Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile, millainen on "luuserinainen"

Vierailija
20.01.2015 |

Uskoisin, että meillä kaikille on jonkinlainen mielikuva siitä, minkälainen on luuserimies. Minulle se on sosiaalisesti taitamaton, vähän luonnevikainen, viinaan menevä, laiska, aggressiivinen, sivistymätön työnvieroksuja, joka syyttää muita siitä, että hänen elämänsä ei tyydytä.

Sinun mielikuvasi voi olla erilainen. Emme kiistele siitä.

Huomasin kuitenkin, ettei sana luuserinainen herätä minussa oikein minkäänlaisia mielikuvia. Aivan kuin nainen ei voisi olla luuseri, vaikka varmaan sekin on mahdollista. :)

Kerro siis: minkälainen on sinun mielikuvasi luuserinaisesta?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten voi olla tosissanne että joku joka on rakastunut ulkomaalaiseen on sen takia wt? Miksi mä ylipäätään luen jotain tällaista :D Hyviä, pahoja ja rumia on joka kansassa, ei se katso suomalaiseen perunanenään tai Arabian Aladdineihin. 

Maailma olisi paljon parempi paikka jos itsekukin pitäisi huolen vain omista asioistaan ja lakkaisi arvostelemasta toisten valintoja.

Vierailija
82/85 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä tule luuserimiehestäkään mitään yhtä ja selkeää kuvaa. Jotenkin käsittämättömän lapsellista, edes huvikseen, alkaa miettiä attribuutteja luuseriudelle. Koko 'luuseriuden' käsite on sairas ja yhteiskuntamme kylmyyttä ja rakkaudettomuutta henkivä käsite, jota kukaan rakastava ihminen ei edes käyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:32"]Ei mulle kyllä tule luuserimiehestäkään mitään yhtä ja selkeää kuvaa. Jotenkin käsittämättömän lapsellista, edes huvikseen, alkaa miettiä attribuutteja luuseriudelle. Koko 'luuseriuden' käsite on sairas ja yhteiskuntamme kylmyyttä ja rakkaudettomuutta henkivä käsite, jota kukaan rakastava ihminen ei edes käyttäisi.
[/quote] Täysin samaa mieltä.

Vierailija
84/85 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva nainen. Nainen, jolla on tatuointeja.

Vierailija
85/85 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa läskigeeni ja esim. hamstrausgeeni. Molemmat olleet ennen aikaan hyödyllisiä. Nyt ne voi näköjään aiheuttaa luuseriuitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme