Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä sellaisesta jolla yli 10 seurustelukumppania?

Vierailija
07.11.2021 |

Tuli mieleen noista seksikumppanikeskusteluista että itselle suurempi turn off ja varoitus siitä ettei kykene sitoutumaan olisi useat seurustelukumppanit.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaseurustelija, joka etsii yhdettätoista ennen kuin täysi tusina tulee täyteen.

Tyylit ei oikein kohtaisi, kun itse valitsin ja sitouduin ensimmäiseen.

M40+

Vierailija
22/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhde on päättynyt toisen osapuolen pettämiseen niin siltikö parisuhdetta pitäisi jatkaa? Näitä tulee aivan jokaiselle naiselle, että mies pettää. Kaikki ei ole ihan niin mustavalkoista.

Koska naiset eivät koskaan petä, niin miehet pettävät miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläväinen, kokenut ja mielenkiintoinen persoona, joka sopii hyvin kesytettäväksi, koska haastetta riittää!

Vierailija
24/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläväinen, kokenut ja mielenkiintoinen persoona, joka sopii hyvin kesytettäväksi, koska haastetta riittää!

Joo, minussa ainakin olisi haastetta. En ihan 10 kertaa ole seurustellut, mutta ei paljosta puutukaan. Yksikään suhde ei ole päättynyt omasta aloitteestani ja niiden jäljiltä jäljellä on lähinnä pieniksi palasiksi murennettu itsetunto. Ei todellakaan mikään villi seikkailijaluonne. Sellainen en ole ollut koskaan. 

Vierailija
25/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono onni rakkaudessa. Monet suhteet ei tarkoita automaattisesti että henkilössä on ns. jotakin vikaa.

Vierailija
26/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kymmenen peräkkäistäkin seurustelusuhdetta pilaa ihmisen muille, riippumatta siitä onko hänet jätetty useammin vai hän jättänyt ja vaihtanut uuteen?

Jos on kykenevä jatkuvasti ihastumaan uuteen ei suhde sellaisen kanssa tule kestämään. Tai sitten se vain esittää että ihastuu.

Vierailija
27/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono onni rakkaudessa. Monet suhteet ei tarkoita automaattisesti että henkilössä on ns. jotakin vikaa.

Olet vain yhdestoista johon tämä "rakastuu". Tunteiden tuuliviiri joka lopulta rakastuu siihen numeroon 12.

Vierailija
28/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuman sanelema juttu. Riippuu niin paljon siitä, millaisia ihmisiä on kohdannut.

Vierailija
29/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itse jaksoin laskea kumppaneita sataan asti. Sitten ei enää muistanut.

Nykyinen puoliso on ollut 35 vuotta. Puoliso on kerran eronnot, minä olen ekalla kierroksella.

Kun riittävän monen kanssa harrastaa seksiä, niin alkaa tietää mitä haluaa. Ei tule mieleenkään syrjähyppiä, kun sen kaiken on jo perusteellisesti suorittanut. 

Vierailija
30/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka 40-vuotias, niin onhan 10 seurustelusuhdetta siihen ikään nähden aika vähän.

Vierailija
31/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on rakastunut monta kertaa onnettomasti, on vähemmän paheksuttava kuin jos olisi rakastunut monta kertaa onnellisesti ja seurustellut monta kertaa. Vaikka sitä ei voi itse päättää onko tunne molemminpuolinen.

Vierailija
32/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikein huono onni, niin ei ole yhtään suhdetta.

Vierailija
33/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos on rakastunut monta kertaa onnettomasti, on vähemmän paheksuttava kuin jos olisi rakastunut monta kertaa onnellisesti ja seurustellut monta kertaa. Vaikka sitä ei voi itse päättää onko tunne molemminpuolinen.

Onhan se todella hälyttävää jos on koko ajan rakastamassa uuteen. Kohta rakastuu taas uuteen.

Vierailija
34/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedätte toisen seurustelujen määrän?

Kysyttekö sitä heti kättelyssä tai ylipäätäänkään?

Minulta ei yksikään mies  ole kysynyt enkä minä ole kysynyt yhdeltäkään mieheltä.

Sitä paitsi jos se toinen ei sitten keroisikaan totuutta? Mistä sen esiin kaivatte?

En tiedä mutta jos minulta tullaan kyselemään tuollaista se herättää ei niin hyviä tuntemuksia.

Kontrolloija, mustasukkainen, epävarma, huono itsetunto.....

Vierailija
35/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajien kaksinaismoraali ällöttää minua!! Miehellä 100 ok mutta nainen on yök jos on 10 muuta ollut!! Millä hiton perusteella?

Vierailija
36/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole kummoinen määrä, jos kyseessä on vähintään 35-vuotias henkilö. Ihan ok. Monilla on lyhyitä seurusteluja, joissa sitten todetaan, että homma ei toimikaan ja lähdetään eri teille. Ja toisaalta osa seurusteluista voi kestää vuosia.

Vierailija
37/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kysymystä:

1. Mies vai nainen? Jos nainen niin hän on vain etsinyt itseään. Tuon päälle tulee vielä kokemukset muista naisista. Mies taas on sitoutumiskyvytön sika.

2. samaan aikaan? Taas, jos nainen niin hän vain etsii itseään. Mies taas on sika.

Vierailija
38/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ehtivä ihminen.

Vierailija
39/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajien kaksinaismoraali ällöttää minua!! Miehellä 100 ok mutta nainen on yök jos on 10 muuta ollut!! Millä hiton perusteella?

Vastaan miehenä. Minulla on alle 10 suhdetta, naimisissa 20+ vuotta.

Mies jolla olisi ollut 100+ olisi minusta yök, mutta toisaalta eipä minun tarvitse siltä suihin ottaa.

Nainen jolla on ollut 100+ olisi minusta yök.

Sori mutta en havaitse kaksinaismoraalia.

Vierailija
40/75 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uroksen luonto on sellainen, että tulee siittää mahdollisimman monta naarasta, naaraan tulisi valita vain yksi ja paras uros jonka antaa astua. Silkkaa biologiaa.