Vitsit joita kuulette työssänne toistuvasti
Listataanpas "erittäin hauskoja, kekseliäitä ja ainutlaatuisia" vitsejä joita työssä kuulee toistuvasti. Ehkä opitaan välttämään niitä ja mahdollisesti pelastamaan jonkun päivä, kun vitsiltä välttyy ;)
Kaupan alalla tämä jo aiemmin puheenaiheena ollut "sittenhän se on ilmainen" ja myöskin seteleitä tarkistettaessa "enkös olekin viime yönä tehnyt hyviä seteleitä kellarisaani, ei konekaan epäile mitään".
Kommentit (160)
Nostetaas vielä, ei kai kaikkia vitsejä ole muka jo mainittu?
-ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:05"]Verenpainetta mitatessa: "Kai ne verenpaineet nousee kun tuollaiset kauniit naiset täällä pyörii. " keski-ikäiset tai vanhemmat miehet sairaalan vuodeosastolla
[/quote]
musta tää olis hellyttävä jonkun symppiksen papan suusta :)
Saako sua panna halvalla? Olen eksoottinen tanssija
Duunareita koko palsta täynnä...
en mä vaan tiedä,mä oon vaan töissä täällä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:47"]
Laitapa sinne isännän tikki.
Kätilö synnytyssalissa
[/quote]
...oikeesti? Miten ihania miehiä, aattelee sitä tärkeää suhdetta vauvan äitiin aina ekana! =D
*Reps* =D
"Kaikkihan suomee osaa, mitä varten sen opettamiseen tarttee noin kauan lukea?"
"Me vientiteollisuuden työntekijät maksetaan kaikkien teidän kunnan työntekijöiden palkat."
Grillillä, kun oon kysynyt tuleeko kaikki mausteet: "jätä vähän seuraavillekin!", tietysti myös perinteiset kuittivitsit ja pieni lasku. Ja salaattiläpät yleisiä kanssa (kani&mopo&sopimus) ja muut huumoripläjäykset :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:47"]
"Kansi kiinni, omaiset on nähneet."
[/quote]
Tämä siis elektroniikkalaitteiden huollossa.
Toinen on "ei se toimi hyppysähköllä," kun johto on unohtunut irti.
[/quote]
Joo, ja jos kolviin joutuu tarttumaan niin takuulla joku huikkaa ovelta "ohmi kertaa käämi, pimeenä koko lääni" tai "paljon tinasit, paljon pilasit."
[/quote]
Samaan alaan liittyvä: savun hälvettyä tarkista kytkentä
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:22"]Duunareita koko palsta täynnä...
[/quote]
Norsunvittu-havainto kuitattu yömyöhään
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:47"]
Kätilö synnytyssalissa
[/quote]
En tiiä johtuuko kellonajasta mutta en tajunnu? :D
Olen töissä numeropalvelussa.
Minä: "Miten voin palvella?" (vastausnauha)
Miesasiakas: "No kyllähän sä voisit vaikka miten palvella *vink vink hahahahaa*"
Minä: "Oliko vielä muuta?"
Miesasiakas: "Joo, anna mulle SUN numero!"
Minä: "Valitettavasti tällä nimellä/numerolla ei löydy mitään tietoja."
Asiakas: "No mutta sittenhän tää puhelukaan ei maksa mitään!"
Minä: "Otatteko ylös vai lähetänkö tekstiviestinä?"
Miesasiakas: "Joo, lähetä seksiviestinä!"
"Mäkin osaan kitaralla kolme sointua!"
"Kyllä minäkin osaisin soittaa jos olisi noin hyvä soitin millä soittaa"
"Kyllä mullakin olisi lahjat riittäneet, en vaan jaksanut harjoitella"
"Eikös muusikko soita ihan vaan omaksi ilokseen, pitääkö siitä vielä maksaakin?"
Ja aina sellaisella ylimielisellä virneellä lausuttuina, huoh. T: Ammattimuusikko
Luulin aina että nuo "ei kelpaa verotukseen" ja "se on varmaan ilmainen, höhöhöö"-vitsit ovat urbaania legendaa ja liioittelua, sitten aloitin työt kaupan kassalla. Ilmeeni oli varmaan valokuvan arvoinen, kun ensimmäistä kertaa ne kuuli. :D No, se oli vuosia sitten ja nykyisessä asiantuntijatyössäni ei kuule oikeastaan mitään latteita vitsejä.
Ja olin ihan unohtanut tuon plussakorttivitsin. "Vedetään uusiksi jos hinta tipahtaisi vaikka vielä lisää, HOHOHOO!" Hehehee. Et ollutkaan kuin päivän kymmenes, joka tuon heitti...
Onko suurin osa kyseisistä "vitseistä" miesten esittämiä?
Olen mäkkärissä. "Syötkö täällä vai tuleeko mukaan?" "Sut voisin ottaa mukaan" "Syön täällä jos lähdet mukaan" "Tuutko säkin mukana?"
Näitä tulee humalaisilta, 20-40v äijiltä. Vituttaa joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:22"]Duunareita koko palsta täynnä...
[/quote]
Norsunvittu-havainto kuitattu yömyöhään
[/quote]apua, putosin penkiltä xD
-Saako olla muuta?
-ilman muuta hehe
Lisäksi työssäni kuulen vitsejä "suoraan kakkosluukulle", "pieni lasku" ja muita superhauskoja vitsejä.
Mäkkärin työntekijä
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:47"]
Kätilö synnytyssalissa
[/quote]
En tiiä johtuuko kellonajasta mutta en tajunnu? :D
[/quote] Isännän tikki on tietääkseni tarkoittavinaan ylimääräistä ommelta kun synnytyksen jälkeen naisen alapää kursitaan kokoon eli tämä tikki tekisi siitä tiukemman.
Verenpainetta mitatessa: "Kai ne verenpaineet nousee kun tuollaiset kauniit naiset täällä pyörii. " keski-ikäiset tai vanhemmat miehet sairaalan vuodeosastolla