Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säärikarvat synnytyksessä?

Vierailija
22.01.2015 |

Oletteko menneet tai kehtaisitteko/viitsisittekö/haluaisitteko mennä synnyttämään säärikarvat rehottaen?

Olen 20-vuotias, itsestäni huolta pitävä, ihan hyvännäköinen nainen. Talvisin (ja varsinkaan raskaana ollessa) en ole jaksanut suoda ajatustakaan säärien sheivaamiselle. Olen siis vedellyt menemään neuvolalääkärikäynneillä pitkine säärikarvoineni, pienesti häveten (varsinkin komean mieslääkärin aikana). Tiedän, tiedän, että lääkäreille ym. se on yks hailee ja ne näkee työssään kaikenlaista ja jos pakko olisi niin kyllähän sitä kehtaisi lähteä synnyttämään vaikka kesken vessaistunnon. Mutta koetteko olonne itsevarmemmaksi/mukavemmaksi/tms. jos olette ajaneet säärikarvat ennen synnytystä vai voisitteko mennä mielellänne synnyttämään sheivaamatta sääriä? Alapään karvoituksen olen pitänyt lyhyenä, koska en muuten osaa ollakaan. Ehkä tyhmä ja pinnallinen kysymys jonkun mielestä, mutta tulipahan mieleeni. Itse siis aion jättää sääret luonnontilaan, koska olen laiska, mutta kyllä se vähän nolottaa jo etukäteen. Esikoinen syntyi kesällä ja silloin oli tilanne toinen (eikä btw paljoa hävettänyt edes ulostaa kesken synnytyksen).

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks olen luonnostaan nii karvaton ettei tarvitse edes miettiä tällästä! N29 - ei koskaan ajellut sääriä

Vierailija
22/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:41"]No et tod kehtaa!!!!1111 mitä ne hoitajatkii ajattelee........
[/quote]
Lapsi kieltää äitinsä ja punkee takaisin vatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu sairaalaan vuodelepoon useaksi viikoksi, sheivaako hoitajat potilaat?

Vierailija
24/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ajele talvella säärikarvoja? En mä ainakaan tykkäis karvakoivista kun poikaystävä silittelee sääriä..

Vierailija
25/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:55"]Mikset ajele talvella säärikarvoja? En mä ainakaan tykkäis karvakoivista kun poikaystävä silittelee sääriä..
[/quote]
Ei kaikilla ole karvakoipia vai oletko mies?

Vierailija
26/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Tuskin niillä kätilöillä/hoitajille on paskankaan väliä onko ajeltu vai ei. Kaippa synnyttäjälläkin pitäisi olla hieman muuta ajateltavaa. Mites ne 'roiskuavat' paskat?
N21

Vierailija
27/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tärkeä ketju heti ylös!

Vierailija
28/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole synnytysten aikana todellakaan miettinyt säärikarvoja :D.

Vierailija
29/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan säärikarvat ehkä kahdesti kesässä, joten ei, en ajanut synnytykseenkään.

Vierailija
30/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää oliko mulla synnytyksessä sääret ajeltu vai ei. Sen muistan, että alapäässä oli sänki. Kivempi se on, jos on synnytyksessäkin kaikki paikat siistittyinä, mutta ei mua ainakaan jaksa hävettää vaikka olis luonnontilassakin. Pieni murhe, synnytyksessä kun voi tapahtua jotain miljoona kertaa pahempaakin kuin rehottavat säärikarvat.

Vierailija
31/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko oikeasti noin laiskoja? Sheivaan itse päivittäin, pakko, inhoan sänkeä. Synnytykseen valmistauduin käymällä suihkussa, ajoin kaikki karvat ja värjäsin jopa hiukset ennen lähtöä. 

Mitä teidän miehet diggaa karvapehkoista?

Vierailija
33/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin säärikarvat ja kainalot, tuheroa en ylettänyt

Vierailija
34/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin kaikki karvat koko raskauden ajan ja synnärilläkin oli höylä mukana. Kehdannut olisin, mutta oma olo on kivempi, kun ei ole sänkeä ( tarttuu kipeästi lakanoihinkin...)

Vierailija
35/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:55"]Mikset ajele talvella säärikarvoja? En mä ainakaan tykkäis karvakoivista kun poikaystävä silittelee sääriä..
[/quote]
Ison mahan kanssa on kuulee hankalaa. Vauva potkii ja supistukset tuikkaa välillä

Vierailija
36/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Vierailija
37/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan kasva säärikarvoja, mutta varpaankynnet on kyllä lakattu joka kerta. Paitsi kerran, kun vauva syntyi yli 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Olen deadlinetyyppi, niin ei tullu mieleen että täytyis noin paljon etukäteen. Selvisin siitäkin

Vierailija
38/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on jo menossa ensi kesänä ripille, mutta kyllä se edelleen on joka ilta mielessä, varsinkin näin nukkumaan mennessä, että miksi en silloin ajellut säärikarvojani. Silloin jotenkin ajattelin, että ei kai se sänki ketään haittaa ja annoin olla, en tiedä mikä minuun meni. Nyt se kummittelee mielessä ja tulee uniin, hirveä karvainen pohje... Jos olisi vielä ollut varpaankynnet leikkaamatta niin en varmasti olisi tänä päivänä tässä ja elossa.

Ehkä jonain päivänä vielä pääsen yli siitä kohtalokkaasta synnytyksestä 14 vuotta sitten, kun en ollut ajellut säärikarvojani.

Vierailija
39/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Två

Vierailija
40/42 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ajanut sääriä kahteen vuoteen ja kainaloita yli puoleen vuoteen. Ja uskokaa tai älkää, mulla on naisellisempi ja mukavampi olo näin. Se on ihan pään sisällöstä kiinni, ei siitä karvojen määrästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän