Naisten seksismi elää ja voi hyvin
Naiset eivät salli miehille arvostelevia kommentteja naisten ulkonäöstä tai esim. vaatimuksia siitä että naisen pitää olla elänyt jalat ristissä, että kelpaa parisuhteeseen. Naisilla ei kuitenkaan itsellään ole mitään ongelmaa heittää läppää miesten kaljuuntumisesta, vaatia että mies maksaa, loukkaantua verisesti miehen haluttomuudesta, puhua minimunista ja käyttää tätä lyömäaseena jne. Ja ei, se ei kelpaa jos sanotte että "etkö sä ymmärrä että naiset tuntee olonsa naiselliseksi kun mies maksaa ja pitää huolta?" Tai että "naisten itsetunto on tosi herkkä seksuaalisuuden suhteen".
En mä ole miehenä syntynyt yhdenkään velvollisuuden kanssa. En ole velvollinen maksamaan tuntemattomalle naiselle edes maitoa sinne kahvin sekaan. Voin jollekin naiselle sen kyllä tehdä, mutta jos sinä naisena väität olevasi jotenkin automaattisesti oikeutettu siihen ja alat tuomita miehiä sen suhteen, et ole kuin yksi aivoton ihmisperse. Lähdetään nyt ensinnäkin siitä, että jossain ekoilla treffeillä mä en voi tietää istuuko siinä vastapäätä tuleva vaimo vai joku pillereitä popsiva sekopää. Silti mun pitäisi automaattisesti maksaa jopa ravintola-annokset? Huhhuh. Ja pahinta vielä on kun joku työssä käyvä akka vaatii sitä multa, vaikka tietää että olen köyhä opiskelija. Ei toimi näin.
Toki sä voit valita miehet sen mukaan että maksaako vai ei, mutta se ei tarkoita että sulla olisi oikeutta odottaa yhtään mitään. Toinen juttu on se, että miehen pitää saada nainen tuntemaan itsensä halutuksi. Jos ei paneta ja jos ei haluta, niin se on voi voi. En ole sen takia a) homo b) pettäjä tai c) manipuloija. Jos itsetuntosi ei kestä torjuntaa, se ei ole mun vikani. Mulla voi miehenä olla stressiä työn, sukulaisten ja vaikka minkä takia. Moni asia voi esim. vakavasti heilauttaa miehen testosteronitasoa. Se on ikävää jos naisen itsetunto romahtaa kun mies ei aina kaipaa seksiä, mutta mä en ihan oikeasti ole sitä naisille velkaa. Ammattiauttajat on puhelinsoiton päässä jos tuntuu pahalta.
Naiset on kovia kyllä heittämään ilkikurisesti seksistisiä kommentteja ja vaatimuksia, vaikkei heihin itseensä saa sellaista kohdistaa. Miehet ovat alkaneet herätä tähän ja huomautan että minä ja moni muu mies olemme kyllä valmiita vaikka nolaamaan julkisesti naisen, joka kärsii prinsessasyndroomasta.
Kommentit (123)
Ja tuolla prinsessasyndroomalla taas viittaan naiseen, joka luulee olevansa oikeutettu arvostelemaan miehiä. Esim. lihava nainen jolla on kovasti asiaa lyhyistä miehistä, on mielestäni valmis ottamaan vastaan kommentteja elonpainostaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:38"]
Jaa.
[/quote]
Eli miesten kokema seksismi kiinnostaa kun kilo paskaa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:41"]
Jaa.
[/quote]
[/quote]
Miehet kokee seksismiä, naiset kokee seksismiä. Maailmasta eivät ongelmat tule koskaan loppumaan, niin se vain on!
Oletpas törmännyt aika omituisiin naisiin/tyttöihin kun noin kirjoittelet. Minkä ikäinen olet ja minkälaisissa paikoissa liikut? Onko sinulla naispuolisia ystäviä tai kavereita ollenkaan? Siskoja? Miten yleensä tulet juttuun naisten kanssa? En ole törmännyt miehiin, jotka olisivat noin kyrpiintyneitä naisiin, kirjoittamasi oli jotenkin pelokasta ja tuntui, että et ole oikein tilanteen tasalla ihmisten kanssa yleensäkään. Tuletko toimeen edes miesten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:42"]
Jaa.
[/quote]
[/quote]
Miehet kokee seksismiä, naiset kokee seksismiä. Maailmasta eivät ongelmat tule koskaan loppumaan, niin se vain on!
[/quote]
Ja sen takia sun mielestä "jaa" on mielestäsi oikein hyvä vastaus aloitukseen? Mites, kun nainen tekee avauksen miesten ahdistavista vaatimuksista, menetkö sinnekin tolla "jaa"-asenteella?
