Vitsit joita kuulette työssänne toistuvasti
Listataanpas "erittäin hauskoja, kekseliäitä ja ainutlaatuisia" vitsejä joita työssä kuulee toistuvasti. Ehkä opitaan välttämään niitä ja mahdollisesti pelastamaan jonkun päivä, kun vitsiltä välttyy ;)
Kaupan alalla tämä jo aiemmin puheenaiheena ollut "sittenhän se on ilmainen" ja myöskin seteleitä tarkistettaessa "enkös olekin viime yönä tehnyt hyviä seteleitä kellarisaani, ei konekaan epäile mitään".
Kommentit (160)
"Miten noin nätti tyttö on valinnut tälläisen työn?"
"Saako kysyä ikää?"
Nelikymppinen hoikka (ja ehkä liian babyface) nainen asiantuntijatehtävässä. Harmitti enemmän nuorempana kun ajattelin, että kyseenalaistavat osaamistani. Nyt ajattelen vain, että olen sitten vissiin hyvin säilynyt.
Tuleeko muuta?
"Ilman muuta"
Meneekö tää juoma kädessä? (Pikaruokalan drive in:ssä kun ojennat juoman ilman "alustaa")
"mielummin mukissa" höhöhöhöö
"Et oo syöny ainakaan kuormasta";);9;)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:08"]Puhelinnumeroa kysyttäessä " en muista, harvonhan sitä tulee itelle soiteltua".
Just joo, mä kyllä muistan ja myös oman nimeni.
[/quote]
Oma puhelinnumeroni on AINOA numero, jonka osaan ulkoa, (jos ei lasketa mukaan 112 yms. palvelunumeroita)
Ei vitsi mutta usein kuuluu, " isäntä vai renki? "Ja sitten"kauan oot ajanut pirssiä? "Ei minua haittaa mutta kuinka usein asiakas kysyy kun menee esim vaatekaupan kassalle maksamaan niin ootko yrittäjä vai työntekijä. Ja sitten siinä maksutapahtuman lomassa heitto, kauanko oot ollu näissä hommissa? T.kuski
"Otatko kuitin" -"jos siinä on sun numero"
"Koska tulet pesemään mun ikkunat?" - työskentelin siivoojana
"Onko tytöllä taas tarjolla piparia?" - työskentelin kahvilassa
"Eipä olekaan kojun näteimmät omenat laarissa" - työskentelin torimyyjänä
Nykyisessä työssä ei ole enää joutunut kettuilua kuulemaan. Toisaalta en juurikaan ole asiakkaiden kanssa enää tekemisissä.
Kampaajana laittaessani kapan asiakkaan päällä, kysyn "onko kappa liian tiukalla?" Niin vastaus on tätä luokka "noh, löysytä sitten kuha naama alkkaa sinerttää" ehhehehe. Joskus sentään oikeasti hauskoja juttuja kuulee asiakkailta. Esim, vanhempi kaljuuntunut herra istuu penkkiin ja yhtäkkiä toteaa "ei sitä kyrvän päässä karvat kasva"
- Sitähän tulee kuin härjän kurkusta.
- Teillä onkin sitten tänään verilettupäivä.
laboratoriohoitaja
Mä en kanssa ole ikinä ymmärtänyt miksi juopuneet miesmatkustajat usein kysyy taksikuskilta onko isäntä vai renki. Mitä helvetin väliä sillä on? Ois kiva jos joku valottas asiaa?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:48"]"Pidätteletkö vessassakin saatana perkele"
[/quote]
Mikä työ?
Mulle vaan rakkauskirjeitä, ei laskuja. Lajittelen toimistossa aamuulla postit.
Tuo pieni lasku, ei kelpaa verotukseen & jaaha pitääkö tulla tiskaamaan..
Pukukopilla pyydetään ilmoittamaan henkilökunnalle jos on/epäilee olevansa raskaana. En kaipaa miesasiakkailta pohdintaa mahtaisiko raskaus hänen/heidän kohdallaan sittenkin olla mahdollinen. Toisinaan tekis mieli heittää vastaheitto että ootko antanut päästää sisääs ilman kortsua kun tollaista mietit?
"Nakit ja ranskalaiset!" Työskentelen asiakaspalvelussa, asiakkaat tulevat jonossa luukulleni. Työni ei liity elintarvikkeisiin mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:07"]"Nakit ja ranskalaiset!" Työskentelen asiakaspalvelussa, asiakkaat tulevat jonossa luukulleni. Työni ei liity elintarvikkeisiin mitenkään.
[/quote]
Mut toi on hauska :D
On kesäkuun alku ja opettaja on jäämässä 10 viikon lomalle: "No nyt saat tehdä viimein rauhassa työtäsi kun me emme ole täällä häiritsemässä!". Juu, niin varmaan mutta jäisin kyllä mielummin itsekin lomalle.
Olen koulusihteeri.
Verilettuja lounaalla tänään? Hehhee..