Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Uusi puhelin henk.koht. käyttöön olisi haussa, mutta ei mitään Iphone-paskaa. Sellainen valitettavasti on jo uutena työpuhelimena ja on kyllä heikko esitys, vaikka uusin malli kyseessä.
En ymmärrä, mitä ihmiset niissä näkevät. Hölmö täytyy olla, jos itselleen tuollaisen ostaa.
One Plus -luurit on monesta suusta hyväks havaittu.
Taitaa uusin malli olla yhellä tähtiä ja taivasta kuvaavalla kovassa käytössä ja hyvin kestää pakkaset sekä kuvanlaatu kehuttava.
Samsungilla joitain hyviä tekeleitä.
Makuasia, mistä itse pitää.
Minulla on matkapuhelin. Eli se on helppo ottaa matkalle mukaan. Sen lisäksi minulla on lankapuhelin, jolla löydän helposti matkapuhelimen. Se kun leikkii kaiken aikaa kuurupiiloa. Olen ommellut puhelimelle monta kangas päällistä, joita pesen ja silitän yhtenään. Tulee hygieeninen olo. Ihana tuntu kämmenessä.
Mulla on Xiaomi Redmi Note 9 Pro
2G känny, tosi perus, ei kameraakaan. Sellainen, kuin Puhelimen pitääkin olla. On siinä toki hienouksiakin, kuten sms ja käyttökielenkin voi valita. Olikohan niitä 6 vai 8 eri vaihtoehtoa. Valitsin englannin, kun osaan sitä paremmin kuin saksaa, ja ranskaa, italiaa tai espanjaa en osaa ollenkaan. Enkä japania.
Ei muuten tarvi ladata joka päivä, ei joka toinen eikä kolmaskaan. Kerran viikossa riittää.
iPhone 13 pro. Tarpeeksi nopee prossu, 5G, erittäin hyvä kamera ja iPhone on vaan yksinkertaisesti paras käyttää.
OnePlus 10 pro käytössä täällä.
Xiaomi, noin 100€ maksoi 😄.
Tosi hyvin on toiminut.
IPhone 8. Just nyt joulun aikaan tuli 4 vuotta täyteen sen kanssa eikä mitään syytä vaihtaa uudempaan malliin.
Ericsson GH388. Akkuja vähån vaikea löytää uusia mutta onneksi pystyy laittamaan uudet akkuyksiköt vanhan akkukotelon sisään.
iP xs