Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisteluvinkkinne marraskuun mörönpimeään ?

Jag orkar inte.
07.11.2021 |

Nyt alkaa olla jaksaminen lopussa. Naama on turvonnut pallo, aivot sumussa. Ei kiinnosta veetuakaan tehdä mitään. Hommia rästissä, ilo kateissa. Viha puskee pinnalle ja luovuttamisen tunne.

Kommentit (421)

Vierailija
301/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja ulkoilua joka päivään edes 15 min.

Itselläni marraskuu ja joulukuu on helppoja. Joulun odotusta ja suunnittelua, mukavia tapahtumia viikonloppuina.

Tammikuu on pahin se Joulun jälkeinen krapula. Eläkkeellä aion olla tammikuun etelän lämmössä. Helmikuussa sitten Suomen hangille.

Enemmän ole huolissani omasta jaksamisestani tammikuussa.

Vierailija
302/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli huonoja valoja myynnissä. Katselin niitä eilen. Mistä saa parhaimmat valot sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasvalolamppu. En välitä onko se plaseboa vai toimiiko oikeasti, mutta minulla se auttaa aivan helvetisti. Nyt taas vasta tajusin ottaa käyttöön. Nukuin 10 tuntia ja olin silti väsynyt-> istuin päivän lampun äärellä ja nyt illalla pirteä kuin mikä, jumppasin kotona ja ei väsytä yhtään! Mieltäkin piristää. Olo on ollut todella surkea jo monta viikkoa tässä pimeydessä ja tihkusateessa.

Teen yleensä niin, että alussa kunnon annoksia, sitten muistaakseni riittää pienemmät ylläpito annokset. Minulla ei todellakaan riitä mikään 30min aamulla, otan reippaasti tunteja. Teen etätöitä, joten helppo kotona.

Vierailija
304/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mukavaa haravoida pimeällä ja kuunnella radiota.😀

Vierailija
305/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kirjat, sarjat ja elokuvat sohvan nurkassa viltin alla. Kynttilöitä.

Areenalta ei ainakaan tule mitään.

Vierailija
306/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne.

Vierailija
307/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut miettiä että ehkä tosissaan haluaisin muuttaa maasta. Tuntuu, että elämästä menee puolet hukkaan tämän pimeyden ja ankeiden säiden takia, joina on ikään kuin vankina kerrostalokopperossaan. Eikä tämä marraskuun pimeys vielä ole edes pahinta, sitten tulee järkyttävän kylmät, luunkatkomisliukkaat, lumipyryt joiden alta joutuu lapioimaan autoa tunnin ennen töihinlähtöä jne. En vaan taida jaksaa tätä enää, vaikka vuosikymmeniä olen tsempannut ja yrittänyt kaikki keinot piristää itseäni syksyt ja talvet. Onneksi olen it-alalla, joten työn löytäminen lämpimämmistä maista on ihan mahdollista.

Oon ihan samaa miettinyt! Teen etätöitä ja näitä voisi tehdä ulkomailtakin kun asioita järjestelee. Sinäkin it-puolella varmasti voisit etätöitä löytää! Itsellä ei ole puolisoa tai ketään, jonka kanssa ulkomaille lähteä,se vähän harmittaa. Olisi mukavampaa. Missähän me samaa ajattelevat voitaisiin tämmöisiä pohtia? Olen jo miettinyt, että pitääkö jonnekin suomalaiseläkeläisten kommuuneihin Espanjaan lähteä :D

Vierailija
308/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkasvalolamppu. En välitä onko se plaseboa vai toimiiko oikeasti, mutta minulla se auttaa aivan helvetisti. Nyt taas vasta tajusin ottaa käyttöön. Nukuin 10 tuntia ja olin silti väsynyt-> istuin päivän lampun äärellä ja nyt illalla pirteä kuin mikä, jumppasin kotona ja ei väsytä yhtään! Mieltäkin piristää. Olo on ollut todella surkea jo monta viikkoa tässä pimeydessä ja tihkusateessa.

Teen yleensä niin, että alussa kunnon annoksia, sitten muistaakseni riittää pienemmät ylläpito annokset. Minulla ei todellakaan riitä mikään 30min aamulla, otan reippaasti tunteja. Teen etätöitä, joten helppo kotona.

Tule toimistolle, täällä on valoa. Harvemmin kotona niin valoisaa kuin toimistolla.

Vierailija
309/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden parasta aikaa. Olen melankolinen ihminen, rakastan pimeyttä ja synkkkyyttä. Marraskuussa on kaunista.

Vierailija
310/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden parasta aikaa. Olen melankolinen ihminen, rakastan pimeyttä ja synkkkyyttä. Marraskuussa on kaunista.

Onnekas...

Vierailija
311/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas...

Enpä tiedä. Olen taipuvainen masentumaan keväisin ja kesäisin.

Vierailija
312/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei saa orkkua?

Vierailija
313/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeä katolle täydenkuun aikaan ja ulvo kuin susi. Etsi syvä lammikko ja sukella sinne liukuen pitkästi vatsallasi. Seiso kaatosateessa räystään alla pelkissä kumisaappaissa kunnes tunnet saappaittesi täyttyvän vedellä ja vuotavan yli. Liimaa kosteaan ihoosi maahan pudonneita lehtiä,kuin postimerkkejä.

Vierailija
314/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas...

Enpä tiedä. Olen taipuvainen masentumaan keväisin ja kesäisin.

Aijaa no sitten , ei sekään kiva ole. mutta hienoa kun pysyt positiivisena marraskuussa. siinä on monilla tekemistä

Vierailija
315/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja sitten hieman viiniä ja sellaista fiilistelyä.

Vierailija
316/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin tästä vuodenajasta, voisin imuroida itseeni loputtomasti pitsaa, hampurilaisia, suklaata, -lisää suklaata- ja vielä suklaata. Punaviini oli marraskuussa liki veden korvike. Kunnes!

Tajusin, että w i t u n pasga kuukausi, joten maksimoidaan kurjuus: ei hiilareita, ei alkoholia, ei kahvia jne. Joka päivä juoksumatolla -500 kcl (aikaa tuohon menee), mutta

Tulee vietettyä tipaton jo nyt

Kilot karisee

Kunto kasvaa

W i t u t u s ei vähene, mutta sitäkin riemullisempaa on kun tää kuukausi loppuu

Vierailija
317/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on syksystä 2020 ollut sohvan nurkassa viltin alla miinus kesät, niin tämä alkaa jo kyllästyttää.

Kaikki kotihuvitukset on jo käytetty moneen kertaan ja syksy ja talvi pakkasineen tuntuu mahdottoman raskaalle kestää.

318/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ihanin kuukausi. ei tarvii pimeässä katella ihmisiä. Treenifiilis huipussaan. Olkoon ikuinen marraskuu.

Vierailija
319/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilät, suklaa, musiikki, viltti ja elokuvat

resepti marraskuuhun

Vierailija
320/421 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kirjat, sarjat ja elokuvat sohvan nurkassa viltin alla. Kynttilöitä.

Areenalta ei ainakaan tule mitään.

Höpsistä, siellähän on vielä tämän viikon ajan suloinen ja hyvä näyttelijä Timothee Chalamet jossain hömppäleffassa

https://areena.yle.fi/1-60954670

Tai jos vähän muhkeammat miehet hivelevät silmää, löytyy myös Magic Mike

https://areena.yle.fi/1-60955842