Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkukylien tytöt eivät ole kiinnostuneita oman kylän pojista ja lähtevät menemään heti kun pystyvät

Vierailija
07.11.2021 |

En ihmettele. Kukaan ei kestä siellä ja ihana Helsinki mahdollisuuksineen houkuttelee enemmän kuin se ummehtunut meininki tuppukylässä.

https://yle.fi/uutiset/3-12172579

Kommentit (380)

Vierailija
161/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttavat Helsinkiin, kilpailevat verissäpäin pk-seudun akateemisista miehistä, kunnes 43-vuotiaina sinkkuina tajuavat, että mahdollisuus perheeseen meni jo.

Säälittävää.

Tuossahan on hyvä neuvo naisettomuutta ja naisten nirsoutta valittaville miehille. Hankkikaa akateeminen koulutus ja muuttakaa pääkaupunkiseudulle, niin naiset tappelevat teistä verissäpäin.

Itsellä tuossa tulee jo monta ongelmaa olen tekijä enkä paperin pyörittäjä niin akateemisuus menee siinä ja sinne betoni helvettiin mahdollisimman kauas luonnosta minua ei saa vaikka se maksaisi henkeni. Tyydyn itse sinkkuuteen ja kuunteleen naisten valituksia kun Helsingissä ei ole kunnon miehiä

Totta. Kun äly ei riitä opiskeluun ja muuhun niin parempi onkin tyytyä ns. varsihommiin. Eihän sille mitään mahda, että jossain pussinperällä asuminen vaikuttaa myös henkiseen vireyteen ja muutosten ja uusien tuulien hyväksymiseen heikentävästi. Tietty näköalattomuus on selkeästi ongelma.

Olen tarvinnut älyä työssäni aika paljonkin kun Olen koulutuksiltani sähköasentaja Sekä ICT-asentajana mutta en halua pilata uskomustasi että akateemisuuden alapuolella ei tarvitse älyä. Olen maailmaa nähnyt muutenkin ja reissannut paljon mutta kodin haluan pitää luonnon helmassa.

Ja lopuksi ilman minun kaltaisia asentajia sinä et tekisi sillä läppärillä yhtään mitään kun me ei oltaisi rakennettu sinulle verkkoja käytettäväksi ja nyt puhun tietoliikenne- sekä sähköverkoista

En usko, että olet sinkku.

Vierailija
162/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttavat Helsinkiin, kilpailevat verissäpäin pk-seudun akateemisista miehistä, kunnes 43-vuotiaina sinkkuina tajuavat, että mahdollisuus perheeseen meni jo.

Säälittävää.

Tuossahan on hyvä neuvo naisettomuutta ja naisten nirsoutta valittaville miehille. Hankkikaa akateeminen koulutus ja muuttakaa pääkaupunkiseudulle, niin naiset tappelevat teistä verissäpäin.

Itsellä tuossa tulee jo monta ongelmaa olen tekijä enkä paperin pyörittäjä niin akateemisuus menee siinä ja sinne betoni helvettiin mahdollisimman kauas luonnosta minua ei saa vaikka se maksaisi henkeni. Tyydyn itse sinkkuuteen ja kuunteleen naisten valituksia kun Helsingissä ei ole kunnon miehiä

Totta. Kun äly ei riitä opiskeluun ja muuhun niin parempi onkin tyytyä ns. varsihommiin. Eihän sille mitään mahda, että jossain pussinperällä asuminen vaikuttaa myös henkiseen vireyteen ja muutosten ja uusien tuulien hyväksymiseen heikentävästi. Tietty näköalattomuus on selkeästi ongelma.

Olen tarvinnut älyä työssäni aika paljonkin kun Olen koulutuksiltani sähköasentaja Sekä ICT-asentajana mutta en halua pilata uskomustasi että akateemisuuden alapuolella ei tarvitse älyä. Olen maailmaa nähnyt muutenkin ja reissannut paljon mutta kodin haluan pitää luonnon helmassa.

Ja lopuksi ilman minun kaltaisia asentajia sinä et tekisi sillä läppärillä yhtään mitään kun me ei oltaisi rakennettu sinulle verkkoja käytettäväksi ja nyt puhun tietoliikenne- sekä sähköverkoista

En usko, että olet sinkku.

Olen omasta vapaasta tahdostani sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin pieneltä paikkakunalta koska siellä naisten ainoa kriteeri miehelle tuntui olevan se ettei mies saanut olla samalta paikkakunnalta.

Aivan, koska se mies oli joko sukulainen tai seurustellut aiemmin siskon kanssa.

Vierailija
164/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjala lippis ei todella tyhmiä oman kylän tyttöjä  huoli leikkivät bissiksiä eikä tiedä mitä ovat. kelpaavat ainoastaan kaupunkeihin tiskareiksi tai satamiin parastaan kauppaamaan. meidän kylään on 3 emäntää tullut helsinkistä ja kaikki he ovat akateemisia. juntti ymmärtää tason ja laadun kuten hekin.

