Miksi seksikumppanien määrä on joku arvokysymys?
Tekeekö useampi hoito elämänsä aikana ihmisen jotenkin huonommaksi? Itse olen 47 vuotias ja varmasti kumppanien määrä lähellä sataa, ehkä ylikin.
Mulla meni nuorena lujaa ja nautin elämästä. Paljon biletystä, paljon rakkautta ja romantiikkaa.
En käyttänyt mitään aineita enkä ole koskaan saanut mitään seksitautia.
On ollut myös vakavia pitkiä seurustelusuhteita enkä ole ikinä pettänyt ketään.
Nyt olen ollut avioliitossa viimeiset 15 vuotta eikä ainakaan minun puoleltani ole eroa näkyvissä.
Olenko siis huono vaimo vaan siksi, että menneisyys oli vauhdikasta?
En ole koskaan ymmärtänyt paheksuvia ja konservatiivisia ihmisiä. Jos sun elämä on ollut rauhallista ja nuoresta asti saman puolison kanssa, niin good for you. Pääasia että olet onnellinen.
Minäkin olen.
Ps. Miksi se lukumäärä tarvii kenellekään kertoa? Koskaan mun lukumäärää ei ole kukaan kysellyt enkä näin turhaa tietoa edes jakanut.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotain luonteesta kertoo. Tuntisin oloni inhottavaksi jos sinkkuna panisin ihmisiä joita en edes tunne. En pysty edes hitaita tanssimaan tuntemattomien/puolituttujen kanssa. Annan vain sellaisille joista oikeasti välitän. Niitä on ollut alle 5 elämässäni.
N32
Ihmiset on erilaisia. Kaikki ei ole kuten sinä olet. Eikä se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa.
Vaikea kuvitella että olet vain hieman minua nuorempi, olet lapsellinen ja itsekeskeinen.
Siinäpä hyvin perusteltu luonneanalyysi parin lauseen perusteella. Oletpa itse todella suvaitsevainen. Oma mielikuva niistä jotka panevat paljon, on ihmisten näkeminen objekteina joilla tyydytetään omia tarpeita. Usein matala koulutus, mahdollisesti huono itsetunto. Puhuvat naureskellen muista ihmisistä kovaan ääneen kaveripiirinsä kesken. Esimerkiksi tinderiä selaavat yhdessä arvostellen kovaan ääneen siellä vastaantulevia ihmisiä. Vaikkeivät itse ole mitään ykköspalkintoja parisuhdemarkkinoilla.
Olen siinä onnellisessa asemassa, etten ajattele yhdenkään seksikumppanini olleen virhe.
Naisen seksuaalisuuden kontrollointi pohjaa miehen tarpeeseen varmistaa, että perintö menee biologiselle jälkeläiselle.
En valitettavasti voi ottaa vastaan syyllistyssössötystä seksuaalisuudestani :D
N40, sitoutuneessa suhteessa, joitakin kymmeniä kumppaneita
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että naisen tulee olla hyvin varovainen sen karvaisen kipsan auki pitämisessä. Ei kukaan mies halua eukkoa jota on puoli kaupunkia käyttänyt patjanaan. Miehiä tämä ei koske, sillä miehen on luontaista jyvittää jokainen vako.
Olen joskus tehnyt mallintöitä ja pitänyt hauskaa.
Mutta tuollaiset ukot ja mielipiteet ei kiinnosta pätkääkään!
Vierailija kirjoitti:
On se arvokysymys. Kristilliset arvot määräävät vain yhden seksikumppani elämän aikana. Koska Jumala sitoutuu seksisuhteeseen ja eroaminen on Jumalan pettämistä.
Eikä siinä vielä kaikki! Näin joulun alla myös TONTUT KURKKII 😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotain luonteesta kertoo. Tuntisin oloni inhottavaksi jos sinkkuna panisin ihmisiä joita en edes tunne. En pysty edes hitaita tanssimaan tuntemattomien/puolituttujen kanssa. Annan vain sellaisille joista oikeasti välitän. Niitä on ollut alle 5 elämässäni.
N32
Olen saman ikäinen kuin sinä ja minusta viisi ihmistä on tosi paljon. Ei siis seksiin vaan suhteeseen. Me taidamme käsitellä välittämisen eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Ihmiset on erilaisia. Kaikki ei ole kuten sinä olet. Eikä se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa.
Vaikea kuvitella että olet vain hieman minua nuorempi, olet lapsellinen ja itsekeskeinen.