Kolminkertainen hurraa-huuto naisten seksismille!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:42"]
Jaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sen takia sun mielestä "jaa" on mielestäsi oikein hyvä vastaus aloitukseen? Mites, kun nainen tekee avauksen miesten ahdistavista vaatimuksista, menetkö sinnekin tolla "jaa"-asenteella?
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:44"]
Oletpas törmännyt aika omituisiin naisiin/tyttöihin kun noin kirjoittelet. Minkä ikäinen olet ja minkälaisissa paikoissa liikut? Onko sinulla naispuolisia ystäviä tai kavereita ollenkaan? Siskoja? Miten yleensä tulet juttuun naisten kanssa? En ole törmännyt miehiin, jotka olisivat noin kyrpiintyneitä naisiin, kirjoittamasi oli jotenkin pelokasta ja tuntui, että et ole oikein tilanteen tasalla ihmisten kanssa yleensäkään. Tuletko toimeen edes miesten kanssa?
[/quote]
Ottamatta mitään kantaa sun äidilliseen ohjaukseen ja ennakkoluuloihin, niin voisin kertoa tähän yhden esimerkin:
Oltiin opiskelijabilereissulla laivalla. Tanssilattialla meitä oli kaksi äijää ja kaksi tyttöä. Toiselta tytöistä yllättäen lipesi korkkarit alta ja hän kaatui pyllylleen maahan. Me molemmat miehet jäimme katsomaan tilannetta vähän hölmistyneenä ja toinen tyttö auttoi hänet ylös. Koko loppumatkan tytöt huomauttelivat meitä siitä, että meitä oli siinä kaksi MIESTÄ ja silti nainen joutui auttamaan naisen ylös. Kun ei maskuliinisesti oltu heti reagoimassa kuin toiminnan miehet, niin meille oli oikeus vittuilla asiasta. No mehän kiltteinä poikina kuuntelimme vain hiljaa väittämättä vastaan. Ei olisi pitänyt. Enkä kyllä jatkossakaan auttaisi niitä kahta naista sen käytöksen jälkeen.
Tämä oli vain yksi esimerkki. Näitä tulee vastaan harva se päivä omassa tai kaverien elämässä.
AP
Täällä taas. Olitko lomalla, kun näitä aloituksia ei vähään aikaan tullutkaan?
Mä tykkään seksismistä. t Pirkko
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:08"]
Täällä taas. Olitko lomalla, kun näitä aloituksia ei vähään aikaan tullutkaan?
[/quote]
Siellä vissiin joku tällanen "miehethän perkele maksaa"-naikkonen.
Voi perse mitä vikinää taas! Vitun vittu teidän kanssa saatanan perkeleen helvetti
ku[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:44"]
[/quote]
Ottamatta mitään kantaa sun äidilliseen ohjaukseen ja ennakkoluuloihin, niin voisin kertoa tähän yhden esimerkin:
Oltiin opiskelijabilereissulla laivalla. Tanssilattialla meitä oli kaksi äijää ja kaksi tyttöä. Toiselta tytöistä yllättäen lipesi korkkarit alta ja hän kaatui pyllylleen maahan. Me molemmat miehet jäimme katsomaan tilannetta vähän hölmistyneenä ja toinen tyttö auttoi hänet ylös. Koko loppumatkan tytöt huomauttelivat meitä siitä, että meitä oli siinä kaksi MIESTÄ ja silti nainen joutui auttamaan naisen ylös. Kun ei maskuliinisesti oltu heti reagoimassa kuin toiminnan miehet, niin meille oli oikeus vittuilla asiasta. No mehän kiltteinä poikina kuuntelimme vain hiljaa väittämättä vastaan. Ei olisi pitänyt. Enkä kyllä jatkossakaan auttaisi niitä kahta naista sen käytöksen jälkeen.
Tämä oli vain yksi esimerkki. Näitä tulee vastaan harva se päivä omassa tai kaverien elämässä.
