Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kenenkään kämppä voi OIKEESTI olla niin saastainen kuin Himosiivoojissa?

Vierailija
22.01.2015 |

Onko ne asunnot lavastettu vai oikeastiko joku elää tuollaisen p*kan keskellä?
Viimeisimmässäkin jaksossa koiran P*kat kirjaimellisesti pitkin lattioita, lattialaudat imeytyny täyteen koiran pissaa ja joka paikka kuhisi luteita.... :-X

Pelkästään sen tavaramäärän näkeminen ahdistaa, mitä näkee niissä asunnoissa olevan. Oon aina ajatellu, että meillä on sotkuista mutta se on näköjään vielä pientä verrattuna monen muun asuntoon.

HUHHUHH!!!! O_o Naisihmiset!!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä asuntoja on itseasiassa melko paljon.. itse olin myös samanlainen ennen lasta. Tavaraa ei tosin ollut paljoa niin näytti mukamas vähän peremmalle

Vierailija
2/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:12"]Näitä asuntoja on itseasiassa melko paljon.. itse olin myös samanlainen ennen lasta. Tavaraa ei tosin ollut paljoa niin näytti mukamas vähän peremmalle
[/quote]
No entäs nyt kun vielä lapsi ja lapsen tavarat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta?

Vierailija
4/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:17"]Suomesta?
[/quote]
Tuo ohjelma oli New Yorkista, mitä katsoin. Mutta kyllä mun mielestä joskus on tehty samanlainen ohjelma myös suomalaisistakin kodeista. Ap

Vierailija
5/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen mielerveys ja päihdepuolen hoitaja, uskomattomissa kämpissä olemme joutuneet käymään.

Vierailija
6/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, tottakai.

Meidänkin on. Tässä on minun, miehen ja vielä äitini ja veljeni irtaimisto kaikki samassa asunnossa. Niin paljon tavaraa, että siivoaminen on aika rajoittunutta. Lattioita ei esimerkiksi ole pesty kolmeen vuoteen eikä mitään huonetta pääse imuroimaan kunnolla. Oli hauskaa huomata että kissa oli alkanut ujuttautua tavaran läpi huoneen nurkkaan ja alkanut pissailemaan sinne sohvan alle parketille.

Vierailija
7/11 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy ihan Suomestakin. Työn merkeissä oon nähnyt montakin tuontapaista huushollia, kämpässä saattaa oikeasti olla niin paljon roinaa, että keskellä menee kapea polku. Lattiasta kattoon vaatteita, sanomalehtiä, ruokatarvikkeita. Ja saa pelätä milloin ne kasat kaatuu niskaan, puhumattakaan sitten hajusta.

Vierailija
8/11 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa apua mistään! Minä en jaksa. Ja jos saan keittiön paremmaksi, se on päivän päästä samanlainen.

Vierailija
9/11 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:55"]

Kyllä löytyy ihan Suomestakin. Työn merkeissä oon nähnyt montakin tuontapaista huushollia, kämpässä saattaa oikeasti olla niin paljon roinaa, että keskellä menee kapea polku. Lattiasta kattoon vaatteita, sanomalehtiä, ruokatarvikkeita. Ja saa pelätä milloin ne kasat kaatuu niskaan, puhumattakaan sitten hajusta.

[/quote]

Eikö näille anneta häätö kerrostaloista? Tuollainen rojumäärähän aiheuttaa vielä suuremman paloriskin kuin lastenvaunut käytävässä.

Vierailija
10/11 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä on. Olen mielerveys ja päihdepuolen hoitaja, uskomattomissa kämpissä olemme joutuneet käymään." - Niinpä. miten minusta tuntuu, että aivan terve ei aivan kamalaan kuntoon päästäsikään, ainakaan omaa asuntoaan. Ja luulen, myös, että ei ainakan esittelisi sitä julkisesti tv-kameroille. - Vai olenko vanhanaikainennterveys ongelmaiset asunnon huoltajina ovat kyllä mielenkiintoinen joukko. Itse olen tavannut erään joka oli kotonaan hirveä kontrollifriikki, jokainen asia oli järjestyksessä. Muistan kuinka hän oikoi toisinaan maton hapsuja, tai kuinka hänen kirjahyllynsä oli jaettu aiheisiin ja sen lisäksi aakkosjärjestyksessä tai  vaatekaapissa hänellaä olivat paidat sävy-sävyyn , housut sävy-sävyyn, sukat sävy-sävyyn (alusvaatteensa tuo mies silitti, koska se kuulemma esti alusvaatteisiin kertyvää sähköisyyttä). Lisäksi vaatehenkareissa oli, kussakin lappu, jossa kerrottiin, missä ao. vaatetta käytettiin; "Sininen arkipaita", "Arkipyhäpaita" "Juhlapaita" "Erityinen juhlapaita" 

Muistan kuinka keittiössä ensimmäienn vetolaatikon sisäkyljessä koneella kirjoitettu  ja huolellisesti kontaktimuovilla kiinnitetty lappu: Carelia ruokavälineet: 12 ruokalusikkaa, 12: isoa ruokalusikkaa 12: ruokaveistä. Sekä 18 pikkulusikkaa jne. Myös muissa laatikoissa oli, niiden reunoihin samalla tavalla laitettu lappu, joka kertoi, mitä ne pitivät siäsllään. - Hieman tuo tapa "laputtaa" toi mieleeni koulussa olleet kotitalousluokat. Tai olohuoneen kirjahylly, joka oli luokiteltu aihealueisiin ja tämän lisäksi  aakkostettu  toivat mieleen kirjaston hyllyt.

Yksinkertaistaen asunnon kaikkien kaappien hyllyt ja lähes kaikki muut tasot olivat " laputettuna" tai laitettu dymokirjoittimella teksti, niin että saattoi lukea, minkä paikka siinä on tai, mitä ao paikassa säilyetetään. Ja tai vain omistusmerkinä - Aikanaan sattumalta huomasin, että hänen työpöydän tuolin pohjassa luki:  noin vuodelta 1950 oleva Billnäs tuoli - Omistaja N.N.  - Havaintoni yllyttämänä vilkaisin uteliasuudesta, myös keittiön tuolien alle ja niissäkin omistaja merkintä ja kerrottu niiden tyylisuunta/ alkuperä.  

Miehen mielenterveyden ailahtelu taas tuli esiin niin, että hän puhui toisinaan aivan uskomattomia. Hän näki näkyjä ja kuuli ääniä, joihin puuttuminen ulkopuolisena tuntui samalta kuin olisi yrittänyt selittää pienelle lapselle, jotain että hän nyt "vain" kuvittelee tai näki näkyjä. Ei pieni lapsi sellaista erota, kuin vasta vanhempana. Sen sijaan en tiedä erottaako välttämättä mielenterveyspotilas toden ja harhojen eroa, välttämättä koskaan, ellei lääkitys ole kohdallaan.-( Jos aina silloinkaan).            

Vierailija
11/11 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:44"]Onhan niitä, tottakai.

Meidänkin on. Tässä on minun, miehen ja vielä äitini ja veljeni irtaimisto kaikki samassa asunnossa. Niin paljon tavaraa, että siivoaminen on aika rajoittunutta. Lattioita ei esimerkiksi ole pesty kolmeen vuoteen eikä mitään huonetta pääse imuroimaan kunnolla. Oli hauskaa huomata että kissa oli alkanut ujuttautua tavaran läpi huoneen nurkkaan ja alkanut pissailemaan sinne sohvan alle parketille.
[/quote]
No just! Kutsu himosiivoojat apuun! O_o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä