Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kutsui itsensä kylään

Vierailija
23.01.2015 |

Kaveri laittoi viestiä, että nähtäiskö. Kiva että kysyy, mutta kun viesti jatkuu sanoilla, voitais tulla lapsen kaa teille. What! On mullakin lapsia, en sillä, mutta mun mielestä on törkeetä kutsuu itsensä kylään toisen luokse.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:59"]

Noin mekin sovitaan kavereitten kaa. Siihen voi aina vastata et ei nyt meille, mennään jonnekkin muualle. Turhaan vedät hernettä nenään.

[/quote]

Siihen voi myös vastata "ei sovi nyt" tai "sopii xx aikana meillä/teillä/muualla". Vaihtoehtoja on aika monta.

Ap on varmaan kotonaan tottunut siihen, että ehdotus on aina käsky.

Vierailija
22/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tyyppejä, jotka jatkuvasti kutsuvat itsensä kylään muille. Ovatko he pihejä vai mitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä..mun mielestä olis parasta jos joku kaveri tulisi joskus mun luona käymään. Ihanan helppoa ja muksutkin meillä tykkäis kun pääsis niitä omia lelujaan paremmin esittelemään toisille lapsille. En tajua mikä tässä ongelmana..

Vierailija
24/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeyden huippu!

Vierailija
25/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minustakaan ihan ok ole kutsua itse itseään kylään. Paitsi tosi läheisen ihmisen kanssa, jonka kanssa puolin ja toisin voidaan vierailla miten vaan ja kyläily ei edellytä mitään erityisiä järjestelyjä. Erityisesti, kun nämä tyypit tuppaa olemaan sellaisia, jotka odottaa aina tarjoiluja ja he eivät koskaan itse kutsu heille kylään.

Vierailija
26/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa puolet elämästäni asuneena ihmettelen suomalaisten tapaa suhtautua vierailuihin. Meillä pistäytyy päivittäin naapureita ja ystäviä. Joskus viipyvät kauemminkin, joskus juodaan pelkkää kahvia tai teetä, joskus tarjoilua on enemmän. Käyn itsekin usein kylässä, eikä siitä tarvitse välttämättä ilmoitella etukäteen.

Tällaiset matalan kynnyksen vierailut tuovat minulle ja perheelleni paljon iloa. En kärsi yksinäisyydestä, saan apua, jos olen sairaana tai muuten avun tarpeessa. Autan myös vastavuoroisesti esim. naapureita. Toisaalta, jos halua olla yksinään kyllähän sekin onnistuu, sanon vaan että nyt ei käy.

Vierailija
27/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama kaveri kun ei muuten pidakaan yhteytta. Ei vastaa esim facessa jos jotakin kuulumisia kyselen. Sit kun jotakin kuuluu niin olisi meille tulossa.