Vierailija
165/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä Helsinki koska siellä pitää jo naisena varoa että millä alueella iltalenkkinsä tekee.

Höpö höpö. Minä naisena asun itse yhdellä "pahalla" alueella ja voi sanoa että ainoat oikeat ongelmat tulee niiltä kännisiltä jurputtajilta, jotka käyvät samalla lailla miestenkin henk. koht. tilaan pyytämättä ja kysymättä. Se, että joku etuilee jonossa tai puhuu kovaan ääneen julkisissa sisätiloissa ei ole mikään oikea ongelma.

Vierailija
166/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propagandaa mukana.

Muistakaa Ylen agenda. 

Ihan kuin jokainen nainen haluaisi väsyneeseen 0-työhön johonkin "mainostoimistoon" joka pysyy pystyssä valtionvirastojen tukitilauksialla tai onlyfans-malliksi. 

Ja ihan kuin jokainen ihminen haluaisi johonkin pierukuutioon Helsinkiin asumaan. Eiköhän tuon trendin aallonharja ole jo saavutettu. 

No kerro mikä se Ylen "agenda" on? Kerro! Naurut ei olisi pahitteeksi.

Yleisradio tässä vastikään lainasi jotain yliopistonlehtoria jonka mukaan sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Tämmöistä tapahtuu varsin usein...

Tässä mahtava artikkeli BIOLOGILTA: https://journal.fi/tt/article/view/89802/49063?utm_source=pocket_mylist

ohis

Vierailija
167/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä Helsinki koska siellä pitää jo naisena varoa että millä alueella iltalenkkinsä tekee.

Höpö höpö. Minä naisena asun itse yhdellä "pahalla" alueella ja voi sanoa että ainoat oikeat ongelmat tulee niiltä kännisiltä jurputtajilta, jotka käyvät samalla lailla miestenkin henk. koht. tilaan pyytämättä ja kysymättä. Se, että joku etuilee jonossa tai puhuu kovaan ääneen julkisissa sisätiloissa ei ole mikään oikea ongelma.

Lukuisat tilastot kertovat aivan muuta. Homoseksuaalina miehenä olen tästä tilastojen kanssa täysin samaa mieltä. Tuolla maaseudummalla ironisesti ei saa läheskään niin paljon vihaa niskaansa käsi kädessä kävellen kuin pääkaupunkiseudulla. Ulkomailta tullut porukka on homofobiassaan, niin kuin seksuaalisessa ahdistelussaankin aivan täysin eri tasolla verrattuna suomalaisiin.

Vierailija
168/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkää huoliko kyllä polttoaineiden hinnan nousu ajaa nämä yksinäiset ja vihaiset miehet kaupunkeihin naapuriinne.

Mieluummin maksan bensasta kuin kuuntelen näitä pyrkyrimuijia. Yliopistossa sai kuulla ihan tarpeeksi.

Vierailija
169/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Taivalkoskelta pk-seudulle opintojen perässä. Elämäni parhain päätös.

Vierailija
170/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupaikkakunnilla ei ole korkeakouluja eikä työpaikkoja niistä valmistuneille. Yllättääkö tämä peräkammarinpojat?

Mikä tämä pakkomielle palstan naisilla on peräkammarinpoikiin? V**uttaako sinua ja projisoit kun olet jumissa jossain kaupungissa pettävän ja menevän miehesi kanssa?

Mutta onneksi sinulla on oma käsi, se ei petä eikä jätä.

Thaimaahan pääsee onneksi nyt

Onneksi, ettei tule jännetupentulehdusta.

Vierailija
171/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän MGTOW-tyypit väittävät haluavansa.

Vierailija
172/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkää huoliko kyllä polttoaineiden hinnan nousu ajaa nämä yksinäiset ja vihaiset miehet kaupunkeihin naapuriinne.

Mieluummin maksan bensasta kuin kuuntelen näitä pyrkyrimuijia. Yliopistossa sai kuulla ihan tarpeeksi.

No sittenhän ketjun aihe ei koske sinua! Antaa maalaistyttöjen muuttaa kaupunkiin kun et sinä niitä kaipaa etkä tarvitse. :)

Vierailija
173/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupaikkakunnilla ei ole korkeakouluja eikä työpaikkoja niistä valmistuneille. Yllättääkö tämä peräkammarinpojat?

Mikä tämä pakkomielle palstan naisilla on peräkammarinpoikiin? V**uttaako sinua ja projisoit kun olet jumissa jossain kaupungissa pettävän ja menevän miehesi kanssa?

Mutta onneksi sinulla on oma käsi, se ei petä eikä jätä.

Thaimaahan pääsee onneksi nyt

Love you long time, tai ainakin siihen asti että rahat loppuu.

Vierailija
174/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin alle 10 000 hengen kylässä pienempänä. En kyllä muista, että se niin ihmeellinen paikka olisi ollut. Paljon sekopäisempää väkeä on kaupungissa. Kaupungista löytyy kaikki.

