Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tet-paikkoihinkin halutaan reipas ja sosiaalinen nuori

Vierailija
22.01.2015 |

Mihin voisi hakea ujo ja epävarma??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sosiaaliseksi.
Sinun kannattaa mennä harrastelijateatteriin. Siellä moni ujo pääsee ulos kuorestaan. Alku on tuskaa.

Vierailija
2/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esitän reipasta ja avointa, jotta saisin töitä. Valitettavasti ujoille ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:07"]Minä esitän reipasta ja avointa, jotta saisin töitä. Valitettavasti ujoille ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa.
[/quote]

Ryhdy kirjanpitäjäksi tai muuhun sellaiseen työhön jossa on vähän asiakaspalvelua.

Vierailija
4/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:07"]Minä esitän reipasta ja avointa, jotta saisin töitä. Valitettavasti ujoille ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa. [/quote] Ryhdy kirjanpitäjäksi tai muuhun sellaiseen työhön jossa on vähän asiakaspalvelua.

[/quote]

Toisin kuin luullaan, niin kirjanpitäjän työssä on aika helkkarin paljon sitä asiakaspalvelua :)

Vierailija
5/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkiin. Ainakin minä jouduin siellä 3h liimailemaan etikettejä pulloihin ja kopioimaan tilinumeroa 50 eri paperilapulle päivän aikana. Niin ja pussitin 4000 päänsärkypulveria 20 kappaleen pusseihin... oli aika yksinäistä siellä toimistossa. Niin ja aamulla meni 2h kun purin koko lääkelähetyksen yksin. Pienehkö kyläapteekki kyseessä, mutta ei siinä paljoa sosiaalisuutta vaadittu, kunhan sanoi moi ja moikka ja kysyi mitä seuraavaksi...

Vierailija
6/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:05"]

Opettele sosiaaliseksi. Sinun kannattaa mennä harrastelijateatteriin. Siellä moni ujo pääsee ulos kuorestaan. Alku on tuskaa.

[/quote]

Hanki aivot... Ihmisiä on erilaisin luontein varustettuja, mikä on enemmän kuin ok, eikä näinä valistuksen aikoina voisi kuvitella kaltaisiasi ääliöitä enää olevankaan.

Vierailija
7/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:05"]

Opettele sosiaaliseksi. Sinun kannattaa mennä harrastelijateatteriin. Siellä moni ujo pääsee ulos kuorestaan. Alku on tuskaa.

[/quote]

Ujo voi olla sosiaalisilta taidoiltaan hyvinkin kyvykäs. Vai sekö, että on esillä ja äänessä koko ajan on ainoa sosiaalisuuden hyväksytty muoto?

Vierailija
8/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:07"]Minä esitän reipasta ja avointa, jotta saisin töitä. Valitettavasti ujoille ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa.
[/quote]

Ryhdy kirjanpitäjäksi tai muuhun sellaiseen työhön jossa on vähän asiakaspalvelua.
[/quote]
Sellaista ei tehdä ilman koulutusta. Ja jotain työtä mun on tehtävä ennen vamistumista. Valitettavasti kaikki kouluttamattomien työt on asiakaspalvelua tai sellaisia mitkä vaatii fyysistä voimaa tai ajokortin. Opiskelen nyt luonnontieteitä, ja toki vaihdan heti omalle alalleni, kun saan töitä. Ei tämäkään ujoille ole. Mutta ainakaan ei tarvitse nähdä yhtä paljon ihmisiä kuin myyjänä eikä tarvitse väkisin hymyillä.

Vierailija
9/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuus ei ole sitä että on suuna ja päänä. Sellainen ihminen on tosi rasittava.

Vierailija
10/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun 15v tytär hakee tet-paikkaa tai siis ei haluis mihinkään mut on pakko ja se ahdistaa. Koulussa keskiarvo reippaasti yli ysin, mutta on hirveän ujo =(
Ap

Vierailija
11/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoillehan tuo tet onkin erittäin tärkeä. On pakotettava itsensä työkelpoiseksi.

Vierailija
12/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi johonkin kauppaan tai lemmikkiliikkeeseen?

Kaupassa yleensä tet:läiset hyllyttää tavaroita. Itse olin lemmikkiliikkeessä, missä hyllytin tavaraa/siivosin lemmikkien häkkejä/ruokin eläimiä/siivosin/jne. -> ei asiakaspalvelua

Vierailija
13/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:12"]

Siis mun 15v tytär hakee tet-paikkaa tai siis ei haluis mihinkään mut on pakko ja se ahdistaa. Koulussa keskiarvo reippaasti yli ysin, mutta on hirveän ujo =( Ap

[/quote]Mun poika on kanssa. Mutta sai sitten soitettua läheiseen liikkeeseen ja sai heti tet-paikan. Todellakin jätti sen viime tippaan, joten oli kovin onnekas ja on itsekin hyvin mielissään kun sai voitettua ujoutensa ja pelkonsa ja pääsi mieleiseen paikkaan.  

Voisiko tyttäresi puhua opintojen ohjaajan kanssa? Tai kavereiden avulla hakea paikkaa? 

Vierailija
14/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun 15v tytär hakee tet-paikkaa tai siis ei haluis mihinkään mut on pakko ja se ahdistaa. Koulussa keskiarvo reippaasti yli ysin, mutta on hirveän ujo =( Ap

[/quote]

No auta ja kannusta ihan konkreettisestikin, eli etsikää yhdessä mahdollisia paikkoja, laittakaa vaikka paperille ylös mitä kannattaa sanoa/kysyä jos soittelette yrityksiin. Tiedän kokemuksesta että paras keino on siedätyshoito, eli tet-jakso esimerkiksi kaupassa saattaisi olla oikeasti hyödyllistäkin. Joutuisi olemaan ihmisten kanssa, muttei kuitenkaan aktiivisesti palvelemassa tai vastuussa.

Vierailija
15/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli työ itsenäistä ts ei oo pahemmin ihmiskontakteja ja teet työn hyvin, osaat sanoa kiitos, ole hyvä, anteeksi, hyvää huomenta, hei hei, näyttele edes reipasta. Sitten jos on työkaveri niin eihän siinä jouda jutteleen koska täytyy töitä paiskia. 

Vierailija
16/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:37"]

Mikäli työ itsenäistä ts ei oo pahemmin ihmiskontakteja ja teet työn hyvin, osaat sanoa kiitos, ole hyvä, anteeksi, hyvää huomenta, hei hei, näyttele edes reipasta. Sitten jos on työkaveri niin eihän siinä jouda jutteleen koska täytyy töitä paiskia. 

[/quote]  aktiivinen pitää olla, ei kännykkää käytetä työssä, iso miinus

Vierailija
17/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkse niin vaikee avata sitä suuta edes joskus? Mua niin ärsyttää nää hissukat ketkä tekee kaikkien muiden olosta aina niin vaikean, kun ovat niin erityisiä lumihiutaleita, jotka eivät vaan muka pysty sosialisoimaan muiden kanssa. Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja opettelet sosiaalisia käytöstapoja!!

Vierailija
18/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo voi olla reipas ja introvertti voi olla sosiaalinen.

Vierailija
19/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No oisko joku pikkuliike jossa vois tehdä? Kukkakauppa tai mikä tahansa vastaava.

Vierailija
20/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:12"]Siis mun 15v tytär hakee tet-paikkaa tai siis ei haluis mihinkään mut on pakko ja se ahdistaa. Koulussa keskiarvo reippaasti yli ysin, mutta on hirveän ujo =(
Ap
[/quote]no menee koululle tai siivoo kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä