Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin se olo että tässä maassa ei mene enää mikään kaupaksi? Yritykseni myynti on tippunut 78% kahden vuoden takaisesta

Vierailija
16.03.2026 |

Missä ovat kuluttajat? Missä ihmisten rahat? Onko tämä vain mun firma, vai mitä täällä oikein tapahtuu???

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hallitus!

Vierailija
2/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole seurannut uutisia, ap? Orpopurran hallitus on saanut tämän aikaan. Toivottavasti ei äänestänyt heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä myyt? Saako samaa Temusta? 

Vierailija
4/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa lopettaa vielä jos mahdollista... itse lopetin 30v vanhan yrityksen 2024. Jos olidin jatkannut olisi rahat loppuneet on se nykyään niin kallis harrastus tuo yrittäminen

Vierailija
5/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä myyt? Saako samaa Temusta? 

Ei saa

ap

Vierailija
6/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä/millaisia tuotteita yrityksesi myy, ap?

Vierailija
7/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannataa lopettaa vielä jos mahdollista... itse lopetin 30v vanhan yrityksen 2024. Jos olidin jatkannut olisi rahat loppuneet on se nykyään niin kallis harrastus tuo yrittäminen

Tämä yritys minulla on sivutoiminen, ja mulla on päivätyö onneksi.
Mutta aivan järkyttävä muutos. Kukaan ei enää osta tuotteitani. 78% on neljä viideosaa pois myynnistä. Vain yksi viideosa siis jäljellä!
Aikaisemmin jos myin viisi tuotetta päivässä, niin nyt yhden...

Ap

Vierailija
8/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä äänestettiin, tätä saatiin 🤷

Vierailija
9/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei työssäkäyvänä ole varaa ns ylimääräiseen. Ennen oli, mutta ei enää ja sama palkka ollut aina. Nettoan 1800€/kk

Vierailija
10/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet prosentuaalisesti nostanut hintja kahden vuoden aikana? 

Vierailija
11/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja "talousosaajapuolueelta". Pusi pusi!

Vierailija
12/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aivan järkyttävä muutos. Kukaan ei enää osta tuotteitani. 78% on neljä viideosaa pois myynnistä. Vain yksi viideosa siis jäljellä!

Ap

No onneksi sulla on muita tuloja... mulla ei ollut en halunnut menettää ihan kaikkea...siksi laitoin vaan myymälän ovet kiinni ja en ole sen jälkeen niitä avannut. Onneksi säästin koko ikäni niin ei tarvi mitään tukia nostaa siihen mulla ei ois pokkaa 

Vierailija
13/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt kun sanoit, niin tuosta saattaa johtua myös minun sivutoimisen bisnekseni hiipuminen. Myyntiä on ollut murto-osa aiemmasta tässä viimeisen vuoden ajan.

Olen nykyään työkyvytön, joten en pysty enää työskentelemään, siksi en ole suuremmin kiinnittänyt huomiota asiaan.

Vierailija
14/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäs nyt ap keksiä mitä myyt.

Vierailija
15/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin tuote on vain kympin arvoinen vaikka sinä sille laitat hinnaksi satasen. Laita tuotteissa hinnat kohdalleen niin saat myyntiä

Vierailija
16/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei työssäkäyvänä ole varaa ns ylimääräiseen. Ennen oli, mutta ei enää ja sama palkka ollut aina. Nettoan 1800€/kk

Olen työmarkkinatuella ja vielä pari vuotta sitten oli varaa käydä jossain ruokapaikassa syömässä vaikka kerran viikossa. Nyt käyn ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
17/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä äänestettiin, tätä saatiin 🤷

Tämähän se olisi. Ei huippurikkaat kuluta enemmän vaikka käteen jäisi kuussa kymppitonnin sijasta viisitoista.

Vierailija
18/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet prosentuaalisesti nostanut hintja kahden vuoden aikana? 

En lainkaan. Olen itse asiassa laskenut hintoja kun ei kauppa käynyt. Mutta ei se käy halvemmista hinnoistakaan huolimatta.

Ap

Vierailija
19/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työmarkkinatuella ja vielä pari vuotta sitten oli varaa käydä jossain ruokapaikassa syömässä vaikka kerran viikossa. Nyt käyn ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Mene töihin, niin on enemmän rahaa käytössä kuin kelarotalla.

Vierailija
20/119 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritäs nyt ap keksiä mitä myyt.

En ala tässä tunnistuttamaan itseäni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi