Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamaton sukulainen vierailee 90-vuotiaan luona

Vierailija
07.11.2021 |

Minulle selvisi just että rokottamaton rakennusalalla työskentelevä sukulainen on koko pandemian ajan vieraillut 90-vuotiaan anoppini luona.
Siellä se on istunut levittämässä koronaa kun koko muu suku on tehnyt kaikkensa turvatoimien eteen.
Ja sama meno jatkuu. Katsoo oikeudekseen tulla rokottamattoman vaimonsa kanssa kyläilemään meillekin varottamatta ja aivan yllättäen.
75 % anopin luona käyneistä muista vieraista on vielä ollut pahinta riskiryhmää.

Mitä tehdä ?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä odotellessa.

Vierailija
2/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokottamattomathan kantaa luonnollisesti virusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä sit ollut korona?

Vierailija
4/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä anoppisi on sanonut asiasta?  Ja sinä taas voit omalla kotiovellasi sanoa sukulaisillesi, että ei ole mitään asiaa teille sisään. Mun siskoni lapsenlapsia ei ole rokotettu (koska ovat vielä päiväkoti- ja alakouluikäisiä), mutta he kyläilevät yli 90-vuotiaiden isoisovanhempiensa luona. Tämä on ihan näiden vanhusten oma toivomus siitäkin huolimatta, että koronatartuntojen määrä lasten keskuudessa kasvaa koko ajan. 

Vierailija
5/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ompa taas kamalaa. 

Vierailija
6/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei se auttais yhtään, vaikka olis rokotettu. Silti voi kantaa sitä virusta ihan yhtälailla. Ei se rokote estä sitä tartuntaa... Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?! 

Vierailija
7/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi olla noin itsekkäitä ? Eikö ne yhtään ajattele muiden terveysongelmia ?

Aina vaan minäminä minä ja minun vapauteni ja oikeuteni ?

Vierailija
8/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee tosiaan varmaankin saavansa perintöä, mutta ei sitä sille juurikaan jää.

Vierailija
9/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittämässä koronaa? Ajatteletko, että kaikki rokottamatomat kantaa koronaa? Hyvinhän tässä sitten on käynyt, kun 90-vuotias on ilmeisesti oireettomana sairastanut!

Vierailija
10/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne itsekäs paskiainen.

Vierailija
11/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se anoppi on varmaankin rokotettu, ja rokotehan suojaa blaa blaa....

Mitä AP uliset?

Vierailija
12/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voi olla noin itsekkäitä ? Eikö ne yhtään ajattele muiden terveysongelmia ?

Aina vaan minäminä minä ja minun vapauteni ja oikeuteni ?

Miten se rokote suojaa tartunnalta? Rokotetuthan niitä on, ketkä levittää tautia. Englannissa koronapassin vaatineesta festarista syntyi 5 000 koronatartuntaa, vaikka rokotukset oli kunnossa kaikilla osallistuneilla.

Vierailija
13/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riski on ollut vähän suurempi, mutta eiköhän tässä ole tärkeämpää se, onko 90-vuotias rokotettu vai ei. Varmasti ilahduttanut enemmän vierailut, kuin yksinäiset viimeiset vuodet. :)

Vierailija
14/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa. Vanhus on elänyt ihan hyvää elämää ilman pahoja perussairauksia. Mutta on tietysti jo aika heikko.

Koronan saaminen rokotettunakin voi olla se viimeinen tauti.

En itse haluaisi omalle tunnolleni sitä että joku kuolee juuri minun takiani.

Mitä tällainen itsekeskeinen ihminen oikein ajattelee ?

Vierailija
15/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta se rokottamaton levittää sitä tautiaan, kun jo kohta 2 vuotta siitä on puhuttu? Aika pitkäkestoinen tauti meillä rokotetuilla tämä korona näköjään, kun vuodesta toiseen joka päivä me sitä levitetään ympäriinsä.

Vierailija
16/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei se auttais yhtään, vaikka olis rokotettu. Silti voi kantaa sitä virusta ihan yhtälailla. Ei se rokote estä sitä tartuntaa... Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?! 

Rokotettu tartuttaa ja sairastaa vähemmän ja silloin on ainakin tehnyt oman velvollisuutensa.

Rokotettuna on tehnyt sen minkä voi.

Tuollainen käytös on paskamaista piittaamattomuutta. En käsitä.

Vierailija
17/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa. Vanhus on elänyt ihan hyvää elämää ilman pahoja perussairauksia. Mutta on tietysti jo aika heikko.

Koronan saaminen rokotettunakin voi olla se viimeinen tauti.

En itse haluaisi omalle tunnolleni sitä että joku kuolee juuri minun takiani.

Mitä tällainen itsekeskeinen ihminen oikein ajattelee ?

Sanoisin, että lopeta turhan päiväinen pelkääminen ap. Ei kannata joutua covid psykoosiin, sitä on nyt liikkeellä kovasti. En tiedä mitä muita vinkkejä voisin antaa.

Vierailija
18/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta se rokottamaton levittää sitä tautiaan, kun jo kohta 2 vuotta siitä on puhuttu? Aika pitkäkestoinen tauti meillä rokotetuilla tämä korona näköjään, kun vuodesta toiseen joka päivä me sitä levitetään ympäriinsä.

Siis meillä rokottamattomilla. :D Menee jo sanat sekaisin, kun aina pitää jaotella ihmiset nykyään kahteen eri kategoriaan.

Vierailija
19/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä sit ollut korona?

Ei ole vieläollut, mutta rakennustyömaillahan on eniten rokottamattomia ja siellä se helposti leviää.

Vierailija
20/82 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kellariin se vanhus niin ei saa koronaa😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi