Hei te itseänne kasvissyöjiksi kutsuvat, jotka syövät myös kalaa
Vaikka mielestäsi merenelävät ehkä ovat vihanneksia, ne ovat kuitenkin eläimiä. Juuri sinunlaistesi tähden kasvissyöjille tyrkytetään ties mitä kalakeittoa, koska "kyllä tämä on muille kasvissyöjille maistunut". On toki itsestäsi kiinni syötkö kalaa vai et, mutta silloin et ole kasvissyöjä, vaan kala-kasvissyöjä. Faktat kuntoon, kiitos!
Kommentit (76)
Surkeata lässytystä. Vetäkää niitä rehuja naamaan miten haluatte. Pihviä ja viskiä kiitos. Pitäkää tunkkinne. PS: KALA=VIHANNES
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:13"]
nämä on niin first world problems, kun on runsauden pula
Itse asiassa länsimaisten lihanmässäily on erittäin paljon myös third world problem. Vegaaninen ruokavalio vaatii paljon vähemmän maa-alaa ja vettä kuin eläintuotanto. Siksi veganismi voisi olla ratkaisu maailman alati kasvavan populaation ruokkimiseen niillä rajallisilla resursseilla, mitä maapallolla on tarjota. Ymmärrätkö yhtälön?
Ymmärrätkö sinä kultapieni, että tämä alati kasvava populaatio haluaa ja tarvitsee muutakin kuin pelkkää ruokaa? Maapallon resurssit eivät riitä tuottamaan 20 miljardille ihmiselle rättejä ja lumppuja ja elektroniikkaa ja ulkomaanmatkoja ja henkilöautoja. Siksi veganismi ei ole ratkaisu yhtään mihinkään.
Kala = vihannes... ERÄS ei ole ollut paikalla biologian tunneilla! =D Vai ookko vaan ryypännyt aivosi, kiva että viski maistuu.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:33"]
Kala = vihannes... ERÄS ei ole ollut paikalla biologian tunneilla! =D Vai ookko vaan ryypännyt aivosi, kiva että viski maistuu.
[/quote]
Vedä vaan niitä ituja ja kasvislitkuja naamaan. Säälittävää porukkaa. :D
Ymmärrätkö sinä kultapieni, että tämä alati kasvava populaatio haluaa ja tarvitsee muutakin kuin pelkkää ruokaa? Maapallon resurssit eivät riitä tuottamaan 20 miljardille ihmiselle rättejä ja lumppuja ja elektroniikkaa ja ulkomaanmatkoja ja henkilöautoja.
Awww, mentiin jo kultapieni-osastolle. Hei, olen kuullut tuon saman teinini suusta. "Mutsi mää kuolen, KUOLEN TAJUUTSÄ, jos en saa tota iPhonee/pääse sinne Irlantiin/saa tota Henkkamaukan paitaa". No, siinä se vielä sitkuttaa.
Säälittävää porukkaa ne vegaanit juu. Sinä viskisieppo sentään olet maamme tulevaisuus. Joko oot tämän päivän pullon ehtinyt korkkaamaan?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:40"]
Säälittävää porukkaa ne vegaanit juu. Sinä viskisieppo sentään olet maamme tulevaisuus. Joko oot tämän päivän pullon ehtinyt korkkaamaan?
[/quote]
Kyllä! Oletko sinä saanut jo annoksen ituja naamaan? Kenties kuppillisen ureaa siihen päälle?
Jotenkin arvelinkin, on sen verran sekavaa settiä. =) En ole syönyt ituja, syön niitä itse asiassa aika harvoin (toista tarinaa siis kuin sinä & viskisi). Urea taitaa olla toinen lempijuomasi kun tuli mieleen edes ehdotella, itse jättäisin väliin, mutta hei, tapansa kullakin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:38"]
Ymmärrätkö sinä kultapieni, että tämä alati kasvava populaatio haluaa ja tarvitsee muutakin kuin pelkkää ruokaa? Maapallon resurssit eivät riitä tuottamaan 20 miljardille ihmiselle rättejä ja lumppuja ja elektroniikkaa ja ulkomaanmatkoja ja henkilöautoja.
Awww, mentiin jo kultapieni-osastolle. Hei, olen kuullut tuon saman teinini suusta. "Mutsi mää kuolen, KUOLEN TAJUUTSÄ, jos en saa tota iPhonee/pääse sinne Irlantiin/saa tota Henkkamaukan paitaa". No, siinä se vielä sitkuttaa.
