutuvani, mutta hiljattain sitten niin tein. Pelasin vähän Silent Hill 3:a kakkospleikkarilla. Tallensin pelin. Se on hyvä peli.
-Mies 29v-
Jos joku haluaa nähdä ensi viikolla, niin tule pienen eläinkaupan oven tienoille perjantaina 6.1 tasan 18:00. Tunnistan sinut siitä, että olet nainen. Käydään sitten nopeasti siellä kaupassa ja sitten jotakin muuta. Jos en näe ketään siellä, niin jatkan matkaa. Että tässä olisi tämmöinen haaste. Jos tulet, ota mukaan positiivinen asenne ja unohda kaikki ikävät sananvaihdot, mitä täällä on mahdollisesti aiemmin käyty. Kirjoitetaan siitä sitten jotakin (mukavaa) palstalle, jos toteutuu.
-Mies 29v-
Mies -29v vaikuttaa varsin miellyttävältä tyypiltä. Jos en olisi varattu, vanhempi enkä asuisi niin kaukana niin lähtisin kyllä treffeille :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:42"]
Jos joku haluaa nähdä ensi viikolla, niin tule pienen eläinkaupan oven tienoille perjantaina 6.1 tasan 18:00. Tunnistan sinut siitä, että olet nainen. Käydään sitten nopeasti siellä kaupassa ja sitten jotakin muuta. Jos en näe ketään siellä, niin jatkan matkaa. Että tässä olisi tämmöinen haaste. Jos tulet, ota mukaan positiivinen asenne ja unohda kaikki ikävät sananvaihdot, mitä täällä on mahdollisesti aiemmin käyty. Kirjoitetaan siitä sitten jotakin (mukavaa) palstalle, jos toteutuu.
-Mies 29v-
[/quote]Siis 6.2.
-Mies 29v-
Yllättävää. Ei sinne kukaan oo menossa.