Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisteluvinkkinne marraskuun mörönpimeään ?

Jag orkar inte.
07.11.2021 |

Nyt alkaa olla jaksaminen lopussa. Naama on turvonnut pallo, aivot sumussa. Ei kiinnosta veetuakaan tehdä mitään. Hommia rästissä, ilo kateissa. Viha puskee pinnalle ja luovuttamisen tunne.

Kommentit (421)

Vierailija
41/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimittaus. Lataa älykännyyn unta äänittävä sovellus. Ilmaisversiollakin pärjää.

Oma apneani löytyi sen kautta. Netti pois päältä, niin ei tule mainoksia.

Jos unessa ei ole vikaa, niin virittele kotiin ledinauhaa vaikka ikkunoille

kattolevyn taakse piiloon. Lisävalo piristää.

Vierailija
42/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ja talvi on hyvää aikaa ryypätä. Glökit vaan lämpeemään ja rommi sopii hyvin joukkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistua itse. Silloin ei haittaa mikään ulkoinen pimeys. Sydän täynnä rakkautta pysyy aina onnellisena ja energisenä. Eli keskity rakastamaan kaikkea mitä vain voit, älä kiinnitä huomiotasi mihinkään mikä aiheuttaa huonoja tunteita. Se vaatii harjoittelua, mielenhallintaa. Mutta palkkio on paras mahdollinen.

Vierailija
44/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy ja talvi on hyvää aikaa ryypätä. Glökit vaan lämpeemään ja rommi sopii hyvin joukkoon

Muuten hyvä mutku töissäkin pitäisi käydä

Vierailija
45/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin syksystä ja talvesta, ja tiedän, että olen asian kanssa aika yksin mutta ei se minua haittaa. Olen aika erakko ja ekstrovertti enkä kaipaa valon tuomaa "pakko olla koko ajan liikkellä" -ajatusta. Pimeällä on ok olla kotona ja sisällä, eikä kukaan kyseenalaista kotoilua.

Liikun luonnossa, käyn uimassa järvessä läpi vuoden (syksyllä ja talvella se on erityisen ihanaa, mahtava kontrasti kuumalle saunalle), käyn myös uimahallissa, luen, teen palapelejä, neulon. Rakastan ruoanlaittoa ja säilömistä. Kesän kuumuudessa ei keittiössä viihdy.

Voi varmaan olla erakko ja ekstroverttikin yhtä aikaa, mutta muusta tekstistä päättelin, että tarkoitit ehkä kuitenkin introverttiä? :)

Vierailija
46/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin vuodenaika on syksy.

Nytkin aurinko paistaa ja ulkona on kuulas ja kirkas sää ja maisemassa erikoinen valaistus, joka on niin erilainen kuin kesällä.

Olisi ihanaa päästä Lappiin kokemaan oikeaa kaamosta!

Vierailija
47/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jokin projekti. Itse aloitin nyt vatsalihastreenin, viime syksynä neuloin, edellisenä opettelin joka päivä uuden ruoan. Fiilistele kynttilänvalossa, seuraa hyvää sarjaa, pelaa lautapelejä jos korona lapsia. Riko rutiineja.

Vierailija
48/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää rentoutua mahdollisimman paljon, olla itselleen armollinen (saa olla väsynyt ja aivot kuin talvihorroksessa) ja ulkoilla valoisaan aikaan edes hetken ajan. Sekä kirkasvalolamppu. Se oikeasti auttaa, kun käyttää tähän aikaan vuodesta viikon tai kahden kuurina.

Vierailija
49/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nautinnollinen seksi ja toisen ihmisen lämmin iho ja läheisyys.

Vierailija
50/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Alkosta pari laatikkoa viiniä ja aina kun v**utus uhkaa otan lasillisen. Kotityötkin sujuu rattoisammin pikku hutikassa... 😉

Vierailija
51/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä täytyy nauttia niistä asioista, joita syksyllä voi tehdä. Voi kaivautua peittojen alle sohvalle ja antaa itselleen rauhan katsoa elokuvia, sarjoja, herkutella (herkkujen ei tarvitse olla epäterveellisiä), nauttia pelkästä olemisesta. Valoja kannattaa käyttää esim. koristevaloja, kynttilöitä ym.

