Säärikarvat synnytyksessä?
Oletteko menneet tai kehtaisitteko/viitsisittekö/haluaisitteko mennä synnyttämään säärikarvat rehottaen?
Olen 20-vuotias, itsestäni huolta pitävä, ihan hyvännäköinen nainen. Talvisin (ja varsinkaan raskaana ollessa) en ole jaksanut suoda ajatustakaan säärien sheivaamiselle. Olen siis vedellyt menemään neuvolalääkärikäynneillä pitkine säärikarvoineni, pienesti häveten (varsinkin komean mieslääkärin aikana). Tiedän, tiedän, että lääkäreille ym. se on yks hailee ja ne näkee työssään kaikenlaista ja jos pakko olisi niin kyllähän sitä kehtaisi lähteä synnyttämään vaikka kesken vessaistunnon. Mutta koetteko olonne itsevarmemmaksi/mukavemmaksi/tms. jos olette ajaneet säärikarvat ennen synnytystä vai voisitteko mennä mielellänne synnyttämään sheivaamatta sääriä? Alapään karvoituksen olen pitänyt lyhyenä, koska en muuten osaa ollakaan. Ehkä tyhmä ja pinnallinen kysymys jonkun mielestä, mutta tulipahan mieleeni. Itse siis aion jättää sääret luonnontilaan, koska olen laiska, mutta kyllä se vähän nolottaa jo etukäteen. Esikoinen syntyi kesällä ja silloin oli tilanne toinen (eikä btw paljoa hävettänyt edes ulostaa kesken synnytyksen).
Kommentit (42)
Kyllä tää karvahysteria alkaa mennä pikkasen liian pitkälle, jos synnytyksessä ainoana huolenaiheena on se onko karvat ajeltu vai ei...
Mulla loppui karvankasvu (myös hiusten kasvu) raskausaikana kokonaan ja oli pysähdyksissä monta kuukautta vielä jälkeenkin päin. Epiloin jo hyvissä ajoin ennen synnytystä ja se riitti reilusti yli puoli vuotta. Ehdin jo ajatella, alkaako ne kasvaa enää lainkaan...