Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisteluvinkkinne marraskuun mörönpimeään ?

Jag orkar inte.
07.11.2021 |

Nyt alkaa olla jaksaminen lopussa. Naama on turvonnut pallo, aivot sumussa. Ei kiinnosta veetuakaan tehdä mitään. Hommia rästissä, ilo kateissa. Viha puskee pinnalle ja luovuttamisen tunne.

Kommentit (421)

Vierailija
21/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon rintamakarkuruus valoisammille leveysasteille.

Vierailija
22/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kohtalontoveri. Olen kävellyt pitkiä kävelylenkkejä kun ei muuten pää kestä tätä aikaa vuodesta.

Haasteellista aikaa pitää korkki kiinni ja sokeri pois ruokavaliosta. Todennäköisesti sorrun kohta.

Auts. Mulla menossa 2u punkku kera tumman suklaan. Lakut loppui jo. 🍫🍷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon rintamakarkuruus valoisammille leveysasteille.

Palasin torstaina Espanjasta ja jo perjantai-aamusta reissun vaikutus oli tiessään. Hauskaahan se oli viikon, mutta sen pidemmälle en päässyt.

Vierailija
24/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan käydä iltalenkillä pimeän aikaan ihastelemassa muiden pihoilleen laittamia kauniita koristevaloja. Niitä ei näe päivänvalolla. 😍

Vierailija
25/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin siitä että on lupa kotoilla kaikessa rauhassa. Laittaa takkaan tulet ja fiilistellä joulua. Kaukana ahdistavan kuuma kesä!

Vierailija
26/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin siitä että on lupa kotoilla kaikessa rauhassa. Laittaa takkaan tulet ja fiilistellä joulua. Kaukana ahdistavan kuuma kesä!

Tämä <3

Vierailija
27/421 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen... ja musiikkiohjelmat. 🥰 Vain elämää, Mysteerilaulajat, Tanssii tähtien kanssa...Viltin alla käpertyen katselen näitä ohjelmia ja nautin musiikista. 🤗

Vierailija
28/421 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan käydä iltalenkillä pimeän aikaan ihastelemassa muiden pihoilleen laittamia kauniita koristevaloja. Niitä ei näe päivänvalolla. 😍

Minäkin harrastan tätä pimeinä kuukausina, on nautinnollista katsella toinen toistaan hienompia valoviritelmiä. Samalla saa liikuntaa sekä raitista ilmaa, ja tietenkin hyvän mielen kaupan päällisiksi. 

Lisäksi kunnon yöunet aina kun pystyy, etenkin marras-joulu-tammikuussa kun on vähiten päivänvaloa saatavilla. 

Vierailija
29/421 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/421 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö juo nai, nyt on kaamos.

Vierailija
31/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla melatoniini, aamulla kirkasvalolamppu ja päivällä valoisan aikaan ulos, edes viideksi minuutiksi töiden tauolla, jos työpäivä kestää koko valoisan ajan. Jotain liikuntaa useimpina päivinä.

Ja sen hyväksyminen, että ei välttämättä jaksa yhtä paljon kuin ns. normaalisi.

Vierailija
32/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla katselemassa tähtiä ja revontulia.

Vierailija
33/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pitkiä kävelylenkkejä, paljon karkkia (huono, mutta mun on pakko saada sokeria joka päivä!), nukkumaan klo 19.

Vierailija
34/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on jo +50 vuodessa tottunut, ei tunnu missään.

Vierailija
35/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasvalolamppu. Ja muutenkin valaistuksen parantaminen kotona. Tunnelmavaloja terassille/parvekkeelle.

Vierailija
36/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeannälkään erilaiset marjaherkut, hedelmät.

Vierailija
37/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä musiikki! Leffat, sarjat. Uppoaminen näihin maailmoihin...

Vierailija
38/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siinä käy kun kelloja siirrettiin väärään suuntaan, 2 tuntia eteenpäin eikä 1 tunti taaksepäin niin pimeä tulisi klo 19, eikä klo 16 ja kaikki ongelmat olisivat poissa

39/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin hämyisestä maisemasta, ei haittaa yhtään. Voi lueskella kirjaa, täyttää ristikoita ym. leppoisaa touhua kotona.

Kunhan vaan ei ole liian kirkkaita valoja viihdyn mainiosti.

Vierailija
40/421 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen ajateltuna se on pitkät työpäivät ja aikaiset herätykset, jotka väsyttää. Kun työpäivän jälkeen laittaa oven kiinni ja menee loisteputkien valosta pimeyteen niin se on jotain ihan kamalaa.

Kotona lapsien kanssa puuhaten pysyy pirteänä. Ulkoilua ja varmasti ei ehdi sohvalla maata ja mussuttaa 😅 tästä kun on töihin joskus palattava niin lyhennettyä työaikaa niin kauan kuin laki sallii👌🏻toimii myös kesällä elämän ilon nostattajana