Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Oukitel WP10. Akku kestää 2 päivää, jos katson youtubea kokoajan ja n. viikon, jos käyttäisin vähemmän.
Samsung galaxy S22+. Kallishan tämä oli, mutta on kyllä, aivan loistava puhelin
Honor 20 lite. Ensimmäinen kunnon älypuhelimeni. Tätä ennen Nokia Lumia joka todella huono. Olen vasta tämän kanssa opetellut älypuhelinta käyttämään. Jää kyllä helposti koukkuun. Tosin olin jo 27, kun aloitin tuon "kunnon älypuhelin elämän". Moni paljon nuorempana jo puhelinriippuvainen. Tämä puhelin kyllä ollut tosi hyvä ja riittää itselleni. Sellainen kiiltävä kuori takana jossa sinistä ja violettia. Maksoi vain 200 euroa pari vuotta sitten. Ainoa mihin oli jotenkin rahaa. Muuten en välitä ostaa mitään yli kallis puhelinta. Ihan tyhmää minusta se jos on joku 900 euron puhelin.
iPhone 5S. Ostin sen vuonna 2014. Hyvin on pelittänyr muuten, mutta akku on kertaalleen vaihdettu ja taitaa olla sama edessä kohta.
2015 vuoden Samsung. Sain serkultani sen kun hankki uuden. Enne minulla oli vanhempi puhelin.
2015 vuoden Samsung kirjoitti:
2015 vuoden Samsung. Sain serkultani sen kun hankki uuden. Enne minulla oli vanhempi puhelin.
Varapuhelimena iphone, mitä en käytä kovin ussein. Ei onnistunu lattaamaan numeroita vaikka kysyttiin siskoltani apua.:(
Vierailija kirjoitti:
Joku iphone, ei mitään tietoa mallista.
Kannattaisiko opetella myös käyttämään sitä. Siitä asetuksistahan sen näkee, mikä malli on. Ei paljoa vaadi. Luulisi, että ihmiset opettelisi jo oman luurinsa perusteet.
Samsung A32,tippui veteen...ollut riisipussissa monta päivää ja akku loppu mut kun latausjohdon panee kiinni tulee keskelle näyttöä pieni salama ja sen päältä menee valkoinen viiva ylhäältä alhaalle läpi salaman...eli ei vielä kuiva...tuleekohan kalua enää...tietääkö "insinööri"..??
20€ Nokialainen verkkokaupasta. Muunlaista ei ikinä tule.