Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamaton sukulainen vierailee 90-vuotiaan luona

Vierailija
07.11.2021 |

Minulle selvisi just että rokottamaton rakennusalalla työskentelevä sukulainen on koko pandemian ajan vieraillut 90-vuotiaan anoppini luona.
Siellä se on istunut levittämässä koronaa kun koko muu suku on tehnyt kaikkensa turvatoimien eteen.
Ja sama meno jatkuu. Katsoo oikeudekseen tulla rokottamattoman vaimonsa kanssa kyläilemään meillekin varottamatta ja aivan yllättäen.
75 % anopin luona käyneistä muista vieraista on vielä ollut pahinta riskiryhmää.

Mitä tehdä ?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voi olla noin itsekkäitä ? Eikö ne yhtään ajattele muiden terveysongelmia ?

Aina vaan minäminä minä ja minun vapauteni ja oikeuteni ?

Miten se rokote suojaa tartunnalta? Rokotetuthan niitä on, ketkä levittää tautia. Englannissa koronapassin vaatineesta festarista syntyi 5 000 koronatartuntaa, vaikka rokotukset oli kunnossa kaikilla osallistuneilla.

Rokotettuna levittää tautia vähemmän ja sairastaa taudin lievempänä.

Ottamalla rokotteen tekee sen minkä voi.

Siis uskooko joku vielä tähän narratiiviin??

Ihan muuten vaan huvikseen on jo rokotettu jo 75% koko maapallon aikuisväestöstä ?

(Suomen persuja, Afrikan köyhiä , venäläisiä ja entisen itäblokin maita lukuunottamatta. )

Koko maapallossa rokote annettu 49.6 prosentille tällä hetkellä eli rokottamattomat ovat vielä enemmistössä. Ei ne ehtinyt kuin höynäyttää puolet teistä. Kiva kuulua enemmistöön. 

Vierailija
62/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 88v anoppi ilmoitti, että rokotettuja ei halua luokseen vierailulle, koska nämä levittävät koronaa. Rokottamattomat elävät itse asettamiensa tiukkojen turvatoimien "vankilassa", että he ovat tervetulleita käymään, koska todennäköisesti eivät sairasta ja tartuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voi olla noin itsekkäitä ? Eikö ne yhtään ajattele muiden terveysongelmia ?

Miten se rokote suojaa tartunnalta? Rokotetuthan niitä on, ketkä levittää tautia. Englannissa koronapassin vaatineesta festarista syntyi 5 000 koronatartuntaa, vaikka rokotukset oli kunnossa kaikilla osallistuneilla.

Ihan muuten vaan huvikseen on jo rokotettu jo 75% koko maapallon aikuisväestöstä ?

(Suomen persuja, Afrikan köyhiä , venäläisiä ja entisen itäblokin maita lukuunottamatta. )

Koko maapallossa rokote annettu 49.6 prosentille tällä hetkellä eli rokottamattomat ovat vielä enemmistössä. Ei ne ehtinyt kuin höynäyttää puolet teistä. Kiva kuulua enemmistöön. 

Tarkista lähteesi, saamasi tiedot ovat jo vanhentuneet.

Vähintään ensimmäisen rokoteannoksen on saanut 51,2 % koko maapallon väestöstä.

Koska rokottaminen on aloitettu vanhemmista ikäluokista ja näitä ensimmäisiä rokotteita on annettu jo 3,93 miljardille ihmiselle. Koska täysikäisiä maapallon väestöstä on n. 5.2 miljardia on täysi-ikäisiä rokotettu jo koko maapallolla noin 75%

Lähde New York Times , sähköinen julkaisu 7.11.2021 klo 13.38 Suomen aikaa.

Vierailija
64/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 88v anoppi ilmoitti, että rokotettuja ei halua luokseen vierailulle, koska nämä levittävät koronaa. Rokottamattomat elävät itse asettamiensa tiukkojen turvatoimien "vankilassa", että he ovat tervetulleita käymään, koska todennäköisesti eivät sairasta ja tartuta.

No tässä AP.n tapauksessahan. näin ei todellakaan ole.

Vierailija
65/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun sukulainen ei ole aivopesty valtamedian propagandalla. Olisit iloinen sukulaisestasi, joka on kunnossa.

Sinua Venäjän trollit vetävät kuin pässiä narussa. Koko muu Suomi nauraa sinulle.