AP
[/quote]Okei, olet max. 20 vuotias nulikka, joka ei ole oikein oppinut käytöstavoille koska "ei huvita". Miksi rääkkäät itseäsi naisten seurassa kun et viihdy ollenkaan? Teetkö niin kuin sinun ikäistesi poikien oletetaan tekevän vai miksi menet paikkoihin jossa tunnet olevasi väärässä paikassa? Tytöt eivät tanssilattialla vittuilleet vaan ihmettelivät käytöstänne ja sitä, että ette käyttäneet tilaisuutta hyväksenne. Normaali poika/mies olisi siinä paikassa auttanut tyttösen pystyyn ja saanut halauksen palkaksi, mutta te vain katsoitte hoomoilasena. :-D
No ehkäpä te joskus opitte, tai sitten ette. Vihamielisellä käytöksellä kuitenkin ajat kaikki ihmiset pois läheltäsi ja silloin on turha valittaa, että asia on naisten vika. Katsopa peiliin oikein tarkasti ja kasva aikuiseksi, sellaiseksi, jolla on selkäranka. Huumorikaan ei olisi hassumpi juttu, tiedätkö mikä se on?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:17"]
Voi perse mitä vikinää taas! Vitun vittu teidän kanssa saatanan perkeleen helvetti
[/quote]
Aivan :D
Oikeessahan sä oot. Ei nää av-naikkoset sitä vaa myönnö. t. n22
Aika pienestä menee herne nenään. Itse olen sietänyt miesten taholta miesvaltaisella alalla jatkuvaa vähättelyä ja vittuilua 'naisen logiikasta', 'naisten surkeasta ajotaidosta', 'naisten olemattomasta matikkapäästä' jne. jne. ennen kuin olen edes saanut mahdollisuuden osoittaa että olen pätevämpi kuin iso osa työpaikkani miehistä. Tytöttely, perseen ja rintojen kommentointi on arkipäivää. Samoin naisiin kohdistuva ikärasismi, jo nelikymppisten 'rupsahtamista' kuittaillaan ihan yhtenään, kuittailijoina usein itse yli 50 vee miehet. Baareissa on tullut vastaan puristelijoita, kourijoita, huorittelijoita jne. peruskauraa siitä saakka kun siellä on 18-vuotiaasta käynyt epäsäännöllisesti.
SILTI en ole noin täynnä vihaa miehiä kohtaan, mitä sinä olet naisia kohtaan. SILTI en yleistä kaikkia miehiä yhteen samaan nippuun, enkä käytä heistä sanontoja kuten "aivoton ihmisperse". Sinä ämmittelet, akattelet ja jauhat pääasiassa vain jostain treffeillä maksamisista, vaikka se on ilmoitusluontoisesti hoidettavissa oleva asia: maksetaanhan molemmat sitten omat osuutemme.
Lassukoiden pääasiallinen ongelma on tuo yleistäminen. Kaikki naiset ovat lassukoiden silmin yhtä ja samaa massaa, joille voi sen vuoksi vittuilla jokaiselle, koska "itse ovat sitä kerjänneet". Ja jos joku on heidän kanssaan eri mieltä ja uskaltaa väittää, että naiset ovat yksilöitä, niin sehän on vain "vitun femakko".
Kaikenlainen seksismi on syvältä. Ikävä kyllä sitä kokevat niin miehet kuin naisetkin. Ihan sama, suuntautuuko seksismi jossain tilanteessa miehiin vai naisiin, se vahingoittaa kuitenkin molempia osapuolia. Se lisää vihamielisyyttä ja leventää kuilua ihmisten välillä. Se vähentää myötätuntoa ja halua ymmärtää ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:17"]
[/quote]
Tosimies ei valita! Ei miehet joudu mitään seksismiä kohtaamaan!
Olen huomannut että naiset pitävät miehiä kävelevinä sukupuolieliminä, eikä lainkaan ajattelivina ja tuntevina olentoina. Kuukauden aikana on sattunut pari kertaa niin että olen mennyt juttelemaan naisille, ja minut on torjuttu törkeän seksistisellä kommentilla. Yksi sanoi ettei halua jutella koska ei halua panna minua, ja toisen naisen kohdalla mukavasti alkaneen keskustelun keskeytti naisen kaveri sanoen "älä juttele tuolle se kuitenkin haluaa vain pillua" Ehkäpä ensin mainittu "narttu" todella ajattelee alapäällään, sillä hetken kuluttua kun palasin ystäväni seuraan niin tämä nainen olikin juttelemassa hänelle. Menin siihen tokaisemaan että "Ilmeisesti löysit vihdoin sellaisen miehen jota haluat naida kun aloit juttelemaan ystävälleni. Valitettavasti hän on naimisissa eikä siksi voi nussia sinua joten turha hänelle on jutella. Minun kanssa et halunnut jutella koska en ole pantavan näköinen, vaikka paneminen ei ollut edes mulla mielessä" Tuon jälkimmäinen tapaus; "älä juttele sille, se haluaa vain pillua" olikin todella mielenkiintoinen koska kiellettyään ystävätärtään puhumasta minulle hän kutsui poikaystävänsä vierelle ja käski hänen vetää mua turpaan, mitä poikaystävä ei halunnut tehdä. Siinä me molemmat jätkät sitten pyörittelimme silmiämme kun prinsessa päättää millaisille miehille hänen ystävättärensä saa puhua, ja jonka käskystä poikaystävän pitäisi vetää turpaan ärsyttäviä miehiä. En ollut yhtään yllättynyt että samainen naikkonen oli tappelemassa jonkun toisen naisen kanssa baarin ulkopuolella jostain syystä. Voi olla etten enää mene kumpaankaan näistä yökerhoista jos naiset ovat niissä noin pinnallisia ja ennakkoluuloisia.