Vierailija
175/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän MGTOW-tyypit väittävät haluavansa.

Niinhän ne väittävät. Veikkaan MGTOW-haaveet katoaisivat sillä sekunnilla kun joku suostuisi heille vakipilluksi ja taloudenhoitajaksi.

Vierailija
176/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitä tietosi kirjoitti:

karjala lippis ei todella tyhmiä oman kylän tyttöjä  huoli leikkivät bissiksiä eikä tiedä mitä ovat. kelpaavat ainoastaan kaupunkeihin tiskareiksi tai satamiin parastaan kauppaamaan. meidän kylään on 3 emäntää tullut helsinkistä ja kaikki he ovat akateemisia. juntti ymmärtää tason ja laadun kuten hekin.

50-luku soitti ja haluaa asenteensa takaisin.

Vierailija
177/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtisin kaupunkiin kun maalla saa asua omassa talossa omalla tontilla ja naapurit vähintään 200m päässä ja on metsää, peltoa, järviä eli luonto lähellä. Mitä kaupungissa? Melua, saastetta, juoppoja, narkkeja, ei luontoa vaan pelkkää betonia silminkantamattomiin ja ei yhtään rauhaa kun seinän takana kuuluisi joko panemisen, tappelun äänet tai muu melu. Täällä saa olla rauhassa ja pääsee hetkessä metsään kävelemään vaikka keskellä yötä eikä tarvitse pelätä että joku tulisi vastaan ryöstö tai puukotus aikeissa.

Vierailija
178/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sai jo ala-asteen ekoilta luokilta asti kuulla, miten omien vanhempien akateemiset ammatit on noloja eikä mitään oikeita töitä, niin kyllähän siinä semmoinen ulkopuolisuuden tunne oli koko nuoruuden ajan. Ei ollut helppoa olla sosiaalityöntekijän ja tutkijan tytär. Lukiossa oli jo siedettävää, mutta kyllä odotin että pääsen pois. Sinänsä ei ole mitään maaseutua vastaan, ja voisin joskus ajatella muuttavani syrjempään kunhan omat lapseni muuttavat pois kotoa. Ei kuitenkaan ikinä siihen samaan kuntaan mistä lähdin, liikaa tuttuja.

Huvittavaa, kun vertaan omiin kokemuksiini 5000 asukkaan paikkakunnalla. Olin nimittäin maalainen siellä sen vuoksi, että asuin 10 km:n päässä pitäjän keskustasta ja kyllä, vanhempani olivat maanviljelijöitä. Ja kyllä, olin myös se pois muuttanut, myöhemmin yliopistosta valmistunut hyvään ammattiin ja kumppanitkin ovat olleet akateemisia. Pienillä paikkakunnilla on mahdotonta se pikkusieluisuus. Arvostan itse suuresti maanviljelijöitä, mutta ehkä ne keskiluokkaiset amistason tyypit oli siellä ne, joita en kaipaa. Oli jotenkin noussut neste päähän heillä, en yhtään ymmärrä miksi. Päättävissä elimissä tuntui olevan myös aika yksinkertaista sakkia. Tk-lääkäri oli juoppo, muita vaihtoehtoja ei kuitenkaan ollut kuin mennä hänelle.

Minäkin asuin siis 15km päässä keskustasta, ja alakoulun kävin siellä kyläkoulussa, jossa iso osa koulukavereista oli maanviljelijäperheestä. Omatkin isovanhemmat oli maanviljelijöitä. Mutta joo ne coolit ammatit oli esim rekkakuski, raksamies tai tehdastyöläinen, "herraviha" oli aika käsinkosketeltavaa.

Vierailija
179/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asuin alle 10 000 hengen kylässä pienempänä. En kyllä muista, että se niin ihmeellinen paikka olisi ollut. Paljon sekopäisempää väkeä on kaupungissa. Kaupungista löytyy kaikki.

Itse saman kokoisessa kylässä asuvana allekirjoitan tuon ja ne sekopäisimmät tulevat meille maalle kertomaan kuinka paljon kaikki on parempaa kaupungissa ja solvaa kaikkea mitä ympärillä näkee ja yleensä ne loukkaantuu kun kysyy että miksi lähdit sieltä kaupungista kun kerta siellä kaikki on niin paljon parempaa

Vierailija
180/380 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monet tytöt toivat esiin, että kylässä oli vahva sosiaalinen kontrolli. Se kohdistui nimenomaan tyttöihin ja sitä harjoittivat toiset tytöt ja naiset. Tytöille ja naisille varattu rooli näytti heidän silmissään hyvin kapealta."

Eikö tätä harjoita nimenomaan vanhemman polven ihmiset, jotka eivät näe maailman muuttumista. Toisissa piireissä miehet olivat niitä ahdasmielisimpiä, joiden mielestä naisilla on se yksi ja sama rooli. Toisissa piireissä vanhat naiset ovat niitä ahdasmielisiä, jotka ajattelvat että tyttärienkin tulisi olla käveleviä kodinkoneita niin kuin hekin ovat.