Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori ja Vinted täysin kuolleita?

Vierailija
03.01.2025 |

Olen ladannut molempiin tuotteita myyntiin, edullisesti. Sellaisia, jotka aiemmin ovat keränneet katseluita ja menneet kaupaksi. Syksyllä vielä kävi kauppa. Nyt katseluita useimmissa pyöreä nolla, joissakin kaksi tms, yhtään viestiäkään ei ole tullut saati mitään mennyt kaupaksi. Etsin myös itse neljää (ei mitenkään harvinaista, vaan yleisiä asioita, kodin tavaroita) eri asiaa ostettavaksi, näistä useita hakuvahtejakin olen laittanut, mutta ei niitä tule myyntiin, ei halvalla eikä kalliilla. Onko nuo myynti ja ostopaikat täysin kuolleita nyt? Vai onko vika jotenkin vain minussa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Sellbyä.

Vierailija
2/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, et oo sitte seurannu aikaasi, lama ja lomautukset jne, ei ole kellään rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy hitaasti ainakin torissa. Pitää olla samalla hyväkuntoista, ajankohtaista ja edullista. Muutaman satasen tienannut yhteensä syksystä lähtien, toisaalta en ole paljon panostanut kun on niin onnetonta kaupanteko

Vierailija
4/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh, et oo sitte seurannu aikaasi, lama ja lomautukset jne, ei ole kellään rahaa!

Seuraanhan minä. Myyn esimerkiksi lasten vaatteita ja harrastusvälineitä, tunnettuja merkkejä, erittäin hyväkuntoisia, edullisesti. Kyllä lapsille joutuu ostamaan vaatteita ja koulua varten suksetkin, vaikka olisi lama, koska lapset kasvaa ja tarvitsee vaatetta. Luulin, että laman takia niitä ostettaisiin enemmän käytettynä, kun monella ei ehkä ole varaa ostaa uutta. Ap

Vierailija
5/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on.

Vierailija
6/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki temuttaa romppeensa jo ihan itse.

Vierailija
7/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun pyhien aikaan oli hieman hiljaisempaa, nyt taas selkeästi vilkastunut. Myyn vintedissä tasaisesti ihan koko ajan kyllä. 

Tori on täysin kuollut ja niin hankala, etten edes jaksa käyttää sitä enää.

Sellpyssä ei myyjä saa kyllä yhtään mitään itselle. Just loppui myynti siellä, kun testasin sitä - 34 vaatetta myivät ja 2 euroa sain itselleni. Loput pitivät itse.

Vierailija
8/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy oikein hinnoitellut kausituotteet menevän kaupaksi.

Vierailija
9/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista on tullut hankala. Ennen sitä selasi huvikseen, enää ei viitsi. 

Vierailija
10/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti käy tori.fi kauppa?

Riippunee paljon siitä mitä yrittää myydä.

Vierailija
11/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tällä viikolla puhelimen Torista. Takuuta jäljellä ja kaupat kasvotusten käteisellä. Samaa puhelinta, ovh. 299, yrittävät monet myydä hintaan 249. Ilmoituksessa saattaa jopa lukea, että on käytön jälkiä tai joku naarmu näytössä ja silti hinta vain vähän alle ovh:n. Minä maksoin tästä 150 e. 

Vierailija
12/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Just hain Torista ostamani tuotteet postista. Viime vuonna ostin sieltä useammalla tonnilla lähinnä keräily- ja kuriositeettitavaraa, isoin kertaostos oli 900e. En ole koskaan ostanut sieltä mitään vaatteita, astioita tai sisustustavaraa.

Vierailija
13/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki temuttaa romppeensa jo ihan itse.

Ai lasten sukset, vk-haalarin tai vastasyntyneen bodyn? En usko. Ap

Vierailija
14/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Just hain Torista ostamani tuotteet postista. Viime vuonna ostin sieltä useammalla tonnilla lähinnä keräily- ja kuriositeettitavaraa, isoin kertaostos oli 900e. En ole koskaan ostanut sieltä mitään vaatteita, astioita tai sisustustavaraa.

Ostin loppuvuodesta pöytä tiskikoneen, alkuun hinta oli 145€.  Odotin kaksi viikkoa ja kysyin "myytkö 60 eurolla, vastasi heti että hae pois.

Vierailija
15/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ja semmoinen menee huonosti kaupaksi. Vaan myypä vaikka huolletut, kunnossa olevat pitokarvasukset järkevään hintaan, niin saat hetkessä myytyä. Minä yritin yksiä ostaa niin olivat menneet heti ja jonottajiakin oli. Krääsää tai turhaa nurkkien täyttäjää ihmiset eivät halua.

Vierailija
16/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nykyään aivan perseestä.

Vierailija
17/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Marimekko ja Artek myy. R oskaväki on nyt sitä mieltä että ne on hienoja 😂

Vierailija
18/23 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistabse kai usein on joulun jälkeen

Vierailija
19/23 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torista on tullut hankala. Ennen sitä selasi huvikseen, enää ei viitsi. 

Mikä siinä on hankalaa?

Itse olen käyttänyt vasta marraskuusta, mutta minusta aivan ok ainakin läppärillä. Vähemmän tulee käytettyä kännykällä. 

Vierailija
20/23 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niillä joilla on, on niin paljon, että ostavat uutta.