Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lähden mies29:n kanssa drinkille

Vierailija
23.01.2015 |

Mitäs siihen sanotte mammat? Kohtaamme kuopion yössä.

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta ja missä tapaatte?
T. Puijonlaaksolainen av-mamma

Vierailija
182/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:49"]

Monelta ja missä tapaatte? T. Puijonlaaksolainen av-mamma

[/quote]

Tuutko esiliinaksi?

n23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:08"] Ihanaa iltaa teille kahdelle! [/quote]Kiitos...vaikka mitään ei ole kyllä sovittu, mutta ilmeisesti joku tosissaan oleva henkilö saattaa olla linjoilla? Haluaisiko mahdollisesti vakavissaan oleva henkilö ehdottaa jotakin aikaa ja paikkaa?    -Mies 29v- [/quote] eikös toi oo se sama misu joka meni kirjastoon odottaan sua, mutta teit oharit? [/quote] Ei, se olin minä ja se tapaaminen piti olla kesällä :D t. se 17-vuotias teini

[/quote]Joo, se häiritsi minua aika pitkään sen jälkeen. Keskustelin tuosta muutaman ihmisen kanssa silloin kesällä. Voin kertoa yksityiskohtia, jos kiinnostaa. 

-Mies 29v-

[/quote]

Kerro kaikki! Yritän päästä sinusta perille, että tiedän miten sinuun suhtautuisin.

n23

Vierailija
184/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tulevani ku niin kylmä ulkona :D kiinnostaisiko kyllä
T.puijonlaaksomamma

Vierailija
185/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko*

Vierailija
186/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais* auto correct

Vierailija
187/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:33"]

Piäsiskö mukkaan kolomanneksi pyöräksi ?

[/quote]

Juu eikun tervetuloa!

Sinulla ehdotuksia paikan ja ajankohdan suhteen? oletko mies vai nainen?

n23

[/quote]

Olen mies. Torilla tavataan! Mutta en taida keretä tänä viikonloppuna, ehkä ensikuussa..

Vierailija
188/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:08"] Ihanaa iltaa teille kahdelle! [/quote]Kiitos...vaikka mitään ei ole kyllä sovittu, mutta ilmeisesti joku tosissaan oleva henkilö saattaa olla linjoilla? Haluaisiko mahdollisesti vakavissaan oleva henkilö ehdottaa jotakin aikaa ja paikkaa?    -Mies 29v- [/quote] eikös toi oo se sama misu joka meni kirjastoon odottaan sua, mutta teit oharit? [/quote] Ei, se olin minä ja se tapaaminen piti olla kesällä :D t. se 17-vuotias teini

[/quote]Joo, se häiritsi minua aika pitkään sen jälkeen. Keskustelin tuosta muutaman ihmisen kanssa silloin kesällä. Voin kertoa yksityiskohtia, jos kiinnostaa. 

-Mies 29v-

[/quote]

Kerro kaikki! Yritän päästä sinusta perille, että tiedän miten sinuun suhtautuisin.

n23
[/quote]

Miunkin puolesta saa kertoa :) Kiinnostaa minuakin.

t. se 17-vuotias teini

Vierailija
189/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:55"]

-Mies 29v-

[/quote]

n23

[/quote]No jos tarkoitat tuota vastaustani 17v tytölle ja siihen liittyviä asioita, niin muistaakseni silloin melko pian sen jälkeen lähdin käymään maalla vanhempieni kotona ja se asia kaiveli. Silloin poikkeuksellisesti ostin myös alkoholijuomia kaupasta, koska ajattelin rentoutuvani ja puhdistavani ajatuksia juomalla vähän. Loppujen lopuksi joinkin sitten ne ostetut juomat useamman päivän aikana. Ja kerroin äidilleni myös siitä tapaamishässäkästä ja hän ei oikein sisäistänyt sitä aluksi kunnolla ja alkoi vain kertomaan jostakin tv-ohjelmasta, joka käsitteli alaikäisiä netissä etsiviä aikuisia miehiä, joista äitini puhui "kolmekymppisinä ukkoina". Selitin sitten lyhyesti sitä, miten siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa ja lopulta se asia rupesikin sitten unohtumaan. Kerroin siitä myös englantilaiselle kaverilleni netissä, joka kysyi vähän tarkentavia kysymyksiä ja ei pitänyt sitä niin hirveänä asiana (että en tullut paikalle). 

Ja sen jälkeen viime vuoden puolella järkkäilin vähän vitsillä uutta tapaamista kenen tahansa kanssa ja kävin myös ilmoitetulla paikalla, minne ei sitten tullutkaan ketään, vaikka kukaan ei kyllä suoraan ilmoittanutkaan tulevansa muistaakseni. Ne oli semmoiset purutreffit; eli minulla oli siis jyrsijän puruja repussa mukana, jotka olin antamassa pois allergisoivuuden takia. No nyt ne purut on tuolla hamsterin häkissä ja jostain syystä ei ole allergisoineet enää. En tiedä oliko asunnossa joku muu allergisoiva tekijä vai olinko muuten vain sairas aiemmin, kun niistä tuntui ennen menevän niin tukkoon. 