Lopeta se MV-lehden valhepropagandan lukeminen.

Vain kansan tyhmimmät toistavat tollaista hölynpölyä.

Vierailija
66/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Se vanhus voi saada sen viruksen myös joltain rokotetulta. Vai onko rokotetun levittämä tauti jotenkin parempi tauti?

Vierailija
67/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa, ettei oletetusti rokotettu 90-vuotias sukulaisesi sitten tartuta tautia tähän rokottamattomaan.

Vierailija
68/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ongelmia sullakin ap...

Vierailija
69/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. se on 9-kymppisen asia.

Vierailija
70/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se populaation vähentäminen tietenkään huvitusta ole ,saahan siitä fyrkkaa.

Vierailija
71/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastot kertoo ,että rokotetuilla on enenmmän taudinaiheuttajaa nielussa.

Vierailija
72/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt virus on muuttunut täysin ja edelleen pistetään samaa mRNA-injektioainetta, mitä 1,5 vuotta sitten.

Miksi uutta rokotetta ei ole tehty, kun ensimmäisen kehittämiseen meni kaksi päivää? Herää myös kysymys, kuinka paljon mRNA-injektioita oli varastossa ennen pandemian lanseerausta?"

Lainaillaan kommentteja.

Vierailija
73/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistetut COVID-19 tartunnat 01.05.2022 – 31.07.2022

Sampon tilastoista näkyy, että rokottamattomat ovat saaneet tartuntoja 10 989 kpl kyseisellä ajanjaksolla.

Täydellä rokotussuojalla ja tehosteella (3. piikkiä) tartuntalukema on 117 940 kpl.

74/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun 9-kymppinen anoppi ole itse ottanut rokotukset ja siten itse suojautunut koronalta

Vierailija
75/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle millään tavalla, että ketä siellä anopilla vierailee. Teille voit tietysti kieltää tulemasta.

Vierailija
76/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko olla provo koska rokote estää vain saamasta vakavaa tautimuotoa.

99,9% ihmisille se koronarokote on turha koska niin harva saa vakavaa tautimuotoa koronasta.

Vierailija
77/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Niin olen minäkin rokottamaton (enkä ko.tautia vielä sairastanut) vieraillut yli 90v rokotetun isovanhemman luona. Hän sairasti just koronan ja pääsikotiin, voi hyvin. Tartunta tuli todennäköisesti rokotetulta, itse en ole ollut lähelläkään.

Mitä se sulle kuuluu, mitä ottaako joku rokotuksen vai ei? Pääasia että itse rokotuksen hankit jos haluat parhaasi mukaan suojautua. Meillä kaikilla on omat syymme miksi on tai ei ole otettu rokotusta. Ei kukaan voi taata ettet saa influenssaa tai mitään muutakaan tautia etkä niihinkään kysele kenenkään rokotusta.

Kotiisi valitset toki vieraasi itse. Pakko ei oo vierailla/kyläillä mutta kyllä se nyt todennäköisempää on sun saada vaikkapa lähikaupasta tai työpaikalta kuin just siltä yhdeltä vieraalta.

Ei kannata lyödä leimoja ihmisiin vain yhden terveysvalinnan perusteella. Tuskin oot heiltä kysynyt onko he ottaneet influenssarokotustakaan sinua varten?

Älä elä elämääsi pelon kautta, vaikka toki on ymmärrettävää että olet huolissasi.

Vierailija
78/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuolemat 01.05.2022 – 31.07.2022,  koronatartunnan yhteydessä

Kuolemia ajanjaksolla oli yhteensä 855 kpl. 

Rokottamattomien osuus on (131) 18,09% ja kolme kertaa piikitettyjen (607) on 70,99%"        lainaus

Vierailija
79/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n on pakko olla provo koska rokote estää vain saamasta vakavaa tautimuotoa.

99,9% ihmisille se koronarokote on turha koska niin harva saa vakavaa tautimuotoa koronasta.

Onhan se mantra kyseenalainen ,kun eniten kuolemia on rokotetuilla.

Vierailija
80/82 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se rokotettu tartuttaa ihan yhtä hyvin. Ei se rokote mitään auta.

Kaikki meidän perheessä sai koronan vaikka ollaan saatu rokotus.

Minä olin eka joka sairastuin.

Ihan puppua ne rokotukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi