Mikä pääkaupunkiseudussa niiiiiin kamalaa?
Itse unelmoin siellä asumisesta: rakastan ihmisvilinää ja sitä, että aina on jotain tekemistä! Voi poiketa syömään erilaisiin paikkoihin ja kulttuuritarjontaa on pilvin pimein.
Itse asiassa Helsinkikin on vähän liian pieni kaupunki - näkisin itseni mieluusti esim. Lontoossa tai nykissä..
Kommentit (7)
asua täällä. Itse en haluaisi asua muualla Suomessa, korkeintaan ehkä Tampereella. Mäkin pidän ihmisvilinästä ja siitä, että on aina jotain tekemistä ja minne mennä. On museoita, messuja, näyttelyitä, urheilutapahtumia ym. ym. huomattavasti enemmän kuin muualla Suomessa.
Ja asuin 30 vuotta Helsingissä, nyt pikkukaupungissa, jossa on toki omat huonotkin puolensa, mutta ei noita.
Olen asunut täällä jo yli 10v. ja olen viihtynyt :), paljon paremmin kuin maaseudulla, jossa vietin lapsuuteni. Parasta täällä on ihmiset, avarakatseisempia ja suvaitsevaisempia kuin maaseudulla.
Muuten on paljolti samanlaista kuin muuallakin. Kyllä sitä kulttuuria ja ihmisvilinää löytyy kehäkolmosen ulkopuoleltakin.
tosiasia kuitenkin on, että eihän perheellinen niistä asioista juurikaan voi nauttia.
nytkin asutaan isohkon kaupungin laitamalla (n.30km) enkä muuttaisi tuonne keskustaan mistään hinnasta!
täällä puhdas luonto ja oma rauha, ihanaa!!!!
voi olla näin hiljaista!!!!