Siinäpä se tapaamisjuttujen keskeisin historia taitaa olla.

-Mies 29v-

Vierailija
190/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:04"]

-Mies 29v-

[/quote]

n23

[/quote]No jos tarkoitat tuota vastaustani 17v tytölle ja siihen liittyviä asioita, niin muistaakseni silloin melko pian sen jälkeen lähdin käymään maalla vanhempieni kotona ja se asia kaiveli. Silloin poikkeuksellisesti ostin myös alkoholijuomia kaupasta, koska ajattelin rentoutuvani ja puhdistavani ajatuksia juomalla vähän. Loppujen lopuksi joinkin sitten ne ostetut juomat useamman päivän aikana. Ja kerroin äidilleni myös siitä tapaamishässäkästä ja hän ei oikein sisäistänyt sitä aluksi kunnolla ja alkoi vain kertomaan jostakin tv-ohjelmasta, joka käsitteli alaikäisiä netissä etsiviä aikuisia miehiä, joista äitini puhui "kolmekymppisinä ukkoina". Selitin sitten lyhyesti sitä, miten siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa ja lopulta se asia rupesikin sitten unohtumaan. Kerroin siitä myös englantilaiselle kaverilleni netissä, joka kysyi vähän tarkentavia kysymyksiä ja ei pitänyt sitä niin hirveänä asiana (että en tullut paikalle). 

Ja sen jälkeen viime vuoden puolella järkkäilin vähän vitsillä uutta tapaamista kenen tahansa kanssa ja kävin myös ilmoitetulla paikalla, minne ei sitten tullutkaan ketään, vaikka kukaan ei kyllä suoraan ilmoittanutkaan tulevansa muistaakseni. Ne oli semmoiset purutreffit; eli minulla oli siis jyrsijän puruja repussa mukana, jotka olin antamassa pois allergisoivuuden takia. No nyt ne purut on tuolla hamsterin häkissä ja jostain syystä ei ole allergisoineet enää. En tiedä oliko asunnossa joku muu allergisoiva tekijä vai olinko muuten vain sairas aiemmin, kun niistä tuntui ennen menevän niin tukkoon. 

-Mies 29v-

[/quote]

Nooo, ehkä järjestät treffit jonkun toisen kanssa.. Olen katsos valtavan allerginen jyrsijöille ja puruille... Ja äideille ja repuille. Ja. Että näin.

n23

Vierailija
191/236 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:04"]

-Mies 29v-

[/quote]

n23

-Mies 29v-

[/quote]

Nooo, ehkä järjestät treffit jonkun toisen kanssa.. Olen katsos valtavan allerginen jyrsijöille ja puruille... Ja äideille ja repuille. Ja. Että näin.

n23

[/quote]Kuulosti aika sarkastiselta, mutta saattoi tietysti olla oikeakin vastaus. 

-Mies 29v-

Vierailija
192/236 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:02"]

Miltä näytät Mies 29v? En kysy siinä mielessä, että haluaisin treffeille, vaan yritän kuvitella sulle jotain hahmoa päässäni.

[/quote]Näytän vähän Jamie Oliverilta ja Bruce Dickinsonilta kuulemma.

-Mies 29v-

Vierailija
193/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kauheen söpöä kaikessa traagisuudessaan :D

Vierailija
194/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:32"]

Jotenkin kauheen söpöä kaikessa traagisuudessaan :D

[/quote]

Lähinnä tosi kummallista ja sairasta, koko keskustelu.

Vierailija
195/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mies29 ja N23 ovat sama tyyppi :D Alussa N jaksoi kirjoittaa eri lailla kuin mies mutta ilmeisesti ei sitten enää jaksanut keskittyä kirjoitustyylinsä muuttamiseen hämäysmielessä. Loppuketjun onkin sitten kirjoittanut omalla tyylillään kummallakin nimimerkillä.

Vierailija
196/236 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:50"]Ei oo totta; onko meillä tiedossa lähes reaaliaikaiset AV-treffit :))) ?!? Ihan loistoa! Muistakaa päivitellä ketjua perjantaina! Älkääkä kumpainenkaan tehkö ohareita! AV-mammojen pe-illan onnistuminen lepää nyt teidän harteillanne n23 ja m29. Saatte siunauksemme.
[/quote]

Oi kiitos. Kävi miten kävi, jotain tänne postataan.

N23

Vierailija
197/236 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Minä taidan lähteä nukkumaan. Otin äsken vähän melatoniinia. Hyvää yötä.

-Mies 29v-

Vierailija
198/236 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:01"]Juuh. Minä taidan lähteä nukkumaan. Otin äsken vähän melatoniinia. Hyvää yötä.

-Mies 29v-
[/quote]

Melatoniini on hyvä apu nukahtamisvaikeuksiin.

N23

Vierailija
199/236 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä siis

N23

Vierailija
200/236 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin että kohtasin odottamattoman esteen enkä voi ehtiä pienen eläinkaupan eteen ennen kuin kello19.30.

N23