Mitä eri kenkiä sulla on keväälle ja kesälle?
Tarviiks muuta kuin lenkkarit ja ehkä jotkut sandaalit? Plus juhlakengät jos on valmistujaisia tai kesäjuhlia?
Kommentit (12)
Neljät paljasjalkakengät. Ei mitään muuta.
Lenkkarit ja sandaalit täälläkin. Mut noita paljasjalkakenkiä oon miettinyt lisäks.
Skechers slip init, kahdet eriväriset Arcopedicot, paljasjalkakengät, kumpparit ja feikki crocksit.
Lenkkareita, sandaaleita, ballerinat, espadrillokset, varvastossut.
Useimmat Skechersit, parit sandaalit ja yhdet siistimmän menon ballerinat. Koroista olen luopunut vuosia sitten.
MInulla:
1. lenkkarit
2. kävelykengät ilman nauhoja
3. kävelykengät nauhoilla
4. kumisaappaat
5. juhlakengät
Niillä pärjää hyvin.
M52
Kenkiä pitää olla eri käyttötarkoituksiin. Minulta löytyy kumikengät (Nokian), talvikengät (Diemme), vaelluskengät (Hanwag), matalat nahkakengät (Trickers, Sanders, Haix), varrelliset nahkakengät (Trickers, Sanders), maihinnousukengät (Haix), juoksulenkkarit (Nike kolme paria), arkilenkkarit (Veja, Common Prjects, Nike), suunnistuskengät (Icebug), nastalenkkarit (Icebug), pyöräilykengät (De MarschI), hiihtomonot (Crispi), sandaalit (NIke, Source)...
Parit sandaalit, toiset on avonaiset ja toiset umpinaiset varpaista.
Tennarit ja lenkkarit
Juhlakenkiä/korkkareita eri värisiä eri mekkoihin.
Ballerinat, joita en ikinä käytä.
Eniten käytän sandaaleja ja tennareita.
Adidakset, Asicsit, Kuomat, Merrellit, Niket, Pomarit, Reebokit, Skerchersit sekä kiinalaiset kumisaappaat, paljasjalkakengät ja läpsyt joiden merkkiä ei tiedä. Alkaisko kiinalaiset c:llä vai w:llä tmv en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Adidakset, Asicsit, Kuomat, Merrellit, Niket, Pomarit, Reebokit, Skerchersit sekä kiinalaiset kumisaappaat, paljasjalkakengät ja läpsyt joiden merkkiä ei tiedä. Alkaisko kiinalaiset c:llä vai w:llä tmv en tiedä.
Ja Columbiat! Useammat Columbiat keleille kuin keleille.
Lenkkarit ja sandaalit ja juhliin korkokengät (samat käytössä jokaisessa juhlassa, muuten kun en tykkää pitää).