Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Samsung A 52 Paras hinta/laatu suhde alkukesällä. Selvä parannus a 51 verrattuna. Tietysti vain omiin tarpeisiini
.
Menee nyt ohis, mutta onko muuta yhtä pienikokoista kuin Iphone SE?
Google Pixel 6a
Puhdas Android käyttöjärjestelmä
Iphone 14 Pro Max ja toistaiseksi ainakin tyytyväinen, jopa 256gt:n muistiin.
6 vuotta vanha Huawei Note.
Hyvin toimii vieläkin. Hullut ostaa koko ajan uutta ja tuhlaa rahansa.
Minä puhelin 5, akun olen kerran vaihdattanut.
Samsung Galaxy A13, ensimmäisiä tunteja käyttökunnossa. Ostin tämän jo lauantaina, mutta vanhan puhelimen tietojen ja kuvien jne. varmuuskopionnissa tietokoneelle "the hard way" kului hieman aikaa :P
Ihan wanhanaikaiseen tapaan mm. poltin kuvat ja videot dvd+r levylle kun tietokoneessa on vielä polttava dvd asema.
Entinenkin puhelin jäi näköjään osittain käyttökelpoiseen kuntoon vaikkei siinä SIM korttia enää olekaan, saa nettiyhteyden laajakaistamodeemin kautta langattomasti, youtubet jne toimii siinäkin edelleen ja tietysti kamera toimii edelleen, joten voi kuvata jotain tällä nyt vaikka vähän huonommissakin olosuhteissa.
Samsung E1200. Muuten ihan hyvä perusluuri, mutta välillä kaipaisi bluetoothia ja kameraa. Ei toki tuu juuri turhaan vilkuiltua ja autollakin pystyy ajaan ilman, että koko ajan vilkuilee.
Mallit vaihtuu niin nopeasti, ettei puoltakaan vuotta ja taas uutta. Ihan heti ei kannata ostaa uutta, koska hinta tippuu paljon aika äkkiä. Vanha hajosi, viisi päivää kärvistelin ja ostin melkein uuden mallin.
iPhone 14, perusmalli pienimmällä muistilla. On ollut vasta alle viikon käytössä, mutta olen ihan tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Iphone 13 ProMax ja kakkospuhelimena Xiaomi 11 t Pro.
Ja kyllä se vaan on niin, että Apple on puhelinten mersu eikä se muuksi muutu, vaikka Applen vihaajat kuinka kiljuvat ja keksivät valheita iphoneista.
Apple on paras puhelin, tällä hetkellä käytössä Apple iPhone 11. Myös tabletti on Applen ja pöydällä seisoo iMac.
Nokia C2