Vierailija
52/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja ulkoilu. Otsalamppu päähän ja ulos vaikka ei huvittais. Jotenkin se vaan kääntyy heti hyväksi kun saa vain lähdettyä.

Liikunta ylipäänsä, mm joogassa käyminen.

Sitten valot, lyhdyt, kynttilät. Aika ja lupa rentoutumiselle. Syksyllä kukaan ei ole oleta kenenkään säntäilevän aktiivisesti niin on ok nauttia myös tekemättömyydestä.

Leffateatteri, teatteri, konsertti tai joku muu tapahtuma. Vaikka hotelliyö toisella paikkakunnalla.

Terveellisesti syöminen. Epäterveellisen ruuan mättämisestä tulee synkeydessä entistä synkeämpi olo.

Ja sitten kun ajattelee, ettei tämä nyt kestä taas kuin tietyn ajan.

Vierailija
53/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu ja sen päälle sauna, ruoka ja lepo sohvalla peittokasan alla toimii mulle.

Ei oikeastaan ole yhtään ikävä niitä tuskaisen kuumia hellepäiviä, kun kuumuutta ei päässyt karkuun mihinkään, eikä ulkona jaksanut tehdä mitään.

Vierailija
54/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa oikein antaa muuta vinkkiä kuin asennemuutos. Itse rakastan tätä aikaa! Luonto on hienoissa ruskean ja harmaan eri sävyissä, hiljaista ja rauhallista. Tämä on kaunis ja toiveikas vuodenaika kun sen osaa nähdä niin, minä kyllä olen saanut syntymälahjaksi tämän kyvyn nauttia marraskuusta.

Viha ja ankeus sivuun ja pikkuhiljaa alat katsella maailmaa (luontoa) eri suunnasta, etsit kaikkia hienoja yksityiskohtia ja sävyjä, opettelet huomaamaan kuinka seuraava kevät uinuu jo kaikissa silmuissa ja varisseet ruskeat lehdet maatuu antaen voimaa tulevalle kesälle. Kotona tuijottelet kynttilän liekkiä tekemättä mitään.

Vierailija
55/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeks joku iltapulu jotain lehtijuttuja "10 kikkaa millä suomalaiset selviävät yli pimeän kauden"?

Vierailija
56/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka tykkää talvesta.

Kesällä kun on valoa pitäisi koko ajan olla ulkona ja olla iloinen ja masennus pahenee. Talvella saa mököttää rauhassa.

Vierailija
57/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takassa tuli jo aamukuudelta ihan vain valon ja lämmön takia, nyt hetken sammuksissa ja illan hämärtyessä taas päälle. Kynttilät samoin ja ulos on jo laitettu valot  - meillä siis talvivalot ei joulu-.

Katsomme miehen kanssa kaikki matkailuohjelmat, sarjat joissa ollaan jossain lämpimässä, selataan matkakuvia ja suunnitellaan tulevia matkoja. Inhoan talvea!

Vierailija
58/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita ja viinaa tarpeeksi, ja joka päivä. Tärkeintä eivät ole määrät, vaan tasainen otto.

Vierailija
59/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takka tulta ja paljon viiniä ja glögiä. Nyt kun etätöissä ollessa ei tartte aamulla olla ajokunnossa ja jos nyt täytyy jonnekin mennä niin kukaan ei haista vanhaa viinaa maskin ja käsidesin vuoksi. Kaikki haisee ihan tuoreelle viinalle.

Tällä taktiikalla maaliskuu tulee tosi nopsasti.

Vierailija
60/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeita ja viinaa tarpeeksi, ja joka päivä. Tärkeintä eivät ole määrät, vaan tasainen otto.

Piriä, essoja, subuja, karjalaa. Kyllä niillä lähtee. Savuja bongista.