Siinäpä hyvin perusteltu luonneanalyysi parin lauseen perusteella. Oletpa itse todella suvaitsevainen. Oma mielikuva niistä jotka panevat paljon, on ihmisten näkeminen objekteina joilla tyydytetään omia tarpeita. Usein matala koulutus, mahdollisesti huono itsetunto. Puhuvat naureskellen muista ihmisistä kovaan ääneen kaveripiirinsä kesken. Esimerkiksi tinderiä selaavat yhdessä arvostellen kovaan ääneen siellä vastaantulevia ihmisiä. Vaikkeivät itse ole mitään ykköspalkintoja parisuhdemarkkinoilla.
Haha, väärin meni oletuksesi, olen ollut viimeiset 20 vuotta parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
N32
Luonteet onkin varmaan erilaisia, mitä sitten? Ap:n kysymys oli miksi se on arvokysymys. Miksi toinen suhde seksiin olisi muka huonompi kuin jokin toinen.
Jotkut tykkää tanssia hitaita tuntemattomien kanssa ja toiset sitä kammoaa. Kukin tehköön kuten tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miltä mahtaisi miehestäsi tuntua jos kuulisi sinun olevan vain patja….
Miltä mahtaisi puolisostasi tuntua jos tajuaisi sinun ajattelevan voivan olla ilkeä niille joiden elämäntyyliä juuri sinä et ymmärrä??
Minulla on ollut 50 kumppania SEKÄ olen tällä hetkellä pitkässä parisuhteessa, mutta en koskaan kuvitteleisi voivani käyttäytyä noin, enkä tuollaista tuomitsevaa käytöstä sietäisi läheisiltäni.
Kaikki ei pyöri juuri sinun ja sinun mielipiteiden ympärillä.
Ei tee. Minä en paheksu niitä, jotka ovat vain yhden kumppanin kanssa olleet, mutta en puolestani ota myöskään näiden paheksuntaa itseäni kohtaan vastaan.
Minua ei kiinnosta kenenkään seksielämä enkä omastani puhui kuin korkeintaan lähimpien ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksuaalisuutta on haluttu kontrolloida iät ja ajat. Sen takia tähän liittyy tuomitsevia asenteita vaikka kukaan ei oikein tiedä miksi.
Millä tavalla sen enempää kuin te haukutte "Alfa" miehiä, jotka hyppii kukasta kukkaan? Molemmat osapuolet saa paheksuntaa osakseen, vastakkaiselta osapuolelta.
mies53v
En ole ikinä haukkunut alfa-miehiä. Jotkut niin varmaan tekevät, mutta älä yleistä meihin muihin.
Naistenmiehet on monesti tavoiteltuja ja saavat joskus jopa arvostusta valloituksistaan toisilta miehiltä.
H o r o t (eli naiset) saavat "huonon maineen" jota paheksuvat niin toiset naiset kuin miehetkin. Ei tarvitse edes olla suurta määrää seksikumppaneita että nainen voi saada tuon maineen.
Naistenmiehet on tavoiteltuja ei niin fiksujen naisten puolelta. Ei normaalit naiset halua parisuhteeseen miestä, jolla on ollut >200 kumppania. Tietysti asia on erikseen, ellei ole tietoa asiasta. Kaikenlisäksi noilla tyypeillä on yleensä hyvin pieni kynnys ottaa paremman puutteessa se ($)hymy käyttöön.
Jotkut miehet voi yrittää naistenmiehen vanavedessä päästä osingolle, mutta ei nuo sen ihmeellisempää ihailua saa osakseen. Jokainenhan tietää, että tuo perustuu hyvän ulkonäön lisäksi lähes aina joko valehteluun tai hieman yksinkertaisten naisten kaatamiseen. Tuon takia tietyille naisille niitä kaatoja tulee huomattavia määriä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään arvokysymys. Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Itse en vain kelpuuttaisi parisuhteeseen naista, joka on pannut puolta kylää.
Enkä minä kelpuuttaisi ketään noin tuomitsevaa.
Eli win win.
Todennäköisesti jos näkisit minut ja näkisit yleiset faktat paperilla, sinä ottaisit minut.
Mutta minä en huolisi sinua.
- eri
Sinullehan ne kaikki tuntuu kelpaavan.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Olen saman ikäinen kuin sinä ja minusta viisi ihmistä on tosi paljon. Ei siis seksiin vaan suhteeseen. Me taidamme käsitellä välittämisen eri tavalla.
