lähden mies29:n kanssa drinkille
Mitäs siihen sanotte mammat? Kohtaamme kuopion yössä.
Kommentit (236)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:52"]
N23 aiotko tehdä oharit
[/quote] huhuu
Toivottavasti teidän tapaaminen onnistuu
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:37"]
up
[/quote]
miksi??
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:37"]
up
[/quote]
miksi??
[/quote] miksi ei?
Tänäkin iltana voi lähteä.
-Mies 29v-
Kyllä sä oot -Mies 29v- jotenki niin äidillisiäkin tunteita herättävä, sun puheista päätellen mitä olen seurannut, tunnut olevan toisaalta niin pihalla kuin lintulauta kaikesta naisiin liittyvästä, mutta toisaalta tottahan sinäkin ansaitsisit kunnon naisen rinnallesi, ei kenenkään ole hyvä yksin elää koko elämäänsä, ja oppisit jotain uutta naisista, ja ehkä vihdoin uskoisit mitä me mammat täällä sulle yritetään aina välillä opettaa.
Miltä näytät Mies 29v? En kysy siinä mielessä, että haluaisin treffeille, vaan yritän kuvitella sulle jotain hahmoa päässäni.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:32"]
Olen sellainen haaveilija, että kuljen aina pää pilvissä. Pohdiskelen paljon asioita itsekseni. Mieliaiheitani ovat esimerkiksi avaruus ja fysiikan lait sekä mikrotason ilmiöt luonnossa. Moni ei tätä uskoisi ulkonäköni perusteella.
Olen ihmisrakas ja erilaisuutta ymmärtävä. Keskustelen mielelläni, melkein mistä vaan.
N23
[/quote]Tarkoittaako tuo että luet luonnontieteisiin liittyviä kirjoja tai muuta sellaista?
Ymmärrät erilaisuutta, mutta aika moni asia häiritsee sinua? Pystytkö katsomaan esim.jännityselokuvaa?
-Mies 29v-
[/quote]
Luen kyllä, ja katson luonnontieteisiin liittyviä dokumentteja.
En ole täydellinen ja siksi minusta kumpuaa välillä ennakkoluuloja, joita pyrin aktiivisesti estämään. Internet ja av:n keskustelupalsta ovat kuitenkin provosoivia ympäristöjä, joissa persoonani epämiellyttävät puolet, jotka haluaisin itsekin kieltää, heräävät.
En pysty katsomaan jännityselokuvia, sillä saan niistä painajaisia ja univaikeuksia.
N23
[/quote]OK. Minua taas kiinnostaa enemmän humanistiset aineet, mutta biologia, paleontologia ja sen semmoinen kyllä myös ja kiinnosti vielä enemmän ennen. Kuuluuko sinun ohjelmaasi nyt jotakin koulunkäynnin tai työn tapaista?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:28"]
Olen sellainen haaveilija, että kuljen aina pää pilvissä. Pohdiskelen paljon asioita itsekseni. Mieliaiheitani ovat esimerkiksi avaruus ja fysiikan lait sekä mikrotason ilmiöt luonnossa. Moni ei tätä uskoisi ulkonäköni perusteella.
Olen ihmisrakas ja erilaisuutta ymmärtävä. Keskustelen mielelläni, melkein mistä vaan.
N23
[/quote]Tarkoittaako tuo että luet luonnontieteisiin liittyviä kirjoja tai muuta sellaista?
Ymmärrät erilaisuutta, mutta aika moni asia häiritsee sinua? Pystytkö katsomaan esim.jännityselokuvaa?
-Mies 29v-
[/quote]
En ole täydellinen ja siksi minusta kumpuaa välillä ennakkoluuloja, joita pyrin aktiivisesti estämään. Internet ja av:n keskustelupalsta ovat kuitenkin provosoivia ympäristöjä, joissa persoonani epämiellyttävät puolet, jotka haluaisin itsekin kieltää, heräävät.
En pysty katsomaan jännityselokuvia, sillä saan niistä painajaisia ja univaikeuksia.
N23
[/quote]OK. Minua taas kiinnostaa enemmän humanistiset aineet, mutta biologia, paleontologia ja sen semmoinen kyllä myös ja kiinnosti vielä enemmän ennen. Kuuluuko sinun ohjelmaasi nyt jotakin koulunkäynnin tai työn tapaista?
-Mies 29v-
[/quote]
Molempia. Mutta en avaudu nyt itsestäni enempää. :)
N23
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:28"]
N23
-Mies 29v-
[/quote]
N23
-Mies 29v-
[/quote]
Molempia. Mutta en avaudu nyt itsestäni enempää. :)
N23
[/quote]Joo. Voisithan sinä halutessasi kysyä minulta jotain, mieluiten ilman negatiivista tai paineita luovaa asennetta/vastausta, kun minä olen kysynyt sinulta jo niin monta asiaa putkeen.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:41"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:12"]
Nyt on niin että kohtasin odottamattoman esteen enkä voi ehtiä pienen eläinkaupan eteen ennen kuin kello19.30. N23
[/quote] Okei. Myöhästymisen saat anteeksi. Toivon vain mahdollisen "kaunotar ja hirviö" suhtautumisen jäävän kotiin; riskit ovat molemminpuolisia luullakseni. -Mies 29v-[/quote]
No tottakai sinäkin otat tässä riskin. Ethän voi tietää vaikka olisin joku pervo setä, mitä en tietenkään ole.
N23
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:50"]Ei oo totta; onko meillä tiedossa lähes reaaliaikaiset AV-treffit :))) ?!? Ihan loistoa! Muistakaa päivitellä ketjua perjantaina! Älkääkä kumpainenkaan tehkö ohareita! AV-mammojen pe-illan onnistuminen lepää nyt teidän harteillanne n23 ja m29. Saatte siunauksemme.
[/quote]
Oi kiitos. Kävi miten kävi, jotain tänne postataan.
N23
[/quote] Kiva!!
Huhuu mies 29 oletko maisemissa?
Lähden nyt kohti keskustaa. Kaiken varalta minulle epätyypillisessä asussa, meikissä ja kampauksessa. Äitinikään ei tunnistaisi minua. Ja hyvä niin.
En halua, että perästä kuuluu jos mies 29 onkin stalkkeri.
N23
Ette ole vielä käyneet drinkillä?