Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Huawer x8 eikä minusta tule koskaan niin rikasta, että iphone puhelimen hankkisin.
Töistä aplen yrmy, omana satasen oneplus.
Molemmat toimii samalla tavalla, aplesta vaan vaikeampi keksiä miten saa.
samsung galaxy s21+
viime vuonna päivitin s9n tähän. enpä kauheasti ole eroa huomannut, kamera hieman parempi vain
Samsung S22.
Erittäin hyvä, ei liian iso. Ja hiton kallis. 700e
Akun kesto paljon käyttävälle aika huono. Tämä korjattu uudessa S23:ssa, joka on kuitenkin vielä kalliimpi
Ette tarvi uusia puhelimia. Miettikää enemmän asia sisältöä.
Samsung Galaxy A40, toimii hyvin. En ole valmis laittamaan kännykkään rahaa 300-400 enempää, ehkä tuo pitäisi uusia jossain vaiheessa. Firma maksaa puhelut, viestit ja netin kotimaassa ja ulkomailla.
Miksi iPhone pro käyttäjiä alapeukutetaan?
Lankapuhelin jossa viimeisen numeron toisto! Hyasint Bukee!
Caterpillar S62 pro. Uutta 5G mallia odotellessa, se kai on tulossa vuoden lopulla.
iPhone 13.
Olin pari vuotta, melkeen kolme, samsung-leirissä olosuhteiden pakosta ja kun siihen tottui niin ajattelin että ei kai se apple niin ylivoimainen ole ja tämä on hyvä.
Palasin vuodenvaihteessa iPhoneen ja voi vaan sanoa että ei enää koskaan mitään androidia enää!
Btw lapselle olen ostanut googlen mainostamasta käytettyjen applelaitteiden firmasta puhelimen koska en viitsi panostaa jatkuvasti rikkimenevään niin paljon, voin suositella.
iPhone SE