Vitsit joita kuulette työssänne toistuvasti
Listataanpas "erittäin hauskoja, kekseliäitä ja ainutlaatuisia" vitsejä joita työssä kuulee toistuvasti. Ehkä opitaan välttämään niitä ja mahdollisesti pelastamaan jonkun päivä, kun vitsiltä välttyy ;)
Kaupan alalla tämä jo aiemmin puheenaiheena ollut "sittenhän se on ilmainen" ja myöskin seteleitä tarkistettaessa "enkös olekin viime yönä tehnyt hyviä seteleitä kellarisaani, ei konekaan epäile mitään".
Kommentit (160)
Olen töissä lentoyhtiön asiakaspalvelussa ja aina kun kysyy olisiko jotain muuta vielä missä voisin auttaa, niin vastaus on joko "joo, no jos upgreidaisit meidät ilmasiks bisnekseen" tai "yksi ilmainen maailmanympärysmatka". Näin käy 8 kertaa kymmenestä. Ei naurattanut ekallakaan kerralla.
Et sitten poliisikouluun päässyt?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:16"]Olen laitoshuoltaja.
JOKA kerta kun tulee työpaikalle lava wc-ja käsipaperisäkkejä ja alan purkamaan kuormaa, joku ohimenevä vitsiniekka heittää; "Sulla pyyhkii hyvin!"
[/quote]
:DD
"Sinähän olet sitten varmaan semmoinen namutäti, hohohhoo!"
Ja karkkikaupassa olen töissä
"Otetaan samalla passikuva." Röntgenhoitaja.
Suorastaan hämmästyin kun täällä ei vielä ole omassa työssäni harvinaisen tutuksi tullutta, ikivanhaa vitsiä:
"täs ei oo hintaa, ni TÄÄ ON VARMAAN ILMANEN!!"
Hehheh.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:24"]
Suorastaan hämmästyin kun täällä ei vielä ole omassa työssäni harvinaisen tutuksi tullutta, ikivanhaa vitsiä:
Hehheh.
[/quote]
Joo, eihän se ollutkaan kuin tuolla ihan ekassa viestissä. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:24"]
Hehheh.
[/quote]
Et sitten viitsinyt aloitusviestiä lukea.
Käsittelee paljon rahaa töissäni ja välillä täytyy niputtaa seteleitä ja viedä pois kassasta, jos asiakkaita tulee kun teen tätä lohkaisevat he usein "anna tänne vaan kyllä mulle kelpaa" tai muuta vastaavaa... Ihan kuin voisin oman mielen mukaan niitä jakaa. Huoh
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:07"]"Nakit ja ranskalaiset!" Työskentelen asiakaspalvelussa, asiakkaat tulevat jonossa luukulleni. Työni ei liity elintarvikkeisiin mitenkään. [/quote] Mut toi on hauska :D
[/quote]
ehkä ekallla, jopa tokallakin kerralla... Mutta sitten voin kuvitella että alkaa jossain kohtaa ottaa päähän.
ohis
Jätskikiskalla: Laitetaanko iso vai pieni pallo. Vastaus lähes aina: laita sellanen iso pieni pallo, hör hör hör.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:07"]"Nakit ja ranskalaiset!" Työskentelen asiakaspalvelussa, asiakkaat tulevat jonossa luukulleni. Työni ei liity elintarvikkeisiin mitenkään. [/quote] Mut toi on hauska :D
[/quote]
ehkä ekallla, jopa tokallakin kerralla... Mutta sitten voin kuvitella että alkaa jossain kohtaa ottaa päähän.
ohis
[/quote]
Mua naurattaa. Jos olet jossain kelan luukulla virallisen näköisenä niin ehkä se provosoi ärsyttäviin vitseihin :D
"Laskut voit laittaa naapurin laatikkoon!"
- postinjakaja
Kerran vastasin, että ne on jo kauan aikaa jaettu tuohon kadun toisella puolella olevaan laatikkoon (osoitin roskista). Ukon ilme venähti, ei sitten itse ymmärtänyt vitsiä.
"Kokki saa pitää henkensä"
"Katotaan riittääkö raha, vai jäädäänkö tiskaamaan"
Ja räkäkuolanaurulla höystettynä
Nyt täytyy sanoa asiakaspalvelijana yksi sellainen vitsi, jonka pääsen joskus ravintolassa lohkaisemaan:
"Neiti, saisinko maksaa?"
"Se valitettavasti juuri loppui keittiöstä"
Ja sitten pitkä tuijotus jääden odottamaan, kuinka nopeasti asiakkaalla leikkaa :D Laadukkuudessaan yhtä älykäs, kuin muutkin ammattivitsit.
Olen laitoshuoltaja.
JOKA kerta kun tulee työpaikalle lava wc-ja käsipaperisäkkejä ja alan purkamaan kuormaa, joku ohimenevä vitsiniekka heittää; "Sulla pyyhkii hyvin!"