Et siis ymmärtänyt. Ei mikään yllätys, kun vegaani on kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:13"]
nämä on niin first world problems, kun on runsauden pula
Itse asiassa länsimaisten lihanmässäily on erittäin paljon myös third world problem. Vegaaninen ruokavalio vaatii paljon vähemmän maa-alaa ja vettä kuin eläintuotanto. Siksi veganismi voisi olla ratkaisu maailman alati kasvavan populaation ruokkimiseen niillä rajallisilla resursseilla, mitä maapallolla on tarjota. Ymmärrätkö yhtälön?
Ymmärrätkö sinä kultapieni, että tämä alati kasvava populaatio haluaa ja tarvitsee muutakin kuin pelkkää ruokaa? Maapallon resurssit eivät riitä tuottamaan 20 miljardille ihmiselle rättejä ja lumppuja ja elektroniikkaa ja ulkomaanmatkoja ja henkilöautoja. Siksi veganismi ei ole ratkaisu yhtään mihinkään.
Ohis, mutta jos haluatte ehdottomasti jotenkin jykevöittää mielipiteenne ilmaisua, niin "kultapienet" eivät ole siihen se paras vahtoehto. Typerää ja alentavaa lässytystä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:44"]
Jotenkin arvelinkin, on sen verran sekavaa settiä. =) En ole syönyt ituja, syön niitä itse asiassa aika harvoin (toista tarinaa siis kuin sinä & viskisi). Urea taitaa olla toinen lempijuomasi kun tuli mieleen edes ehdotella, itse jättäisin väliin, mutta hei, tapansa kullakin.
[/quote]
No niin, pikkukasvissyöjä siellä vähän kiukkuisena :D.. Vedä nyt niitä ituja vaan, kun kerran mainostat niitä syöväsi! Mitä muuta syöt? Varmaan jäkälää! :DD Siinä sivussa jotain nokkosteetä!!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:44"]
[/quote]
No niin, pikkukasvissyöjä siellä vähän kiukkuisena :D.. Vedä nyt niitä ituja vaan, kun kerran mainostat niitä syöväsi! Mitä muuta syöt? Varmaan jäkälää! :DD Siinä sivussa jotain nokkosteetä!!
[/quote]
Ahihohihohihahihohi!!! XXXDDDD
Että nämä trollit ovat hassunhauskoja. Aivan repeän liitoksistani. Hah. Hah.
Ohis
Kiukkuisena? Päättelitkö ihan tuosta hymiöstä vai mikä "paljasti"? =D Ei kiukuta yhtään, tämä on suorastaan hassua jutskailla aamujuopon kanssa, en tunne teitä yhtään IRL. En ole myöskään missään mainostanut syöväni ituja, saati olevani edes kasvissyöjä. =)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:50"]
Kiukkuisena? Päättelitkö ihan tuosta hymiöstä vai mikä "paljasti"? =D Ei kiukuta yhtään, tämä on suorastaan hassua jutskailla aamujuopon kanssa, en tunne teitä yhtään IRL. En ole myöskään missään mainostanut syöväni ituja, saati olevani edes kasvissyöjä. =)
[/quote]
Yritä päästä yli perhettäsi koskevasta alkoholiongelmasta =D. Ituja syöt! Ihan varmasti. En epäile sitä hetkeäkään.
Ettei nyt vaan iskisi delirium, harhasi alkavat käydä pelottaviksi. =O Olet mm. "vakuuttunut" että syön ituja ja perheessäni on alkoholiongelma, ihan muutamasta rivistä, joissa en ole viitannut mihinkään niihin päinkään. Muistathan, että voit ottaa yhteyttä vaikka 112:een, jos olo käy kovin ahdistavaksi. Ethän tee mitään itsellesi, olet tärkeä yms. Mutta minun pitää nyt lopettaa, niin hauskaa kuin tämä olikin, mutta en halua mitenkään olla vastuussa tilastasi ja ruokkia mahdollisia harhojasi enempää. Tsemppiä, pullo kiinni jos se vaikka auttaisi!! =)
Pidän itseäni kasvissyöjänä, vaikka syönkin lihaa, myös kalaa, jos olen ruokailemassa paikassa, jossa on tarjolla vaikka sitä kalakeittoa. Haaskausta olisi jättää lihat lautaselle.