Vitsit joita kuulette työssänne toistuvasti
Listataanpas "erittäin hauskoja, kekseliäitä ja ainutlaatuisia" vitsejä joita työssä kuulee toistuvasti. Ehkä opitaan välttämään niitä ja mahdollisesti pelastamaan jonkun päivä, kun vitsiltä välttyy ;)
Kaupan alalla tämä jo aiemmin puheenaiheena ollut "sittenhän se on ilmainen" ja myöskin seteleitä tarkistettaessa "enkös olekin viime yönä tehnyt hyviä seteleitä kellarisaani, ei konekaan epäile mitään".
Kommentit (160)
Opiskeluaikoina olin kaupan kassana. Lukemattomia oli ne kerrat kun asiakas kuullessaan ostosten loppusumman kysyi; voisko pyöristää heh heh hah haa. Minä yhtä iloisesti että voihan sitä ylöspäin.
Kun noita iänikuisia vitsejä kuuli joka päivä vähintään 10 ihmisen suusta, ei niille lopulta jaksanut edes hymähtää, tekehymystä puhumattakaan. Asiakas alkoi kerran kyselemään eikö naurata, minä siihen asiallisesti että ei, on kulunut vitsi.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:47"] Laitapa sinne isännän tikki. Kätilö synnytyssalissa [/quote] En tiiä johtuuko kellonajasta mutta en tajunnu? :D [/quote] Isännän tikki on tietääkseni tarkoittavinaan ylimääräistä ommelta kun synnytyksen jälkeen naisen alapää kursitaan kokoon eli tämä tikki tekisi siitä tiukemman.
[/quote]
Siis oikeestiko joku heittää tollasta? :D ei helvetti, ois kyllä mun mies entinen jos tollasta menis synnytyksessä laukomaan.
"Jätin vettä myös muille" Kylpylän kassalle sanottua
"Siitähän sen tietää että on kylmä kun juristeilla on kädet omissa taskuissa"
Kertokaa myös ammatti :) Mää en kaikista ainakaa osannu yhdistää :D Vai onko vika vain minussa...
"Pappi sai taas kahvia juodakseen."
-En ota kuittia, ei se mee verotukseen kuitenkaan
-Tuo PIENI lasku
-Kokki saa pitää työnsä
" Teillä on varmaan joku salaliitto meitä vastaan."
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:47"]
"Kansi kiinni, omaiset on nähneet."
[/quote]
Tämä siis elektroniikkalaitteiden huollossa.
Toinen on "ei se toimi hyppysähköllä," kun johto on unohtunut irti.
Mun duunipaikalla ei vitsailla. Niin asiakkaat kuin työntekijätkin on aina niin naama norsun v**ulla, ettei siellä huumorin kukka kuki.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:57"]Mun duunipaikalla ei vitsailla. Niin asiakkaat kuin työntekijätkin on aina niin naama norsun v**ulla, ettei siellä huumorin kukka kuki.
[/quote]
Mikä työ?
"Taas tehdään työtä joka on arvoitus"
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:02"]
"Taas tehdään työtä joka on arvoitus"
[/quote]
Tornitouhua?
"Istutko usein pomosi polvella, ehe ehe..."
Sihteeri
Puhelinnumeroa kysyttäessä " en muista, harvonhan sitä tulee itelle soiteltua".
Just joo, mä kyllä muistan ja myös oman nimeni.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:51"]
-En ota kuittia, ei se mee verotukseen kuitenkaan
-Tuo PIENI lasku
-Kokki saa pitää työnsä
[/quote]
Joo, just nuo:
-Haluatko kuittia?
-En, ei se käy verotukseen. HOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOO.
-Saisiko olla muuta?
-Pieni lasku. HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOO.
Otan purkin rotanmyrkkyä.
- hakee verenohennuslääkettä apteekista
Kerran yks viiskymppinen juntihtava äijä tuli isäänsä tunnistamaan ruumishuoneelle. "Kyllähän tuo meijän kalkkilaivan kapteeni on". Vainaja oli harmaan valkea.