Minustakin viisi on paljon, sekä seksiin että parisuhteeseen. En usko että voisin edes löytää elämäni aikana niin montaa miestä, jotka haluaisin päästää niin lähelle. Tähän mennessä yksi ja se olisi ollut ihanne, mutta harmi kyllä se juttu kaatui. Jos joskus tulen löytämään toisen, se toivottavasti on sitten se viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään arvokysymys. Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Itse en vain kelpuuttaisi parisuhteeseen naista, joka on pannut puolta kylää.
Eli win win.
Todennäköisesti jos näkisit minut ja näkisit yleiset faktat paperilla, sinä ottaisit minut.
- eri
Jo tuon viestisi hyökkäävä ja epävarma sävy kertoo, että et kelpaisi minulle parisuhteeseen. Minä en tuominnut ketään, sinä tuomitsit minut. Projisoit omia virheitäsi minuun - epävarman naisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli win win.
- eri
Jo tuon viestisi hyökkäävä ja epävarma sävy kertoo, että et kelpaisi minulle parisuhteeseen. Minä en tuominnut ketään, sinä tuomitsit minut. Projisoit omia virheitäsi minuun - epävarman naisen käytöstä.
Olen parisuhteessa enkä pätkääkään epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli win win.
- eri
Sinullehan ne kaikki tuntuu kelpaavan.
sivusta
Tunnet minut hyvinkin :D silloin tietäisit että olen ollut vuosikymmeniä saman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksuaalisuutta on haluttu kontrolloida iät ja ajat. Sen takia tähän liittyy tuomitsevia asenteita vaikka kukaan ei oikein tiedä miksi.
Millä tavalla sen enempää kuin te haukutte "Alfa" miehiä, jotka hyppii kukasta kukkaan? Molemmat osapuolet saa paheksuntaa osakseen, vastakkaiselta osapuolelta.
mies53v
En ole ikinä haukkunut alfa-miehiä. Jotkut niin varmaan tekevät, mutta älä yleistä meihin muihin.
Naistenmiehet on monesti tavoiteltuja ja saavat joskus jopa arvostusta valloituksistaan toisilta miehiltä.
H o r o t (eli naiset) saavat "huonon maineen" jota paheksuvat niin toiset naiset kuin miehetkin. Ei tarvitse edes olla suurta määrää seksikumppaneita että nainen voi saada tuon maineen.
Naistenmiehet on tavoiteltuja ei niin fiksujen naisten puolelta. Ei normaalit naiset halua parisuhteeseen miestä, jolla on ollut >200 kumppania. Tietysti asia on erikseen, ellei ole tietoa asiasta. Kaikenlisäksi noilla tyypeillä on yleensä hyvin pieni kynnys ottaa paremman puutteessa se ($)hymy käyttöön.
Jotkut miehet voi yrittää naistenmiehen vanavedessä päästä osingolle, mutta ei nuo sen ihmeellisempää ihailua saa osakseen. Jokainenhan tietää, että tuo perustuu hyvän ulkonäön lisäksi lähes aina joko valehteluun tai hieman yksinkertaisten naisten kaatamiseen. Tuon takia tietyille naisille niitä kaatoja tulee huomattavia määriä.
mies53v
…Ja tällaisten harhojen takia sä shitpostaat tänne vuodesta toiseen sitä hääyöraiskausfantasiaasi.
Toivottavasti itse joskus värjöttelet yöpaidassasi tietäen, että pian huoneeseesi tulee valtava köriläs, jolla on laillinen oikeus ottaa sut vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä mahtaisi miehestäsi tuntua jos kuulisi sinun olevan vain patja….
Sen verran hyvä olen sängyssä että todella kaukana patjasta. Sehän se juuri taitaa olla uhka tässä: naiset joilla on voimakas seksuaalivietti, runsain mitoin vetovoimaa ja itsevarmuutta seksuaalisesti. Jokin kumma siinä toisia pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli win win.
- eri
Kertoo aika paljon ihmisestä kun kirjoittaa, että jos näkisit minut ja faktat paperilla. Tuli oksennusta suuhun kun luin ton.
Ap antaa hyvä esimerkin siitä miksi miesten ei kannata olla yksiavioisia…
Ongelmaa ei olisi, jos naiset ei ulisisi siitä, jos mies ei kelpuuta heitä heidän paneskelun takia. Miksi siis yrittää pakottaa miehet luopumasn kriteereistään? Mitä tapahtui sille, että antaa jokaisen toimia kuten haluaa?